Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Multam fain de pareri si imi pare rau ca a degenerat topica din cauza mea. Dar banuiesc ca e bine, atata vreme cat e pe subiect.

 

In alta ordine de idei, articolul dateaza noiembrie2004. Ciudat e ca sunt printre putinii care chiar calaresc masinile. In fine, tot (ca)kalosu imi iau. C'o fi HB sau Aveo, ce mai conteaza... ;)

Share this post


Link to post

Masina din articol nu era cea cu motor 8v de 83 CP? S-ar explica cateva aspecte. Motorul 16v mi s-a parut foarte "prietenos" indiferent de conditiile de drum. Da, cutia de viteze nu e cea mai performanta, dar e, sa zicem, la media clasei. Te obisnuiesti cu ea si nu te mai deranjeaza.

Share this post


Link to post

Pe pagina cu articolul sunt doua "grafice" care contin link-uri catre caracteristicile masinilor si "aprecierile" prin punctaje.

Nu, nu e Kalosul "mic".

Share this post


Link to post
Pe pagina cu articolul sunt doua "grafice" care contin link-uri catre caracteristicile masinilor si "aprecierile" prin punctaje.

Nu, nu e Kalosul "mic".

masinuta mea facea un zgomot cand bagam cheia in contact...se aprindeau martorii si facea un zgomot de atentionare...acum doar se aprind martorii...si nici o atentionare..oare ce sa intamplat??

Share this post


Link to post

cel mai probabil ca era atentionarea de centura.

daca cuplezi centura inainte sa pornesti motorul nu se mai aude nimic.

Share this post


Link to post
cel mai probabil ca era atentionarea de centura.

daca cuplezi centura inainte sa pornesti motorul nu se mai aude nimic.

zgomotul pt atentionarea de centura nu s-a auzit niciodata (am zis ca asa e la mine)...nu era vb de atentionarea pe care o facea cand se aprindeau intermitent martorii pe bord...cand se baga cheia in contact si pana porneai motoru..

Share this post


Link to post

Stai putin. Nu exista 'zgomot' de centura, exista 'zgomot' de faruri si chei lasate in contact.

Share this post


Link to post
Nu exista 'zgomot' de centura

cand pornesti motorul se aude de 3 ori "bip, bip. bip". e de la centura. apoi daca nu o bagi, sta aprins martorul de centura

Share this post


Link to post

Sa imi fie rusine, eu nu l-am auzit. Probabil din cauza ca mai intai imi pun centura.

Share this post


Link to post

Exista (cel putin la mine, da' nu cred sa fie altfel la orice model de Kalos) trei tipuri de "bipaituri":

- de "centura" - face de 3 (5 ?) ori "bip" daca pui contactul si/sau pornesti motorul fara a pune centura. Dupa aia se opreste dar ramane martorul din bord aprins.

- de "cheie in contact" - daca deschizi portiera si cheia ramane in contact (cu motorul oprit). Bipaie pana scoti cheia sau inchizi usa.

- de faruri - da' asta nu este chiar un "BIP" ci mai degraba un singur "bip" firav cand ai oprit masina / scos cheia din contact / deschis portiera soferului. In acel moment se sting si farurile.

 

PS: Acesta din urma chestie - cu stinsul farurilor - i-mi place teribil !

Edited by marr

Share this post


Link to post
Exista (cel putin la mine, da' nu cred sa fie altfel la orice model de Kalos) trei tipuri de "bipaituri":

- de "centura" - face de 3 (5 ?) ori "bip" daca pui contactul si/sau pornesti motorul fara a pune centura. Dupa aia se opreste dar ramane martorul din bord aprins.

- de "cheie in contact" - daca deschizi portiera si cheia ramane in contact (cu motorul oprit). Bipaie pana scoti cheia sau inchizi usa.

- de faruri - da' asta nu este chiar un "BIP" ci mai degraba un singur "bip" firav cand ai oprit masina / scos cheia din contact / deschis portiera soferului. In acel moment se sting si farurile.

 

PS: Acesta din urma chestie - cu stinsul farurilor - i-mi place teribil !

ce bipuri erau la mine:

- bipuri la usa stanga fata deschisa (cand e cheia in contact)

- Bipuri cand porneam masina (tineau bipurile pana se stingeau martorii de pe bord) (astea au disparut)

- nu a existat de la inceput bip de centura (nu am purtat centura cred decat de 2 ori), si nici bip de faruri..

 

e posibil datorita faptului ca avem modele din ani diferiti sa existe anumite diferente..dar totusi..cum stim ce e normal si ce nu?? ce si cand tre sa sune???

Share this post


Link to post

Sa va spun cum e si la mine, poate conteaza cu ceva : sunt 2 situatii in care bipaie :

- cand este usa de la sofer deschisa si cheia in contact

- cand pui contactul si NU ai centura pusa

Mie nu-mi bipaie la faruri de nici un fel, dar eu am Lacetti

Edited by Alinutz

Share this post


Link to post

Pai daca, de regula, nu porti centura, este normal sa "bipaie" cand pornesti motorul.

 

Referitor la "bip-ul" de faruri, este abia sesizabil (e mai degraba un chitzait) si "face" asa in momentul in care deschizi usa de la sofer, dupa ce ai scos cheia din contact.

Share this post


Link to post

rezolvat problema cu zgomotu...asa e, era de la centura de siguranta, pt ca desi nu purtam centura nu se aprindea martoru pe bord...normal ca nu se mai auzea nici zgomotu...am bagat centura am zgaltait un pic...si gata. De acum se aude ca la inceput.

Share this post


Link to post

Hi

 

Trebuie sa mi spun si eu parerea aici ...

 

Ca fost detinator de Cielo, ... dupa 10 000 km de Kalos pot spune ca se comporta destul de bine. Spun asta din punct de vedere al confortului si performantelor de asemenea.

 

Ceea ce ma deranjeaza foarte tare sunt oglinzile. Se pare ca sunt mai mici ... .

 

Acum marea mea nelamurire este cu service ul. Am avut un mic incident cu un pui de gaina care mi a trecut prin spoiler ul fata. Acum ce ma intreb eu este de ce service ul are nevoie de 2 zile (prima zi de la 8,30 dimineata pana a 2a zi seara chiar a 3 a zi) pentru inlocuire.

 

:-?

 

Inca o intrebare care mi o pun este tot legata de service. Adica pot sa merg la orice service autorizat din tara sau trebuie obligatoriu la dealer.

Share this post


Link to post

Poti merge la orice service autorizat din tara, nu neaparat la dealer.

Cat despre schimbarea de spoiler nu am idee de ec dureaza asa de mult, poate din cauza faptului ca il si vopsesc ... nu stiu, imi dau si eu cu parerea.

Share this post


Link to post

- inlocuirea ia 2 ore, dar vopsirea piesei dureaza cat au spus ei;

- dupa ce ai terminat formalitatile de cumparare nu mai ai nici o obligatie fata de dealer, te poti duce la orice service din reteau mondiala Chevrolet.

Share this post


Link to post

E adevarata si chestia asta cu libertatea de a alege. Dar, pe de alta parte, nu strica sa "dezvolti" o relatie... amicala cu un service. Nu de alta, dar pana sa ajungi "mondial", ramai totusi in Romania. Si zic eu ca chiar si "afara" conteaza un astfel de... parteneriat.

In ceea ce priveste bara, confirm din proprie experienta: barele vin "crude" si se vopses in culoarea caroseriei, de unde timpul relativ mai mare de reparatie (oricum mi se pare destul de "ideala" durata de 2 zile - 3-4 ca sa nu te enervezi prematur).

Share this post


Link to post

Da intr adevar o veni ea bara bruta, dar mai este o chestie ... ea original pe masina are un fel de tzipla, o banda protectoare.

 

Asta are fi o chestie care imi da de gandit serios. In nici un caz nu cred ca o sa fie aplicata o astfel de tzipla dupa vopsire.

 

Daca stiti ceva spune ti si mie.

 

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Tu vorbesti despre Kalos sau despre "fostul"?

Ai avut pe Kalos o tipla pe bara?!

Share this post


Link to post

Si tu ai AB... sau cel putin sper ca o mai ai :D

Eu o mai am, deci se pastreaza... desi la mine nu au schimbat bara.

Share this post


Link to post

Am ajuns sa cred ca sintagma "Micul gigant" i se potriveste de minune Kalos-ului !

In ultima perioada suntem cu apartamentul in renovare.

Asta a presupus o gramada de chestii de carat - in si din apartament.

Spre surprinderea mea, in "micul" Kalos (n.b. 3 usi !) au intrat - fara sa ramana hayonul deschis - urmatoarele:

- una bucata pat de o persoana (2,10 m x 0,90 m) - demontat, dar cu tablia dintr-o bucata + salteaua aferenta;

- una bucata toc usa (lungime 2,20 m)

- 14 cutii parchet laminat !

Bineinteles ca nu la un singur transport !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...