Jump to content
Sign in to follow this  
jumper

Merita Chevrolet Aveo?

Recommended Posts

Salutare,

 

In primul rand imi cer scuze daca nu am postat topicul unde trebuie.

Am nevoie de o masina si m-am orientat spre Aveo 1.4 . Stiu de EuroNCAP, dar nu stiu cat e de real.

Am nevoie de sfatul si parerile voastre, in special ale proprietarilor de Aveo.

 

Merita achizitionata masina, sau nu?

 

Multumesc de raspunsuri :thumbl:

Share this post


Link to post

Bine ai venit.

Din moment de pomenesti de EuroNCAP banuiesc ca te referi la Aveo sedan, nu? Ca sa eliminam nelamuririle.

Ce asteptari ai de la aceasta masina?

Share this post


Link to post

Merita achizitionata si folosita pentru ca are cel mai bun raport pret/performante.

Nu te lua dupa prostiile debitate de unii si altii. Ieri am vazut un administrator al unei autostrazi germane care se intreba: "ce cred aia care intra cu 160-200 km/h in alta masina, ca-i salveaza airbag-urile ?". Testele televizate ii innebunesc pe unii care nu gandesc, ii fac sa creada ca pot intra cu orice viteza in orice obstacol. La 60 km/h cred ca ai senzatia ca stai pe loc. Cand se lovesc doua masini intre ele si fiecare are 30 km/h zici ca-i un fapt banal, dar acesta este rezultatul acelui test.

Masinile ieftine sunt facute pentru a fi folosite la deplasarea dintre punctele A si B (vorba unui posesor de Logan). Pentru ca acest drum sa fie facut cu bine, e nevoie de calm si noroc. Altfel, iti cumperi Ferrari ca sa scapi cu viata (cel mai recent caz real).

Share this post


Link to post

Multumesc de raspunsurile de pana acum.

Da, am uitat sa precizez, este vorba de varianta sedan. La varianta cu 5 usi nici nu ma pot gandi ca Aveo, deoarece este Kalos, nu inteleg de ce i-au schimbat numele.

Va fi a 2-a masina, imi trebuie mai mult de deplasat de la apartament la casa, aprox 30km de mai multe ori pe zi si de transportat unele chestii, deoarece casa este in construtie.

 

M-am uitat la mai multe masini, dar raportul pret/calitate a inclinat balanta spre Aveo. Apropo, nu vreau sa aud de masini frantuzesti. Am fost la dealerul Chevrolet din Arad, care (impreuna cu cel de la Hyundai) a fost cel mai de treaba dintre toti la care am fost. Urmeaza sa merg la un drive-test cu Aveo.

 

Astept alte impresii. Multumesc.

Share this post


Link to post

Daca ai de carat diverse chestii pentru casa (in constructie) cred ca te-ar "coafa" mai bine un hatch.

Cu bancheta pliata, spatiul de incarcare este muuult mai mare decat la sedan.

 

O spun din proprie experienta, deoarece in primavara asta mi-am renovat apartamanetul.

Am carat cu biata masinuta (Kalos 3 usi) de toate - incepand de la galeti de vopsea pana la pachete (multe) de parchet laminat si mobilier.

Share this post


Link to post

Eu dupa capul meu as cumpara fie un SH break fie un Logan break ( MCV ?)care trebuie sa apara acum pe piata daca nu cumva a si aparut deja.Si dupa ce se termina cu casa cred ca as vinde masina de "hamalit" si as cumpara atunci masina noua.

Share this post


Link to post

Pacat ca nu vrei sa auzi de masinile frantuzesti, ca ti-as fi recomandat Renault Symbol. Dupa parerea mea, sunt cele mai bune masini cele frantuzesti. Dar din pacate scumpe.

Daca insa pretul te-a determinat sa alegi aveo, intr-adevar nu te contrazic. Are un raport pret/performante acceptabil. De fapt, tot pretul m-a facut si pe mine sa iau Aveo.

Apropo, sper ca o iei in leasing, nu? Pentru ca altfel nu vad rostul: la banii astia poti lua Logan MCV diesel.

P.S. Ce constructori castiga oare in ultimii ani in WRC si F1?

Share this post


Link to post

Si acel constructor SIGUR pune pe Dacia si pe Clio Symbol cele mai noi tehnologii. Cat timp ia luat lui Renault sa puna un motor cu 16 supape pe Dacia ??? Ce diesel are Loganul ? Cumva un dCI de ultima generatie ?

Si daca tot sustii ca masinile frantuzesti sunt cele mai bune, cauta pe net un sondaj realizat printre posesorii de automobile noi cu privire la gradul de satisfactie al clientilor si vezi pe ce loc se afla masinile frantuzesti (era un link si pe acest forum).

Share this post


Link to post

Daca ai de carat obiecte voluminoase (mobila, calculator, televizor etc) e mai comod un hatchback, are deschidere mult mai mare a portbagajului si poti pune mult mai multe lucruri in el. De exemplu cu matizul pot cara o masina de spalat cu nubira nu pot!

 

Cat despre carat, atata timp cat nu pui greutati mari in portbagaj (in spatele puntii spate) nu ai probleme cu masina. Poti avea o uzura mai ridicata la suspensie decat o masina normala dar se rezolva relativ usor. Acum depinde f mult de ce vrei sa cari, daca e peste 300kg iti trebuie mini-utilitara (MCV e un ras nu e utilitara si nici break)..

Share this post


Link to post
Pacat ca nu vrei sa auzi de masinile frantuzesti, ca ti-as fi recomandat Renault Symbol. Dupa parerea mea, sunt cele mai bune masini cele frantuzesti.

 

Numai ca sunt turcesti. :) )

Balanel, oricat de suparat ai fi pe masina ta, asta nu inseamna ca alta te-ar face fericit. Exista oameni vesnic nemultumiti de masina lor si care au uitat ca odata conduceau berline.

Si sa lasam la o partea faptul ca fiecare om care isi cumpara un Logan sponsorizeaza echipele de performanta ale Renault, dar masina lui se cojeste.

Share this post


Link to post

Sa stii ca, citind si eu pe unele forumuri straine, am gasit urmatoarea idee: un popor ca francezii, de exemplu (sa-mi spui la sfarsit cu cine seamana :D ) care au o istorie de producatori auto, si sunt mandrii de asta. In momentul in care construiesc o masina, avand impresia ca "ei stiu mai bine" poate nu respecta cu strictete anumite specificatii recomandate de producator (aici in sens conceptual). Pe cand turcii, care habar nu au sa faca masini, poate sunt mai atenti la cele mai mici detalii.

Ce zici de asta? Nu e ideea mea, repet, ci am gasit-o la randul meu.

In alta ordine de idei, nu ma incadrez la categoria vesnicilor nemultumiti, si fac aici referire la masina pe care am avut-o inainte, care daca nu se strica mereu, fiind veche, o mai aveam si acum, pentru ca eram multumit de e din toate celelelte puncte de vedere, cu exceptia celui amintit mai sus. De asemenea, mentionez ca nu am condus niciodata berline, pentru ca nu ma reprezentau.

Share this post


Link to post
Pacat ca nu vrei sa auzi de masinile frantuzesti, ca ti-as fi recomandat Renault Symbol. Dupa parerea mea, sunt cele mai bune masini cele frantuzesti. Dar din pacate scumpe.

Mi-a scapat o injuratura cand am citit postul tau...

 

Cumva ai dacie din 1900 toamna in batatura, te-ai suit intr-un Symbol si ti s-a parut laser? Atunci as intelege. Aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am coborat din Symbol si m-am suit intr-un kalos: Moamaaa, ce masina calumea, nu ca a mea. :dizzy:

Share this post


Link to post

Aceeasi impresia am auzit-o si la cei care veneau de pe Seat Ibiza si Ford Fiesta.

Share this post


Link to post

Sunt inconjurat de prieteni, cunostinte care au masini frantuzesti, in special Renault. Sincer, nici unul nu e multumit de masina. Consum mare, service de 2bani dar foarte scump, eh da... si sa nu mai pomenim de piese (cred ca pe langa ca se strica cel mai repede sunt si cele mai scumpe).

 

Logan, sper sa nu jignesc pe nimeni, dar nu iau in calcul.

 

Despre Chevrolet, in afara de siguranta unde mai are de recapitulat, am auzit doar de bine.

 

Apropo, masina o vreau in leasing. Am auzit ca Chevrolet are o firma interna de leasing. Si-a luat cineva masina prin ei? Cum sunt?

Share this post


Link to post

Desi am avut o problema la motor la Kalos, rezolvata de altfel , actualmente is multumit de masina , dar daca vrei sa cari te sfatuiesc un hatchback .Eu tin vechea mea Dacie break special numai pt carat .

Bafta la cumparaturi.

Share this post


Link to post

Ca posesor de Aveo sedan,iti zic ca sunt f multimit de masina, e buna si de carat dar eu cred ca nu prea merita sa "hamalesti" un Aveo,mai bine iti iei o Dacie 1310 Break sau Papuc ,cu care ti-ai face treaba si dupaia ai vinde-o si ti-ai lua Aveo sau ce doresti.

Share this post


Link to post

:o fftopic: da' chiar ca-ti plac glumele tale mai seby ... :)

Share this post


Link to post
Mi-a scapat o injuratura cand am citit postul tau...

 

Cumva ai dacie din 1900 toamna in batatura, te-ai suit intr-un Symbol si ti s-a parut laser?

Nu am condus niciodata dacie.

Tatal meu are symbol, si imi place mai mult cum se conduce decat Aveo. Ansamblul motor/ transmisie e mult mai bine gandit, se poate conduce fara probleme, indiferent de turatie - nu trebuie sa stai mereu cu ochii pe turometru. Iar consumul nu e deloc mare, din contra, la motorul pe benzina de 1.4 consumul este in oras cu 1.5 litri mai mic decat la cel de 1.2 de la Aveo.

Ceea ce ma impresioneaza la aceste motoare este faptul ca, in ciuda faptului ca au cuplul la 4250 rpm, trag si de la 1200 rpm. Alea da motoare bine gandite!

Nu zice nimeni ca un symbol e o vitrina de tehnologie, performante si confort, dar e mai bun ca Aveo. Pacat ca m-am inapatanat sa-mi iau diesel, ca tot la benzina am ajuns pana la urma, ca nu-mi strica un symbol pe benzina. In plus, masinile astea au scut la motor si suspensii speciale pentru est.

Daca e sa visam, eu as lua un Vel Satis, nu o Epica.

Share this post


Link to post

balanel, Renault a incetat de mult sa viseze ca lumea cumpara Vel Satis. =))

Mai bine iti luai diesel decat sa iti cumperi Kalos cu motor de 1.2 si sa ai pretentia de la el sa traga din orice pozitie.

Share this post


Link to post

Symbolul mi se pare o tampenie . Nu am mers cu asa ceva decat diesel dar e jenant mi se pare si sub cielo cu mult , dar e o parere personala.Oricum aici se vorbea despre altceva si ar fi cazul sa revenim la OnTopic

Share this post


Link to post

Hai ca stricam topicul, insa am multi amici ce au reno, am mai avut si pe unde am lucrat, in principiu sunt masini placute la condus (dar nu iesite din comun), au in general o cutie de viteze precisa, insa atunci cand iei unul e ca la loterie. S-ar putea sa functioneze sute de mii de km fara probleme, sau sa iti dea dureri de cap dupa 20 de mii, cu toate ca incep cam toate sa faca figuri dupa 60-70k din cate am vazut. Nimeni nu contesta ca sunt "nervoase", atat cat poate fi o masina de buget (totusi reno este o masina ieftina, nu le poti compara cu cele germane sau japoneze), insa conteaza sa nimeresti una buna. Cum te poti asigura de asta ? Nu stiu !

 

Sfaturile legate de hatchback in detrimentul sedanului, nu le-as lua de bune.

1. Aveo sedan e totusi alta masina

2. Ce faci cand ai de carat cateva chestii si ai si 2 sau 3 pasageri ? Si nu mai poti rabata bancheta. Pentru mine, ca posesor de hatch a fost destul de frustrant de cateva ori, mai ales de cand am copil mic, caruciorul copilului ocupa tot portbagajul si mai trebuie sa si scot tablia de deasupra. Am fost de 2 ori plecati vara asta, noroc ca aveam Nubira pe vremea aia, cu Kalosul sigur nu mai plecam nicaieri, doar daca imi cumparam portbagaj de acoperis. Altadata am cumparat un leagan pt. copil din Cora si m-am chinuit o gramada sa-i gasesc un loc. So, think about it !

Share this post


Link to post

Gresesti Gica, bancheta spate la hatchback se poate rabata pe bucati, 60+40 %.

Share this post


Link to post

Stiu, ca d-ala am si eu, e folositor, insa daca sunt 2 persoane in spate, cam incomod sa stea pe 60%, depinde acum si cat mergi, cu cine..etc. Oricum pentru oras e super varianta in 5 usi !

Share this post


Link to post
Aceeasi impresia am auzit-o si la cei care veneau de pe Seat Ibiza si Ford Fiesta.

Adica daca ma dau jos din Ibiza sau Fiesta raman "masca" de ce marfa e Kalos sau Aveo??? #-o

Share this post


Link to post

Eu ti-am relatat impresiile altora. Diferentele le-am observat si eu, la: spatiul interior, suspensie, incalzire si calitatea plasticelor. Despre posibilitatea lucrului la motor nu mai amintesc, intram in amanunte.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...