Jump to content
Sign in to follow this  
amicosovici

Probleme motor Espero 1.8

Recommended Posts

@VIPER

Pai ce'nseamna -a fost programat cu catalizator- calculatoru' n'are treba cu catalizatoru' , ca doar din catalizator nu iese nici un fir iar vreo sonda/senzor dupa catalizator nu este montata . Deci singura problema logica care apare ar fi evacuarea mai usoara in cazul fara catalizator in rest calculatorul nu "simte" lipsa catalizatorului ca doar nu are debitmetru sau alte alea . De consum crescut in cazul sondei lambda defecte(contaminata cu sulf) am auzit dar de aceeasi problema in cazul catalizatorului nu ! :wink:

Din ceea ce spui tu ar trebui sa stai sa schimbi catalizatoru' tot timpu' sa fie nou si cu reactivii(consumabili) nealterati ca sa nu consume auto prea multa benzina . A si inca una cica in urma reactiei cu noxele se produce acid clorhidric care stim noi ce le face la separatoarele din cele doua tobe prin care trece :twisted: :lol: .

Share this post


Link to post

Atunci, din nou, zi-mi de unde diferenta de aproape 10 ori la pret in favoarea catalizatorului!

Share this post


Link to post

Apare din povestea aia cu aeru' curat din orase si din faptu' ca are platina si alte alea deci PUR ECOLOGICA :!:

Share this post


Link to post

Iso are dreptate calculatorul nu simte lipsa catalizatorului iar sonda lambda citeste continutul de O2 al gazelor la iesirea din galeria de evacuare.Oxigenul din gazele de evacuare reactioneaza cu sonda lambda iar aceasta indica ECM-ului amestecul sarac sau bogat.

Apar probleme numai la modelele cu sonda lambda dupa catalizator.

Share this post


Link to post
:lol: Va multumesc tuturor...am curatzat injectoarele si problema e rezolvata ... :wink:

 

Pai daca injectoarele au fost infundate , murdare etc ... filtrul de benzina in ce stare este ? Nu ar fi trebuit schimbat s-ala ? Sau a fost schimbat inainte cu putin timp ? Nu de alta , da' daca ala este infundat , in scurt timp le vei curatza iarasi ... si din ce am citit prin forum , stiu ca nu este o operatiune tocmai ieftina ...

Share this post


Link to post
:lol: Va multumesc tuturor...am curatzat injectoarele si problema e rezolvata ... :wink:

Pai daca tot ai curatat injectoarele, zi-ne si noua unde, cat te-a costat, etc. Desigur in sectiunea de piese.

Share this post


Link to post

:uff: sonda lambda este la locul ei dar nu este conectata nicaieri si nici nu gasesc onde sa o conectez , un ajutor ceva ?

electricienii pt daewoo sunt o specie pe cale de disparitie la mn in oras :( , ultimul pe care l-am sunat mi-a zis ca ma suna el in 30 de minute si au trecut 30 de luni de atunci apoi nici la telefon nu mai raspunde meseriasul X( iar ceilalti nu se baga pt ca le este frica sa nu ia foc masina auzi tu meserie :( .

iar ca sa inchei frumos nici de service (reprezentanta ) nu ma apropii , 150mii bucsa 300mii manopera :) ) asa ca nu vreau sa imi testez inima cu instalatia electrica :D

Edited by dov76

Share this post


Link to post

La 1.8 parca e cu un singur fir. Cauta si tu o poza cu un motor de 1.8 (sau daca are cineva sa posteze) si vezi.

Mai exista si manualul de service sa iti arunci un ochi.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

app cu alimentarea schimbati si filtru de benzina ca asa am patit si eu si era zgura in el abia isi tragea benzina.

 

app aveti idee la espero din 95 unde se afla sonda lamda inainte sau dupa catalizator ??

Share this post


Link to post

Salut .am un espero 1.8 din 1995 cutie automata ,am avut garnitura la chiulasa arsa acum este ok dar imi merge in 3 pe benzina iar pe gpl merge bine am schimbat (bujii noi,fise noi )se poate sa fie injector? poate cineva sa imi spuna ceva multumesc

Edited by Salex
Limbaj IRC

Share this post


Link to post

Daca pe gaz iti merge bine, partea de electrica (bobina, fise, ruptor) ar trebui sa fie in regula. De investigat partea de alimentare/injectie: injectoare, regulator presiune, pompa de benzina.

 

In regie proprie poti scoate, pe rind, alimentarea injectoarelor incercind sa depistezi unul bolnavior. Totusi, un tester ar fi cea mai buna optiune.

Share this post


Link to post

Din nefericire la motoarele de genul asta testerul nu se "prinde" de injectoare care nu pulverizeaza.

Cel mai bun test este scoaterea rampei cu totul din galerie (fara a deconecta conductele), dat la automat si vazut care injector pulverizeaza slab/deloc.

 

PS 90% injector infundat de la mersul pe gaz.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...