Jump to content
Sign in to follow this  
damidumaro

Rateuri - Dupa Spalare Motor

Recommended Posts

Am spalat motorul la cielo (DOHC) acum 1 luna. A doua zi am mers pina la o vopsitorie (cam 1 km), iar a treia zi dupa spalare am plecat din Slatina spre Bucuresti. Dupa citiva km, a inceput sa dea rateuri in evacuare. Am vrut sa scot fisele sa se usuce apa, dar nu avut imbus pt. desfacere capac. Am mers pina in Bucuresti cu motorul turat, pentru ca atunci nu mai dadea rateuri. Daca mergeam pe GPL, se aprindea martorul check engina, dar pe benzina nu se aprindea. Am oprit de citeva ori pe parcurs, sperind sa se evapore apa. Cind am ajuns acasa, am desfacut capacul de la fise, si era apa sub el, ca si in fise. L-am lasat sa se usuce, dar si in zilele urmatoare dadea rateuri pe GPL (mai rar, si doar cind era subturat). Am fost la firma unde am montat instalatia de gaz, au verificat-o, dar au spus ca probabil e o problema electrica, poate bobina de inductie. Am fost la Autonet, unde am schimbat fisele, care nu aveau mai mult de 1.000 km. Am plecat in concediu, turul tarii, 2.000 km, la intoarcere am schimbat uleiul si bujiile, dar dupa inca 1.000 km, din nou rateuri. Se intimpla rar, o data la saptamina, dar problema este ca-mi moare motorul atunci cind plec de pe loc (nu la pornire, ci in trafic, si de doua ori mi s-a intimplat cind traversam o strada, asa ca am ramas in mijlocul strazii). Masina are niste trepidatii, iar daca pornesc si aerul conditionat, trepideaza puternic. Saptamina trecuta am fost la un service in Craiova, unde mi-au verificat distanta electrozilor la bujii (sau cam asa ceva, nu prea ma pricep...). Nu a mai facut probleme, am mers 700 de km, dar astazi in Bucuresti mi-a murit iar motorul cind sa plec de la semafor.

Imi cer scuze pt. lungimea postului, dar sper sa va puteti face o idee despre problema mea si sa ma puteti ajuta.

PS1 Pe benzina nu am avut probleme decit in primele zile dupa spalare, acum am probleme doar pe GPL, dar e adevarat ca nici nu merg foarte mult pe benzina.

PS2 Am facut ITP-ul si cu ocazia asta am verificat sonda lambda, care e OK.

Share this post


Link to post

Salut, incerc sa te ajut, dupa parerea mea scimba si bobina de inductie si delcoul,sigur aici e problema,la dacie am avut aceeasi problema ca tine, am spalat motorul si ma lasat bobina de inductie si avea acelasi simptome descrise de tine.

Share this post


Link to post

Motorul DOHC nu are delco..deci putem elimina asta ...parerea mea ca aparitia rateurilor odata cu spalatul motorului e o simpla coincidenta...sant 90% sigur ca totusi e din reglajul gazului...intreaba sau mai bine da PM la userul OVIJER...e mai in tema decat multi dintre noi...

Share this post


Link to post

Seamana cu problema mea, cu mici diferente. La mine consumul nu a crescut, ba chiar mi se pare mai mic (probabil de la reglajul facut la instalatia GPL). Am pus-o pe tester la Autonet, nici o eroare, doar injectoarele infundate, am pus solutie in benzina, dar eu am probleme pe GPL, deci nu cred ca are legatura. La test, am cerut special sa-mi verifice IAC-ul, e in regula. Sonda lambda am verificat-o cu ocazia ITP-ului. Pentru ca am vazut ca in acel post se spunea ca nu mai merge aerul conditionat, poate ar trebui sa spun ca am observat si eu ceva, poate fara legatura cu subiectul: chiar daca am aerul oprit, tot intra ceva aer pe la gurile de ventilatie unde este selectorul (parbriz, picioare, ca sa ma fac inteles). Pina sa spal motorul, nu intra de loc daca era la pozitia 0. E drept ca am vazut si la alte masini ca intra, la cumnatu-miu (Cielo '96) intra, dar pe la toate gurile de ventilatie, indiferent ce e selectat.

Share this post


Link to post

Adevarat ce spune Peppino.E doar o coincidenta.In mod normal ai probleme de la amestec sarac pe gpl.

1.Verifica daca mai ai toate clipsurile la filtrul de aer si in ce stare este acesta.

2.Verifica mixerul de gaz de pe galeria de admisie daca este bine prins sau daca trage aer fals.

3.Mergi la un reglaj al vaporizatorului pentru relanti si eventual o verificare a membranei a acestuia.Nu stiu ce tip de instalatie si ce sfaturi sa-ti mai dau.Obligatoriu sa-ti purjeze mizeria din vaporizator sau schimbarea filtrului de gaz.

Share this post


Link to post

Buna ziua!

 

Dupa ce am efectuat aceasta operatiune si am stropit pe acolo cu lichid de frana si antigel, oare este recomandata o spalare motor?

 

Spalarea motor are contraindicatii? Chiar nu stiu nimic despre acest subiect... o singura data am fost la spalatorie cu un prieten cu o nubira 1 si i-au dat baietii pe acolo un jet puternic de apa (parca erau aburi mai exact, dar nu era apa calda) si l-au scos ca nou. Precizez ca nu a avut probleme.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...