Jump to content
Sign in to follow this  
CMG

Audi A4

Recommended Posts

@th3_grimreaper - Din punctul meu de vedere ai vazut in ce am scris eu doar ce ai vrut sa vezi si ai tras si concluzia ca m-ai deranjat :) - ceea ce este foarte departe de adevar. Mie imi plac foarte mult discutiile despre masini mai ales cand sunt argumentate.

 

Eu am argumentat fiecare dintre ideile descrise de tine din punctul meu de vedere, fiind intr-adevar ironic un pic la sfarsit doar cu titlu de exemplu (enumerarea pe care tu ai comentat-o de altfel). Dupa cum am mai spus cred, consider forumul un mijloc de a dezbate puncte de vedere, de a evalua proiecte, de a face noi amicitii, etc.

 

Am raspuns la ce ai scris tu acolo doar pentru simplu fapt ca ai facut niste paralele nemotivate si ai adus niste critici nefondate. In schimb tu continui cu alte paralele nemotivate ("In legatura cu camerele de la parktronic, dupa parerea mea alea sunt pentru soferi incapabili ", "dupa parerea mea, mai putin timp iti ia sa faci un DVD plin cu muzica si filme decat sa incarci pe iPod aceeasi cantitate de muzica si filme", etc).

 

Ca sa nu mai spun de afirmatii hazardate la persoana mea precum "Doamne fereste, alea reprezinta valoarea kitului in opinia ta, care le stii pe toate... " care nu isi au rostul aici. Aici recunosti ca restul este offtopic din ce ai scris "Partea pe care o consider eu constructiva din criticile mele este sfatul de a da siglele jos."

 

Iti multumesc pentru posturi si iti doresc toate cele bune!

Share this post


Link to post
a) Din punctul meu de vedere ai vazut in ce am scris eu doar ce ai vrut sa vezi si ai tras si concluzia ca m-ai deranjat :) - ceea ce este foarte departe de adevar. Mie imi plac foarte mult discutiile despre masini mai ales cand sunt argumentate.

 

b) Am raspuns la ce ai scris tu acolo doar pentru simplu fapt ca ai facut niste paralele nemotivate si ai adus niste critici nefondate. In schimb tu continui cu alte paralele nemotivate ("In legatura cu camerele de la parktronic, dupa parerea mea alea sunt pentru soferi incapabili ", "dupa parerea mea, mai putin timp iti ia sa faci un DVD plin cu muzica si filme decat sa incarci pe iPod aceeasi cantitate de muzica si filme", etc).

 

c) Ca sa nu mai spun de afirmatii hazardate la persoana mea precum "Doamne fereste, alea reprezinta valoarea kitului in opinia ta, care le stii pe toate... " care nu isi au rostul aici. Aici recunosti ca restul este offtopic din ce ai scris "Partea pe care o consider eu constructiva din criticile mele este sfatul de a da siglele jos."

 

a) Nu am vazut doar ce am vrut sa vad, doar ca am observat "tonul" oarecum ironic si putin superior...poate mi s-a parut doar.

 

b) "Paralele nemotivate" - desi nu inteleg notiunea, cred ca inteleg la ce te referi, insa n-am scris nimic la intamplare si nu mi-am schimbat ideile initiale; chiar tu ai afirmat mai inainte: "ori de cate ori vreau ceva nou copii imediat pe IPOD si pot avea in masina" - eu iti spun, in caz ca n-ai incercat inca: sincronizarea a 150 melodii (capacitatea unui CD) pe un iPod dureaza circa 20-25 minute, iar scrierea unui CD dureaza 5 minute maxim...alegerea melodiilor dureaza la fel in ambele cazuri. Deci paralela mea este aici mai motivata decat a ta :P ;

-in legatura cu camera de mers inapoi, ori nu ai inteles ce am vrut sa subliniez, ori m-am balbait cand am scris :scarpin: acum dupa ce ai montat camera, nu are rost sa te mai intreb ce te-ai fi facut fara ea :lavolan: si din moment ce suntem cu totii subiectivi, iar eu sunt cel mai subiectiv, iti spun sincer ca eu n-am nevoie de asa ceva si nu mi-as monta nici platit. Emblemele "Racing Style" (citat din afirmatiile tale) devin destul de penibile pe o masina dotata cu camera care te ajuta sa iesi din parcare :rolleyes:

 

c) Afirmatiile hazardate la persoana ta... afirmatia aia (nu tocmai "hazardata", parerea mea) am facut-o intrucat ori nu realizezi inutilitatea siglelor (sa nu zic kitsch - inca nu m-am convins), ori esti prea incapatanat ca sa imi dai dreptate ca nu-si au rostul (si nu numai mie, ca nu sunt singurul pe care-l doare ochiu' de la ele), in schimb te straduiesti sa subliniezi ca:

-nu e nici o diferenta intre un kit original de Audi RS4 si un kit copiat de Hofele dupa cel original;

-totusi siglele RS4 si RS sunt total diferite!

 

Cu Cielo-ul ai fost mai receptiv, ai renuntat la plasa mov (sau rosie) cand ti s-a spus ca e aiurea...cu siglele nu vrei sa "cooperezi" :mrgreen: si te eschivezi in contradictii inutile...umplem topicul degeaba, cred ca e lesne de inteles esenta.

 

Numai bine!

Edited by th3_grimreaper

Share this post


Link to post

Eu nu vreau sa am dreptate tot timpul, dar ma surprinde ca insisti desi opiniile tale sunt foarte subiective :) .

 

Nu am sincronizat 150 de melodii pe IPOD, in schimb :

 

1) daca am o melodie care imi place dureaza cateva secunde sa o copii si sa ma pot "bucura" de ea pe masina si nu trebuie sa fac un CD ca sa o pot asculta in masina.

2) Pe de alta parte ipodul ma ajuta sa menajez mecanismul de la CD/DVD.

3) De asemenea este mai usor sa conectezi ceva prin usb si sa copii, decat sa scrii un cd.

In plus un IPOD de o cantitate si diversitate mai mare de melodii te ajuta sa nu "rascolesti" prin cd-uri si sa il introduci in unitate, etc, cand vrei o melodie, dimpotriva doar dai "search".

4) De asemenea un Ipod il poti lua in buzunar si asculta muzica oriunde, cu un CD poti face asta daca iti mai achiztionezi un cd portabil si in acest caz nu o sa te poti bucura de aceeiasi diversitate de melodii.

5) Multe masini vin cu IPOD adapter din fabrica.

 

Probabil mai sunt si alte motive, dar cum spuneai si tu - umplem topicul degeaba - pentru ca eu inteleg esenta, in schimb tu incerci sa copii argumentarea ca sa arate posturile fain.

 

Pentru ipod si camera inapoi putem deschide topicuri separate unde sa argumentam pro sau contra utilitatea lor pe o masina.

 

In legatura cu camera de mers inapoi am inteles ce ai vrut sa subliniezi :

"In legatura cu camerele de la parktronic, dupa parerea mea alea sunt pentru soferi incapabili ...
Este suficient de clara ca si parerea urmatoare
si din moment ce suntem cu totii subiectivi, iar eu sunt cel mai subiectiv, iti spun sincer ca eu n-am nevoie de asa ceva si nu mi-as monta nici platit.
Daca e sa fiu rautacios as spune - De asta ai intrat pe topicul cu masina mea - ca sa ne spui ca tu nu ti-ai pune nici platit camera? Tu chiar crezi ca o astfel de afirmatie aduce ceva constructiv sau o nota de pozitiv discutiei noastre? :)

 

Emblemele "Racing Style" (citat din afirmatiile tale) devin destul de penibile pe o masina dotata cu camera care te ajuta sa iesi din parcare :rolleyes:
Nu mai revin la exemplul cu RS4 cu parktronic din fabrica sau AMG cu backup camera si exemplele pot continua. Fiecare intelege ce vrea. Eu am montat aceasta camera pentru ca imi este foarte utila si chiar daca as fi avut o super masina tot mi-as fi montat-o deoarece avem un trafic greoi, lipsesc parcarile si trebuie sa iti faci loc peste tot, etc.

 

Cat priveste afirmatiile hazardate eu cred ca am pastrat o distanta si am vorbit coerent si la subiect si nu am opinat despre cel care posteaza!

 

Eu nu ma stradui sa subliniez nimic. Tot timpul cand emit o opinie imi place sa si argumentez. La tine nu am vazut nici un argument plauzibil. Tu doar spui ca te "dor ochii" - de aia presupun ca ar trebui sa dau acele embleme jos :) . In acest caz pot doar sa iti dau un sfat - nu te uita!

 

Eu sunt receptiv la parerile celorlalti - dar ma deranjeaza cand cineva insista nejustificat sa imi spuna ce sa fac eu cu masina mea!!

Eu am ascultat parerea ta, am apreciat ca ai scris, am raspuns civilizat - dupa mine totul ar fi trebuit sa se incheie aici. Dar tu insisti sa imi demonstrezi ca doar tu ai dreptate si sa ma convingi ca ce fac eu cu masina mea nu e bine deoarece tu nu ai face asta nici platit! Asta e culmea nu crezi? :)

 

Te rog sa citesti topicul cu Cielo - nu fa afirmatii eronate - eu am acceptat ca acea plasa putea fi si alta culoare, insa mie aceea mi-a placut deoarece ii dadea un look aparte si drept urmare am pastrat-o exact acolo unde era.

 

Te rog sa nu faci greseli afirmand ca nu sunt receptiv deoarece iar faci afirmatii fara argumente. Faptul ca nu sunt receptiv la ideile tale de cum ti-ai face tu masina si ce ai pune sau nu pe ea nu inseamna ca nu sunt receptiv, poate doar ca sunt selectiv :)

 

Si mie imi pare rau ca umplem topicul asta cu discutii despre IPod, camera si sigle si de aceea am incercat sa dau raspunsuri cat mai justificate posibili si sa nu vorbesc decat vizavi de topic si nu adiacent cu acesta.

 

Toate cele bune!

Edited by CMG

Share this post


Link to post

th3_grimreaper, eu zic ca este suficient. Totusi nu vorbim de lumini albastre la stergatoare aici.

Share this post


Link to post

acum sa raspund si eu cu parerile mele...

1) Nu imi plac jantele ca nu au nici o legatura cu linia masinii care se vrea ultra sport, mult mai interesante ar fi fost niste ATS DTC Extra Light care ar fi si facut ceva pt masina in afara de aratat bine(sau rau)

2) Imi place kitul dar sunt de parere ca mai ai mult de lucrat la motor ca sa aiba vreo legatura cu masina

3) Nu mi-as pune piele pe masina in cazul tau, ci as fi schimbat scaunele cu totul. Am mers ca un A4 cu scaune ca ale tale si pot spune ca sustinerea laterala e aprox egala cu 0.

4) Monitoarele din tetiere sunt prea mult pentru gustul meu - mi se par inutile si nu mi-as pune asa ceva

5) As fi optat pentru altceva decat dvd in masina - e o inventie stupida - sa te uiti la un film in masina 10000000.gif cand ai fi putut de banii aia sa iti iei un cd player foarte performant si sa ai o instalatie de sunet cu adevarat Hi-Fi

6)Foarte bine da volanul de SLine pe masina.

 

In rest nu prea mai am nimic de comentat

Share this post


Link to post

Multumesc pentru opinii pesteimputit.

 

Jantele sunt pe gustul fiecaruia. Fiecare face ce vrea cu masina - eu am mers pe principiul de styling, cel putin deocamdata si nu pe tuning. Vizavi de scaune pot spune doar ca probabil conteaza cu ce alte tipuri de scaune faci comparatie. Eu sunt foarte multumit de ele.

 

Eu mi-am cumparat un sistem complet audio/video/navigatie/carkit de care sunt foarte multumit. Probabil exista numeroase alte optiuni insa eu sunt extrem de multumit de configuratia AVIC HD1BT si sistemul audio BOSE.

 

Cred ca e vizibil ca nimic in masina nu este dus la extrem, dimpotriva am incercat sa ii dau un look si mai ales un feeling aparte in care sa ma simt cat mai bine posibil si masina sa imi fie cat mai utila.

 

Toate cele bune!

Edited by CMG

Share this post


Link to post

Mie imi place masina, lucrata finut cu gust, nu am nimic cu semnul de pe masca sau de alte chestii...imi place asa cum e :) ...cat mai multi km fara probleme !

Share this post


Link to post

Masina arata foarte bine (imi plac jantele, monitoarele din tetiere, bodykit-ul) dar o strica rau de tot (dupa parerea mea) siglele RS fiind kitsch si camera pusa pe bara care strica aspectul masinii din spate (daca te uiti atent). Toate cele bune

Share this post


Link to post

Eu nu inteleg de ce romanul isi ia tractor si il face Ferrari la exterior, din punctul meu de vedere este doar kitch.

Cind masina va avea peste 200cp ma voi pleca in fata ei si voi spune asa DA !!!!

Pina atunci mai este mult de lucru si emblemele nu fac 2 lei .

Share this post


Link to post

Multumesc la toata lumea pentru opinii, in special lui BogdanG.

 

Eu sunt multumit de "tractorul" meu si cum am exprimat din titlu e doar un styling, nu un tuning.

 

Bogdan, observ esti un impatimit al cailor putere - eu sunt multumit de cei pe care ii am si in plus daca voi avea nevoie de altii pot oricand sa ii pun. Unde si la ce te pleci tu nu ma intereseaza :) . Eu am donat o suma generoasa acestei masini si tot ce am pus pe masina este gandit in prealabil. Nu mai revin la acele embleme "blamate" care le scoate altcineva in evidenta. Din punctul meu de vedere sunt doar niste elemente din kit pe care eu am preferat sa le montez si doar atat.

 

Facand un rezumat succint al lucrurilor despre masina tinand cont de unele pareri exprimate in acest topic :

 

- kitul e prea impunator pentru masina si ii da veleitati inexistente de Ferrari

- camera strica linia spate a masinii si este total ineficienta

- jantele sunt urate deoarece nu se incadreaza in linia generala a masinii

- monitoarele din tetiere sunt inutile

- scaunele sport imbracate in piele nu merita deoarece aoricum au sustinere laterala 0 (zero)

- in locul unui sistem all in one pioneer (considerat sistemul anului 2006/2007) mergea mai bine un cd-player de calitate

- ipodul este de asemenea un instrument ineficient si anost care putea fi usor inlocuit prin "arderea" de cd-uri...

 

si asa mai departe.

 

Eu sunt bucuros de cum arata masina deoarece stiu ce am facut din ea.

 

Pentru ceilalti este, fara doar si poate, un TRACTOR KITCH.

 

Vreau doar sa spun ca ma bucur pentru ei ca nu sunt "ghinionistii" proprietari ai unui astfel de KITCH.

 

Toate cele bune.

Edited by CMG

Share this post


Link to post

Domnu CMG,

 

Pe primele pagini va felicitam pentru achizitie si gandeam ca sunt putine de schimbat la acea masina. Sunt bucuros sa vad cat de mult m-am inselat si cum poate fi imbunatatita imaginea unui Audi daca se folosesc elemente profesionale. Felicitari pentru alegerile facute, din punctul meu de vedere sunt foarte bune.

 

Felicitari pentru stadiul actual al masinii si pentru atitudinea pe care ati afisat-o fata de forumistii ce au avut grija sa va lase cate un mesaj pe topic.

 

Numai bine !

Share this post


Link to post

:) )

Stai linistit ca au si alti jante ca ale tale, de exemplu eu am aceleasi jante NUVOLARI pe tractorul meu, si ???

Daca tu esti incantat de linia S a unui audi este foarte bine, si mie imi place DAR consider ca puteai baga si ceva bani in motor .

 

Si eu ma bucur ca nu sunt ghinionist ca tine, eu prefer sa trec direct la BMW ...este mult altceva :)

Share this post


Link to post

Bogdan - inteleg ceea ce spui. Din moment ce am putut sa pun o suma considerabila in styling este foarte posibil sa fi avut ceva bani si pentru a umbla la motor. Din pacate insa motorul 1.9 TDI este un motor foarte putin pretabil tuningului in conditii de minima siguranta (am discutat cu o multime de firme) si mai ales nu la peste 150.000 km.

 

Turbina, downpipe, catalizator sport, ambreiaj, volanta, upgrade la sistemul de franare, intercooler marit/custom, controller de boost, injectoare marite, bujii sport, schimbare axa cu came, shortshift, diferential, etc - toate sunt pe hartie si ma uit la ele si ma gandesc daca merita.

 

Cum tot ce am incercat sa fac a fost de o oarecare calitate si aici ar trebui sa fac acelasi lucru. Poate ca il voi face, poate ca nu. Din discutiile mele cu cei de la MTM si B&B o "preparare" a acestui motor impreuna cu upgrade la sistemul de franare costa intre 12.000 si 14.000 de euro si il duce la 220-240 de cai in conditii cat de cat sigure hardware si software si asta in conditiile in care masina are sub 50.000 de km - preferabil cat mai putin. Toate aceste modificari in situatia actuala a masinii nu ar face altceva decat sa o transforme intr-un loc de ingropat bani deoarece pana si ei mi-au recomandat sa imi vad de treaba desi eram dispus sa dau bani. Si 220-240 de cai nu e mai nimic - sunt atat de multe masini care au cu mult mai mult din dotare incat nu vad sa fac ceva deosebit.

 

Prin styling in schimb i-am dat o identitate aparte, ma simt bine in ea si NU pot spune ca tehnic este o rusine :) .

 

Pe de alta parte imi place ca masina sa arate cat se poate de bine si sa isi faca treaba exemplar. Pana acum am preferat sa schimb piesele care ar fi putut da probleme (supape de vacuum, egr, senzori, etc), sa pun distributie originala, sa folosesc consumabile originale, sa pun ulei si carburant de calitate astfel incat masina sa se comporte exemplar. Prefer sa am o masina care sa arate foarte bine si sa mearga excelent decat sa o "tunez" ca sa imi fac de treaba inutil pentru un "supliment" de putere pe care nu prea am unde sa il folosesc in primul rand si in al doilea rand sa risc sa stau cu masina in service mai mult decat o folosesc. De asemenea nu sunt adeptul tuningului software fara hardware.

 

Nu in ultimul rand masina probabil va trece in posesia sotiei intr-un viitor ca si cealalta, iar eu voi merge daca voi avea nevoie pe un 3.0 quattro/4.2 quattro sau un 3.2 V6 benzina daca voi simti nevoie. Consider ca pentru un om normal (cum indraznesc sa spun ca sunt) cu familie, slujba la birou si responsabilitati este solutia optima de "tuning" - schimbarea masinii cu una mai puternica (cu siguranta e si varianta cea mai comoda si sigura prin care te bucuri cel mai mult de banii investiti).

 

Iti doresc succes cu BMW - nu stiu ce inseamna "mult altceva"...

 

PS. De felul meu sunt linistit :) .

Edited by CMG

Share this post


Link to post

Nu am scris pe topicul tau pana acum(sau daca am scris nu mai tin minte :mrgreen: ), dar o fac acum. Am urmarit toata evolutia masinii, de cand ai luat-o pana acum. Nu pot spune decat :thumbl: ! Masina arata exceptional, interiorul te face sa te simti mai bine ca acasa, are tot ceea ce ii trebuie in materie de gadgeturi si sincer cu motorul ala nici mie nu mi-ar fi rusine. Te felicit in legatura cu tot ceea ce i-ai adaugat, sper sa te poarte sute de mii de km fara probleme.

Share this post


Link to post

CMG ma faci sa-mi schimb parerea despre tine, stiu ca esti si pe vwforum si cred ca ai citit ce a facut Rapier la masina lui sau Zgb sau altii . Nimeni nu a bagat 14k E in motor . Deci ca sa-ti faci o idee, nu trebuie sa pui esapament sport pt ca acum sunt alte metode iar pretul maxim la care poti ajunge este 2oooE (fara manopera) @200+ CP

Iti recomand sa citesti topicul lui Rapier despre masina lui care este la fel ca a ta si vei intelege cum se poate face un A4 sa fuga rau si sa bata S3uri cu bani putini .

 

Succes !!!

 

PS> motorul meu are peste 250k km si merge excelent, nu arunca ulei nu pufaie si trage bine, o sa urmeze in 2 luni maxim si un stage 2 la care o sa intre turbina hibrid si cap hidraulic, totul costand undeva la 600E .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Buna Bogdan, nu stiu ce parere ai tu despre mine. Eu iti multumesc pentru opinie. Nu este cazul sa aduci in discutie alti membri ai unui alt forum. Iti multumesc pentru recomandari de asemenea. Despre ZGB - te rog sa citesti topicul sau atent si sa vezi cate probleme are. Cat il priveste pe Adrian - eu vorbesc cu el de cand si-a facut chip pana inclusiv ieri si crede-ma ca sunt in cunostinta de cauza - vorbeste cu el si vezi ce probleme are, ce planuri are, cam cati bani il costa, etc...L-ai intrebat cat i-a dat pe dyno? Imi este foarte greu sa cred ca investind bani putini poti face lucruri de calitate si cu anumite standarde de siguranta.

 

Poate ma repet, dar cum spuneam si anterior nu vreau sa "bat" pe nimeni cu acest A4. Si tot cum spuneam anterior daca vreau sa "bat" pe cineva am doua optiuni - sa o prepar sau sa iau o alta masina cu un motor pretabil pentru tuning sau suficient pentru a face fata anumitor provocari. Din cate stiu pana si Seat Ibiza FR are motor de 131cai - ce sa fac, sa ma intrec in tuning cu Seat Ibiza? Este mai mult decat probabil ca la aceeasi crestere de putere sa ma "faca" deoarece este mai mica si mai usoara nu? Eu cred ca esti constient ca toate modelele de masini vin cu mai multi cai putere decat inainte si cum spuneam si anterior 200+ cai nu mai sunt o raritate si atunci consider ca daca gandesti coerent primul pas spre tuning este sa iei un alt motor mai puternic si cu vizibile inclinatii spre tuning si sa faci ceva.

 

Eu sunt un om realist si consider ca 1.9 TDI este un motor bun, fiabil, care te duce multe sute de mii de km - cu alte cuvinte exact pentru ce a fost facut, dar nu este un motor de tuning.

 

Cum spuneam si anterior felicitari pentru planurile de viitor. Insa nu incerca, te rog, sa ma convingi pe mine ca daca tu faci sau ai in plan sa faci tuning la motor de 250.000 km ar trebui sa fac si eu. Eu iti respect planurile si iti doresc succes, dar prefer sa ma ghidez dupa opiniile unor firme cu un oarece renume si experienta - cel putin momentan.

 

Inca o data multumesc pentru sugestii. Toate cele bune!

 

@multumesc closchkutza.

Share this post


Link to post
PS> motorul meu are peste 250k km si merge excelent, nu arunca ulei nu pufaie si trage bine, o sa urmeze in 2 luni maxim si un stage 2 la care o sa intre turbina hibrid si cap hidraulic, totul costand undeva la 600E .

 

Inca incerci sa convingi consoarta sa uite de Espero? :mrgreen:

Lasa oamenii in pace, nu toti vor jdemii de cai putere. :)

Share this post


Link to post

@CMG tuningul la TDI nu a fost inventat de europeni, in concluzie trebuie sa te uiti ceva mai departe, adica fix in USA. Acolo gasesti kituri adevarate la bani putini. Daca nici ei nu stiu sa faca asta atunci nimeni nu stie. Iar problema nr 2 este ca Adrian & ZGB au soft de la Voinea, asta spune tot :D

 

@satori, termina bre cu prostiile :o

Share this post


Link to post

My bad, my bad, sorry :)

Share this post


Link to post

BogdanG - multumesc pentru sugestii. Sunt deschis la sugestii - fie ele si din SUA (din cautarile mele 80% din kituri sunt pentru 1.8T, in rest multe elemente care se pot cumpara pe bucati si pentru care iti trebuie oameni cu experienta pentru montaj si "tunat"). Nu comentez softul unuia sau altuia pentru ca nu am "suferit" de nici unul dintre ele.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,

 

Dupa destul de multa vreme am intrat astazi pe forum si am observat in primul rand schimbarea look-ului. Foarte fain - pare totul mai nou, mai actual.

 

Ma folosesc de topic sa spun ca masina nu mai este in proprietatea mea de ceva vreme... dupa o mai lunga perioada de gandire am revenit la benzina :) .

 

Printre altele in timpul scurt de cand nu am mai scris aici masina a fost temporar locul intai pe cardomain.com la sectiunea Audi, si la fel locul intai la sectiunile "Overall Interior" si "Overall Exterior" - adica exact acolo unde am investit.

 

Sunt bucuros ca am avut aceasta masina si sper ca si urmatoarelor sa le pot da anumite particularitati care sa le faca cat de cat originale.

 

Toate cele bune!

post-3037-1261061184_thumb.jpg

post-3037-126106119313_thumb.jpg

Edited by CMG

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...