Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Matiz

Recommended Posts

Poate fi rulmentul de la alternator, daca esti sigur ca nu e cureaua...

Share this post


Link to post

sigur nu e cureaua,cand e putin,putin mai turata dispare apoi revine, mai degraba as zice ca scoate un fel de sunet...uuuu..ceva de ganul asta...MULTUMESC PT RASPUNS

 

Inca o prob va rog ,masina are 26000km dar nu a fost folosita timp de 1 an asa mi sa spus cand am cumparato si sincer cred arata impecabil...e cazul sa schimb cureaua de distriubutie avand in vedere ca a stat 1an, afara nu in garaj, am gasit un furtun crapat la motor mic in forma de L dupa care urmeaza o supapa negru cu violet cred ...am schimbato si pe aceasta...+ anvelopele continental sunt f bune(nu sunt tocite) dar crapate de stat...MULTUMESC

Share this post


Link to post

Schimba cureaua pentru ca nu poti fi sigur 100% ca are doar 26000 km si apoi, conform manualului, se schimba la 3 ani indiferent de nr. de km.

Share this post


Link to post

MULTUMESC ...asa ma gandeam si eu sa ma duc la un service ,poate rezolv si cu suieratul acela (dar care la cate lucruri am auzit despre ei)..si cum e mai bine sa cumpar eu ,ulei ,filtru,curele de la un magazin cu piese originale sau sa cumpar din service...

Share this post


Link to post

Uruitul se aude numai cu masina stand pe loc, scoasa din viteza si cu ambreiajul neapasat? Poate fi si rulmentul de la placa de presiune. Dar e mai mult ca sigur sa fie cureaua de alternator tinand cont si de temperaturile actuale.

Share this post


Link to post

Eu as cumpara piese de calitate si as merge la un mecanic cu o reputatie buna (care s-a mai ocupat de matizuri), in nici un caz intr-un service autorizat. As iesi mai ieftin si as sta langa masina; mecanica e simpla la matiz.

Share this post


Link to post

Mai degraba e un vuiet(uuuuu)care dispare cand o turez ff putin,cureaua nu este sigur am intinso findca facea si ea ...se aude si la motor,dar cel mai bine in interiorul masini...

Share this post


Link to post

salut.. cam pe unde este amplasat termostatul la matiz..???

Share this post


Link to post

Pe furtunul care pleaca de la radiator, la intrarea in chiulasa.

Edited by robertinoo

Share this post


Link to post
Asa cum va promiteam :D , aveti aici toate discutiile despre problemele aparute la motorul de matiz. In continuarea primului post, putem discuta toate problemele care apar la motoarele buburuzelor.

Asadar:

Motor zgomotos- normal sau nu?

Motorul se opreste din senin - Matiz euro 3

Bataie la motor la ralanti

Aprindere check engine- matiz euro 3

Trepidat si remedieri - matiz

Tacanit la decelerare - electrovalva canistrei de carbon.

Trepidatii ale motorului la 80 km/h in treapta a V-a - Matiz cu GPL

Bataie la motor dupa pornire prin impingere - Matiz 45k km

Probleme dupa spalarea motorului

Scartait al curelei de alternator

Bataie motor-lipsa presiune ulei-bec ulei aprins=reparatie capitala!

Da in nas - valva PCV

Oprire motor in mers.

Probleme la pornire, nu tine relantiul - senzor aer murdar

Motor gripat - ulei prost si neschimbat la timp!

Supraturare la pornire

Fasait la motor - curea de distributie GAURITA!

OK, acum spor la citit si postat si sa va ajute Dumnezeu sa nu trebuiasca sa postati aici!

 

Salut tuturor membrilor,si sa va povestesc despre problema mea paranormala la matiz euro 4 fabricat 07 2008 .Am descoperit nivelul de ulei pe joja mai mare decat maxim cu aprox..1 cm . am fost la service-ul daewoo unde trebuie sa fac garantiile unde mi-au scos aprox 300 gr de ulei ,mi sa spus ca posibil de la fabrica sa fie mai mult .ok, dupa aprox. 200 de km rulati verific joja si fantastic,tot cam 1 cm de ulei in plus peste maxim.Am auzit ca de la benzina proasta o baga in baie ,dar la mine nu miroase a benzina uleiul si nu arde cum ar fi normal.Nu stiu ce sa fac...

Edited by tolin
Rog a nu modifica aceasta capodopera, o citez in alta parte !

Share this post


Link to post
Decat sa verifici curele la motor mai bine le schimbi ...

 

 

salut.scuze ca poate nu este bine unde imi exprim "nemultumirea",dareste vorba de curelele de la motor.adica le-am schimbat azi,adica cea de distributie si de alternator + intinzatorul.am la bord 42.000 km.problema este ca se aude un zgomot,este cumva de la faptul ca sunt stranse curelele prea tare?va rog frumos,astept un raspuns.multumesc anticipat.aaaa,mentionez ca cele 2 curele sunt koreene,plus intinzatorul.

Share this post


Link to post

Desi am facut vreo 3 scanari la service-uri daewoo si mi s-a spus ca toate cele sunt in ordine, parametrii perfectii, etc, tot nu-mi place ceva la cum merge motorul. Simptome:

- in treapta 2 la 30km/h nu merge constant, fara sa misc pedala, merge sacadat. Chestia asta se intampla doar cu motorul cald bine;

- nu trage, uneori. Apas acceleratia si abia urca acul plus ca sunetul motorului este altul, mult mai ascutit. Opresc la semafor, cand plec merge normal si tot asa. Din 6 zile/saptamana, in 3-4 face fazele astea. De asemenea, atunci cand nu trage frana de motor este extrem de puternica, cand isi da drumul si trage frana de motor devine normala. Se simte exact ca si cum as avea rotile infranate..

- uneori are ralantiul parca prea jos(de ce dracu` nu au pus si astia un nenoricit de turometru in bord), pleaca greu de pe loc si da in nas, lipsa de putere.

- retrogradare in treapta 2 la 30km/h=> ii ia o vesnicie sa urce la 40km/h. De asemenea, problema apare aleatoriu. Acum trage de nu-mi vine sa cred, abia ating pedala si accelereaza sustinut si peste 5 minute nu mai vrea deloc.

 

Probabil ca mai sunt chestii pe care le-am uitat. Astea sa zic ca sunt cele mai enervante si mai frecvente. Toate apar aleatoriu, isi schimba comportamentul si la 5 minute, deci nu depinde de temperatura sau benzina.

Stau si ma gandesc ca toate astea au inceput dupa ce s-a dereglat TPS-ul si a fost reglat la Autonet, asta dupa ce au umblat la surubul de capat de cursa al clapetei de acceleratie. Ideea este ca nu stiu ce sa-i mai fac, ma enerveaza, macar de-ar merge aiurea mereu, poate ar aparea ceva pe scaner, dar asa... Are toate filtrele schimbate acum 5000km, bujiile la fel, PCV-ul acum vreo 10.000km maxim.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Cred ca de cand ai bagat pastila minune in rezervor au inceput problemele... :D

Share this post


Link to post

Nu, nu are legatura cu aia. Facea aceleasi figuri si inainte dar mai rar, poate o data pe saptamana si in plus am schimbat 2 filtre de benzina de atunci, nu cred ca se mai gaseste ceva din pastila aia pe undeva.

Share this post


Link to post
Desi am facut vreo 3 scanari la service-uri daewoo si mi s-a spus ca toate cele sunt in ordine, parametrii perfectii, etc, tot nu-mi place ceva la cum merge motorul. Simptome:

- in treapta 2 la 30km/h nu merge constant, fara sa misc pedala, merge sacadat. Chestia asta se intampla doar cu motorul cald bine;

- nu trage, uneori. Apas acceleratia si abia urca acul plus ca sunetul motorului este altul, mult mai ascutit. Opresc la semafor, cand plec merge normal si tot asa. Din 6 zile/saptamana, in 3-4 face fazele astea. De asemenea, atunci cand nu trage frana de motor este extrem de puternica, cand isi da drumul si trage frana de motor devine normala. Se simte exact ca si cum as avea rotile infranate..

- uneori are ralantiul parca prea jos(de ce dracu` nu au pus si astia un nenoricit de turometru in bord), pleaca greu de pe loc si da in nas, lipsa de putere.

- retrogradare in treapta 2 la 30km/h=> ii ia o vesnicie sa urce la 40km/h. De asemenea, problema apare aleatoriu. Acum trage de nu-mi vine sa cred, abia ating pedala si accelereaza sustinut si peste 5 minute nu mai vrea deloc.

 

Si mie mi se intampla asa uneori. In plus cand sta la relanti, da cate un 'sut' din cand in cand. O sa ii mai dau un reset+idle learn, poate macar sta linistita la relanti. SI DA, am avut si eu probleme cu TPS-ul, si de cand l-au schimbat parca e alta masina...IN RAU :|

Share this post


Link to post

Sa nu fie cumva o problema cu catalizatorul...

Share this post


Link to post

M-am gandit la asta insa noxele au iesit perfecte chiar daca temperatura apei era la 60 grade si in plus, nu ar fi trebuit sa mearga mereu rau?

Share this post


Link to post

Nu e neaparat sa mearga asa mereu, doar cand fragmentele de ceramica sparte obtureaza evacuarea, deci la anumite turatii...

Share this post


Link to post

Mai mie imi zornaie ceva pe sub masina de ceva vreme insa nu am dat atentie niciodata. :-?

Share this post


Link to post

Am dat un reset si un idle learn si parca nu mai tremura usa cand e deschisa chiar asa vizibil, dar tot tremura. Daca si dupa revizie (schimb tot filtre, ulei, bujii, fise) face asa...pe bune daca nu il duc la remat :) Inainte parca nu tremura asa...

Share this post


Link to post
greu de crezut :P > :)

Pe bune ca zornaie, acu` nu stiu daca ala face asa, numai ca zornaie ceva :) . Recunosc ca esapamentului nu i-am dat niciodata atentie, hmmm, mai putin gurii tevii de esapament pe care am mai testat-o sa vad daca este curata, fara depuneri.

 

@banzay: de tremurat tot o sa tremure putin, nu cred ca poti sa-i iei tremuratul caracteristic. Insa, cum > :) sa rezolv eu restul problemelor prezentate mai sus?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

:o fftopic:

@closhcutza: greu de crezut ca nu ai dat atentie

Share this post


Link to post

am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva.se tureaza motorul prea tare inainte schimbam treptele cam asa 1 0-20, 2 20-40, 3 40-60, 4 60-80 5 80 -....... si asta in fara sa se tureze mortorul, acuma schimb cam asa 1 0-20, 2 20-30, 3 30-40, 4 40 80 etc dar se tureaza acuma prea tare de ce oare inainte in treapatra a 3 ajungeam de la 30 la 60 lejer fara sa fie turat motorul si acuma se tureaza zici ca imi ies pistoanele prin capota de ce... am schimbat regulatorul de aer cred ca asa se numeste acea chestie care baga aer in functie de turatie sa fie toto de la chestia aia?faz e ca daca scot mufa de la regulatorul ala nu se intampla nimica uni mia spus ca daca scot mufa ar trbui sa lucreze sa se schimbe mersul motorului e la mine nu se intampla nimica plsss hellllp

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...