Jump to content
Sign in to follow this  
tete

Jurnal de bord - CIELO reparatii+defecte

Recommended Posts

Am inclocuit arcurile spate la Cielo 1995.

 

Pe el erau arcuri originale cu spira mica atat sus cat si jos, unul fiind rupt, am purces la schimbarea amandorora + verificarea amortizoarelor.

 

Acum am montat arcuri SH, ambele de pe acceasi masina, acestea au spira mica sus si spira mare jos.

 

Sunt mai multe tipuri de arcuri pentru Cielo, adica si cu spira mare sus sau jos?

Share this post


Link to post

am un cielo gle fabricat dec 1996.l-am cumparat in noiembrie 2008...km parcursi de atunci..app. 30 de mii.am schimbat numai un rulment pe spate si un pivot..de curand..in rest nu am treaba.o singura chestie..la pornire..indiferent de sezon..scoate un fum alb..maxim 1 min dupa care dispare..vreo idee?ms

Share this post


Link to post

Daca in exploatare consumul de ulei este aproape de limitele date de producator si lichidul de racire la locul lui nu vad ce motive ai avea sa te ingrijorezi.

Share this post


Link to post

shimbat bloc lumini.70 ron..fara manopera

 

revin cu o intrebare..daca ma puteti ajuta.se poate schimba rulmentul de la axul volanului?..sau trebuie schimbat axul cu tot?ms

Share this post


Link to post

Rulmentul de la axul volanului il schimbi separat dar, este greu de gasit si cred ca iti trebuie presa .

Share this post


Link to post
Rulmentul de la axul volanului il schimbi separat dar, este greu de gasit si cred ca iti trebuie presa .

 

 

  • Te contrazic.Se gaseste fara probleme.Trebuie mers la service pt schimbat,e cam dificil.Vezi sa nu fii pacalit de unii mecanici sa schimbi cu tot cu volan si ax,rulmenrul fiind deja montat.Asa am primit eu o explicatie. :o Se poate schimba doar rulmentul dar trebuie un mecanic bun.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

am vorbit deja cu cineva de la un magazin de piese..asept sa-mi vina comanda de rulment.de la service zic baietii sa nu fie dus si axul...k e un joc usor sus-jos...schimb rulmentul si dupa sa vedem

Share this post


Link to post

sa nu fie de vina bucsa de plastic de pe axul volanului!

Share this post


Link to post

Cum spunea si @Alexinno, pe axul volanului este o bucsa de plastic alba poate asta e cauza jocului.

Share this post


Link to post

am pregatite si cele 2 bucse din plastic..una vine sus..si mai este una jos..ei cand au desfacut volanul si au vazut rulmentul acela au zis k e dus...miercuri ma duc la service si revin..cu ce a fost defect...e neplacut la gropi..atunci "simt".mai tare jocul..si se aude un zgomot ciudat..un zdranganit..

Share this post


Link to post

Salut din nou,

 

Dupa ce am remediat geamul dreapta-spate, am gasit un pic de timp liber, coroborat cu un panou de climatizare donat de un user de pe alt forum, m-am apucat de treaba.

 

Am urmat pasii gasiti pe forum pentru a demonta panoul de climatizare. Nu este deloc greu... din a 2-a incercare :) Am luat panoul in casa pentru a vedea si a ma misca liber. Am demontat fata (este prinsa in cleme), am scos restul de buton si l-am inlocuit cu butonul de la panoul primit. Trebuie avut in vedere ca sufa cablului de comanda sa vina pe sina de ghidaj al cilindrului actionat de butonul de selectie al temperaturii.

 

Nu a durat mai mult de 45 min.

 

Pentru cei care intampina blocarea comutatorului cald-rece, comutatorul se blocheaza datorita ruperii unui tamburus de plastic care este pe post de opritor. Solutia la tamburusul rupt este una destul de simpla. Am dat cu bormasina, spiral de 2, o gaura in locul de unde s-a rupt siguranta aceia, si am pus un surub subtire in loc. L-am montat la loc iar acum merge parfum.

 

In seara asta l-am scos iar si i-am schimbat cele 2 becuri deoarece cele vechi erau arse.

 

Sper sa fie cuiva de folos aceasta mica reparatie.

Share this post


Link to post

Vin si eu cu o problema. Ieri, am pornit si oprit masina de vreo 2 ori (s-a oprit cand am trecut-o pe gaz, motorul era cald deja), si dupa ce am stat vreo 5-10 minute la relanti (acul de temperatura era exact la mijloc, nu a pornit ventilator nimic) si mi-am continuat drumul, am observat la un semafor ca se ridicase acul de temperatura pana la 3/4, chiar mai mult inspre zona rosie... In acelasi timp, avand pornit si aerul conditionat, acesta nu mai baga aer rece. A stat cateva minute asa A/C-ul nefunctionand, desi butonul era apasat, in mers a inceput sa scada temperatura normal, ca la urmatorul semafor sa se repete faza. Ideea e ca atunci am oprit, am pornit iar si a inceput sa mearga A/C-ul. In acelasi timp, a inceput sa scada si temperatura... Pana la mijloc unde trebuia. Am ajuns acasa, m-am uitat la antigel (dupa ce am lasat masina sa se raceasca un pic), nu era pierdut nici macar un strop. Peste vreo 2 ore am scos din nou masina la o tura, am fortat-o un pic, dar nici gand sa mai treaca acul de jumatate...Aveti idee ce poate fi? Sa fie de la pompa de apa?

Share this post


Link to post

Uita-te atent ziua la acul de temp - pe cadran sunt doua puncticele patrate - acul trebuie sa stea intre cele doua cel mult - de obicei ventilatorul trebuie sa porneasca atunci cand acul ajunge la primul patratel, sau un pic peste

Share this post


Link to post

Ventilatorul nu mi s-a parut sa fi pornit si totul parea in regula. Apa nu fierbea, motorul mergea rotund. Doar A/C-ul nu baga aer rece pe nici o treapta. De atunci am alergat-o un pic mai tare, dar nici vorba sa se miste acul dintre punctuletele alea 2 de pe cadran. Am tinut-o si mai mult pe loc si nici o problema. Atunci cand s-a intamplat oprisem masina de pe gaz, o pornisem pe benzina, am oprit-o iar, am pornit-o iar, am trecut-o pe gaz si din nou pe benzina, ceva de genul asta... Asta s-ar parea sa fie problema. Maine cred ca ajung pe la mecanic oricum si ii zic si de asta.

Share this post


Link to post

Cred ca nu iti merge ventilatorul de la radiator...

Share this post


Link to post

Madkat ai avut dreptate. Fiind foarte obosit zilele astea, cand m-am uitat la motor nu observasem ca mufa de la ventilator avea 'piciorusul', ala de siguranta de trebuie sa apesi pe el cand scoti mufa, rupt si mufa iesita. Am pus mufa la loc, am pornit motorul cand era acul putin peste cele 2 puncte de pe cadran si imediat a pornit ventilatorul si indicatorul si-a revenit.

Share this post


Link to post

Am inlocuit, ieri, capetele de bara dupa 3 ani si 2 luni si peste 58 kkm - cele din uzina.

- piese 150 lei (Capete b. Lemforder, nemtesti);

- manopera 40 lei;

- refacut unghiuri: 70 lei.

Alta viata!

Share this post


Link to post

Burdufe planetare (burduf cauciuc, veselina, coliere) - marca "Glaenzer" - Germania - 27 ron bucata - magazin Dimitrov.

Share this post


Link to post

cielo an fabricatie 95 model ... la cateva zile imi face probleme mari la pornire si nu sta la relanti, dupa 3 4 incercari isi revine si motorul functioneaza perfect in rest! am schimbat chestia aia mica cu motoras care tine relantiul dar degeaba :) , am schimbat bujiile degeaba!

Share this post


Link to post

Buna ziua, caut in Galati, un mecanic(nu schimbator de piese) pentru segmentarea unui motor de cielo.

Share this post


Link to post

Cielo 1996: Schimbat:

 

- motor, cutie viteze, transmisie, suspensie, sistem evacuare, portiere, scaune, bancheta, bord complet.

 

- tinichigerie, antifonare, vopsitorie.

 

Cost total 6500 piese si manopera.

Share this post


Link to post

Salutare natiune!

In urma reviziei de 60.000 km. revin cu un update la jurnalul de bord:

 

 

  • inlocuit pivot inferior dreapta care "cloncanea" - 60 RON;
  • inlocuit filtre: benzina -20 RON, aer- 17 RON, ulei- 10 RON;
  • inlocuit ulei: Mobil Super 3000 sx 5W40- 150 RON (4l.);
  • completare freon A/C: 200cc= 10 RON;
  • inlocuit discuri de frana stock cu discuri Ferodo - 190 RON (2 buc.);
  • inlocuit placute de frana cu placute Ferodo Premier FDB1116 - 140 RON (setul de 4 buc.);
  • inlocuit becuri far cu Philips Xtreme Power - 110 RON (setul);
  • testare motor cu SCAN 100 - 50 RON;
  • manopera - 400 RON.

Ceva mai inainte am mai schimbat bateria cu una Bosch Silver de 75 Ah - 350 RON pentru ca m-a lasat in mijlocul drumului.

Dupa revizie am constatat o imbunatatire substantiala a comportamentului masinii: motorul trage mai bine si merge mult mai rotund cu uleiul asta (inainte am folosit Castrol Magnatec 5W40), cu noile becuri chiar vad ce se intampla pe strada iar franele te scot prin parbriz daca le calci mai tare.

 

Spor la SUCCES!

Edited by ovtudor

Share this post


Link to post

:o fftopic: Hai sa nu exageram cu franele. Totusi... [-X

Share this post


Link to post

Nu e nici o exagerare sa stii!

Daca citesti cu atentie ce am scris mai inainte o sa vezi ca nu mai e vorba de franele stock.

E vorba de frane cu discuri FERODO combinate cu placute FERODO PREMIER ceea ce este cu totul altceva. Pe langa asta lichidul de frana (am scris intr-un post mai vechi) este DOT5.1 de la OMV, recomandat si pe unul din topic-urile forumului chiar de catre ovi_jer.

Deci, dupa cum ti-am spus, nu exagerez deloc. Acum chiar simti ca franeaza!

 

Spor la... SUCCES!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...