Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Senzatii Tari - Masini Cu Totul Deosebite

Recommended Posts

Asa sunt toate masinile germane de lux. (peste 50-60k)

Share this post


Link to post

Mai sa sti ca E-ul nu m-a impresionat asa de mult.

Nici macar S-ul.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Cum o ard unii.. pe galoane.

post-3313-1209493276_thumb.jpg

post-3313-1209493281_thumb.jpg

post-3313-1209493286_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Da' ce bine ar sta una de-aia langa a ta.. :P

Share this post


Link to post

Daca imi donezi tu benzinaria promit ca imi iau in termen de 10 zile :P

Si cam 50 de seturi de cauciucuri de schimb ( ca se ard rau alea :P ; moartea BMWului )

Share this post


Link to post

Pai daca as avea benzinarie mi-as lua eu una...nu as mai recomanda la altii... :D

Share this post


Link to post

Am deschis un nou topic,sper sa fie interesant,cu poze de automobile mai deosebite,nu prea comune,care circula sau au circulat pe drumurile patriei.Ideea ar fi sa postam fotografii facute de noi,sau macar fotografiate in Romania. :thumbl:

 

  • Chevrolet Impala

 

  • Citroen Traction Avant

 

  • Fiat 124

 

  • Varshava

 

  • Dodge[cel verde]

 

  • Nissan Laurel

post-18944-1253258925_thumb.jpg

post-18944-1253258969_thumb.jpg

post-18944-1253258989_thumb.jpg

post-18944-1253259015_thumb.jpg

post-18944-1253259032_thumb.jpg

post-18944-1253259063_thumb.jpg

post-18944-1253259104_thumb.jpg

post-18944-1253259134_thumb.jpg

post-18944-1253259163_thumb.jpg

post-18944-1253259242_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Astea sunt vechituri dealea de imi plac mie... extraordinare masini! :)

Share this post


Link to post

O masina (si un sofer) in care am mers (in dreapta) si care m-a lasat :shock: :shock: a fost YBO. Cel mai rapid Oltcit din lume cred, fiind doar cateva in romania si nici unu in alta tare asta cel mai bine si frumos facut (frumos tehnic ma refer)... Senzatia nu poate fi descrisa in cuvinte!

post-16112-1253299384_thumb.jpgpost-16112-1253299537_thumb.jpg

 

Si o poza veche cu motorul, de atunci s-au schimbat multe, o alta turbina...

post-16112-1253299447_thumb.jpg'

 

Daca vreti detali tehnice: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=569...asc&start=0

Edited by Dumitru Cristian

Share this post


Link to post

Alaltaieri am fotografiat acest "element",pe faleza Cazinoului din Mamaia.Scrie Monte Carlo pe el,numar de Canada,dar nu pot sa-mi dau seama ce este ,coupe,limuzina sau sport?Este imensa.Nu stiam de existenta acestui model Chevy. :uff:

post-2267-1253300849_thumb.jpg

post-2267-1253300878_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am vazut si eu unul asemanator, daca nu era chiar asta... nu stiu ce model e...

 

Astazi, pe una dintre micile stradute dosnice ale Constantei, in fata unei vilute modeste... un Dodge...Viper :) Rosu, curat... din pacate nu am putut sa ii fac si poza :)

Share this post


Link to post

La city moll constanta un RR,si noua masina a unui var, GLK V6 3,2 litri.Se vede putin si ''Jaguar''-ul meu :)

post-2267-12668255529_thumb.jpg

post-2267-126682558083_thumb.jpg

Share this post


Link to post

da de masinutele astea ce ziceti?

prima chiar am condus-o

nici un bmw nu se compara cu ea

 

post-21500-126694934691_thumb.jpg

post-21500-126694948591_thumb.jpg

post-21500-126694958362_thumb.jpg

post-21500-126694963082_thumb.jpg

post-21500-126694989158_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Motor de Suzuki GSXR 1000

post-13547-12674810695_thumb.jpg

Edited by George_Paraschiv

Share this post


Link to post

Partea nasoala la ingineria asta e absenta marche-arriere-ului. Dar la peste 160 de cai nu cred ca mai intereseaza pe cineva. drive.gif

Share this post


Link to post

160 de cai??? Cum e legat motorul ala acolo in spate? functioneaza in paralel cu cel de tico sau cum pisici??

Share this post


Link to post

Partea nasoala la ingineria asta e absenta marche-arriere-ului. Dar la peste 160 de cai nu cred ca mai intereseaza pe cineva. drive.gif

 

Tragi de volan la maxim, apesi brusc pedala de acceleratie pana la capat si... voila. S-a intors masina.

Share this post


Link to post

se vede cum a adaptat motorul la Tico

 

 

Share this post


Link to post

Nu prea i-am gasit locu'n alta parte, dar cine zice "crime doesn't pay" ?

 

http://englishrussia.com/index.php/2010/05/05/supercars-impressive-collection/

 

Interestingly enough that the cars were located in various parts of Europe and in many of them some cash was hidden - all in all - in amount of 1,1 million USD. Not bad!

 

Total list of his supercars:

Bugatti Veyron (x2): $1 680 000 ($3 360 000)

Enzo Ferrari (x2): $613 000 ($1 226 000)

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé: $491 000

Rolls-Royce Phantom: $421 500

Ferrari 599 GTB: $318 000

Ferrari California: $220 000

Porsche 911 GT3: $125 000

 

Share this post


Link to post

Astazi mi-am luat cadoul de ziua mea (sunt nascut in februarie :D ). Cateva ture pe un circuit, la Mettet, cu Porsche Caymann si Subaru Imprezza STI, cu instructor de pilotaj alaturi. Super cool, cand am facut turele cu Subaru deja stiam circuitul si instructorul spunea ca ma descurc cu celebra frana degresiva, cu care ne-au f...t la cap juma' de ora. Am reusit sa depasesc doua ferrariuri, un Lambo si un 911 cu o Imprezza la jumate din putere :banana: De drept, instructorii discutau intre ei prin radio si cand i-am ajuns in urma mi-au facut loc.

 

De depasit, am fost depasit de o singura masina... cea despre care vreau sa va povestesc, si cu care am facut doua tururi ca pasager. E vorba de cazanul albastru din poza. Motor de motocicleta, 200CP, 400kile, acum vreo 10 ani alerga intr-un campionat in Franta in deschiderea curselor de F1. E o masina de curse curata. Prinde suta in mai putin de 4s. Insa nu asta e impresionant... impresionant e cum vireaza, si cum franeaza. DUR... Violent... e RAPIDA. In primul viraj mi s-a zbarlit parul in cap, se apropia virajul vazand cu ochii, si nebunu' in loc sa franeze... accelera. CAnd a franat...A FRANAT... Si cand a reaccelerat, a plecat ca din tun. Tipul nu mergea neaparat la performanta, mai facea niste derapaje ca sa imi explice franarea cu piciorul stang, etc... cu toate astea, era muuuuult mai rapid decat toate supercarurile de pe pista (erau doar supercaruri acolo, mai putin Imprezza "mea" care insa si aia era nitel preparata si niste Cayenne cu care se facea briefingul si recunoasterea inainte sa iei volanul. Pus o poza cu cateva din ele). Eu aveam deja reperele la care franam cu Imprezza... asta frana in distante de cel putin 2 ori mai scurte.

 

Si nici macar nu mai avea eleronul, l-au lovit cand au scos-o din camion si era scos.

 

Vedeai un Lamborghini in fata, undeva in zare, si cateva secunde si doua viraje mai tarziu treceai pe langa el de parca nici n-a fost.

 

Pentru mine, asta clarifica care e diferenta intre o masina de strada (chiar si un supercar) si o masina dedicata de curse (fie ea si un cazan vechi si fara eleron de 200CP).

 

In celelalte doua poze sunt facute una dupa alta, cat de repede a putut sapuniera mea, aka la cateva secunde una fata de cealalta... si se vede cum trece pe langa un ferrari.

post-1523-127818833462_thumb.jpg

post-1523-127818835014_thumb.jpg

post-1523-127818835949_thumb.jpg

post-1523-127818876722_thumb.jpg

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...