Jump to content
Sign in to follow this  
ticodriver

Seat Cordoba 1.4 Vs Opel Corsa 1.2

Recommended Posts

Am de ales intre un Seat Cordoba 1.4 din 2002, cum ar fi asta de ex: http://www.autohaus-wimars.ro/automobile.p...talii&start=145 si un Opel Corsa 1.2 2002-2003, ambele in jur de 60 kkm la bord si in jur de 7500 euro pret. Stiu ca cele doua masini sunt din clase diferite, dar, daca despre problemele Corsei mai stiu una alta, despre Cordoba nu stiu mai nimic. Voi ce ma sfatuiti sa aleg?

Share this post


Link to post

cordoba, e mai mare!

Share this post


Link to post

Macar are motor !!1.2 asta e mai mult o caricatura nu un motor d emasina mai motor atre Mati zau de nu-i asa numai lucruri proaste am auzit de el si papa ca la balamuc !Deci Cordoba sau Matiz!!! :banana:

Share this post


Link to post

Motor de 1.2, la 60 mii kilometri, condus la nemti pe autostrada ? :) ) buna asta.

Share this post


Link to post

Caricatura de motor are 75 de cai...este mai mult decat potent pentru gabaritul Corsei. Mai mult ma ingrijoreaza cazul Cordobei care e 1.4 dar care de 68 de cai sau de 75?

Share this post


Link to post

Am mers în Opel Corsa şi în Seat Toldeo (Nu cordoba)!

 

Mi-a plăcut mult mai mult seat-ul. Mult mai închegat, mult mai bine antifonat, interiorul mult mai de bună calitate, se ţine mai bine pe şosea +++ demaraj. Ce mai... mie mi-a plăcut mai mult.

 

Aş lua Seat-ul. Dar vezi că nu am mers în Cordoba sper să nu fie prea mari diferenţe faţă de Toledo!

Share this post


Link to post

sincer sa fiu, pretul Seatului mi se pare exagerat de mare...

stiu ca e off-topic, dar poti sa mai pui niste bani si sa iei din Germania un Golf sau orice altceva mai "de clasa" si care sa nu para atit de uzat moral cum e modelul respectiv de Seat...

Share this post


Link to post

Eu as merge pe cordoba. Are o tinuta de drum mult mai precisa decat Corsa.

Motorul de 1.4 stiam ca are 75 sau 100CP.

Share this post


Link to post

Mda acolo scrie de 60 si ceva de cai la Cordoba, cred ca e o greseala :-W Am studiat preturile din Germania si ies cam la aceiasi bani ca luand-o de la Autohausu asta din TM, care le aduce direct din .De; oricum o sa ma duc la TM, ca am rude acolo si de acolo ajung repede si la Arad si Oradea. Dar sa vand Ticozauru' inainte, desi imi vine greu sa ma despart de el :(

Aveam dubii cu Seatu, ca e VW spaniol si stiu de problemele de fiabilitate ale VW din ultimul timp - daca mai pun la socoteala si faptul ca e masina latina...

Edited by ticodriver

Share this post


Link to post

Deci ,Cordoba este de fapt o Ibiza sedan ,este mai mica decit Toledo fiind pe alta platforma .

Motorizarile la Cordoba au fost de 1.4@60CP, 1.4 16v @75CP si 1.4 16v@100CP ,cel mai prost motor este cel de 60CP fiind mai gurmand ,adica 8.9% urban fata de 8.3% cel de 75CP .Masina nu este deloc scumpa la ce ofera singura problema fiind km putini care nu se pot verifica deci nu sunt reali .Faptul ca in Germania aceasta masina costa 7000E ma face sa cred ca nici anul nu este 2002 .

Ai dubii degeaba Seatul si Skoda au modele mai fiabile decit VW si ma refer la Octavia si LEON care sunt mai fiabile decit Golf 4 .As schimba maine Golful pe un Leon dar nu se poate pentru ca LEON este o masina scumpa .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Cum spunea si vaxxi sa cumperi o masina cu motor mic de la nemti e sinucidere curata. Aia ar tura si motorul de la masina de spalat daca ar avea cum.

 

Du-te si cauta mai pe la belgieni sau prin alte parti.

Edited by steph

Share this post


Link to post

Si cind cumperi o masina care circula prin Romania cum se numeste ?

Hai ca cititi prea mult ,nu toti nemtii au mania vitezei si nu cu orice masina se obtine efectul Coanda =))

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Acum o sa fiu Offtopic pe propriul meu topic :D Intre Peugeot 1.4HDI din 2003 si Corsa 1.7cdti tot din 2003 ce ati alege. Mentionez ca Opelul e cu 2 usi. Kilometrii teoretic sunt mai putini la Corsa, dar nu stiu daca sunt reali, fiind adus din Luxemburg (43kkm, la Peugeot 70kkm, dar asta e de la primul proprietar si cu carte service, dar circulat in .RO)

Share this post


Link to post

Cu Peugeot s-ar putea sa ai probleme iarna la temperaturi foarte scazute, vad ca e HDI, stiu ca modelele HDI au probleme la pornire iarna la temperaturi foarte scazute (cel putin asa am auzit mai multe persoane), plus ca e mai puturoasa fata de Opel 1.7 CDTI

Share this post


Link to post

Nu stiu ce si de unde ai auzit, insa nu motorul e problema, ci utilizatorul... ;)

Intre un 206 si un Cora as lua Corsa fara doar si poate, insa parca as ravni la motorul de pe 206 (e super HDI'ul de 1.4 :D )

Share this post


Link to post

@Immortal s-a vorbit si pe forum dupa cum se vede in sectiunea Mai este diesel-ul o afacere? si cum am spus am mai auzit si de la altii

 

Stiu eu, stiu eu. :P

Peugeot diesel destul de nou, care incearca sa-l porneasca iarna pe la 6 dimineata iar la 7 dimineata vezi taxiul in parcare. Am dreptate?

pai normal ca iese mai scump decat la taxi daca plateste rata la masina si merge cu taxiul.

 

Pai si crezi ca mai conteaza daca sare sau nu din scala scula lui ovijer daca oricum sare de zona verde, de 1 mm? Daca vad aia ca peste tot e plina de chit masina?

 

 

Asta e tare de tot cum sa platesti rata la masina si sa mergi cu TAXI-ul ????

Pina si Golful meu din 82 a pornit la -20 grade asta iarna :-> . Mai nou pejo face motoare HDI doar pentru tari calde ?

Share this post


Link to post

Motorul 1.7CDTI are 100cp si este de origine Isuzu modificat.Este urmasul vechiului 1.7DTI de pe Astra,Vectra ,etc.Eu l-as alege pe acesta daca ar fi sa aleg intre 1.4HDI si 1,7CDTI.L-as fi ales eu si in loc de 1.3CDTI pe care il am acum dar diferenta de banii intre 1.3CDTI si 1.7CDTI a fost cam mare.

Share this post


Link to post

Problemele de pornire de la 206 1.4 HDI sunt cauzate de motorina proasta ,acest motoras insa porneste fara probleme la -24grade daca folosesti motorina buna si pui contactul de 3 ori dupa care dai la cheie .Deci daca stii aceste lucruri nu ai nici o problema .La 1.4 HDI mai este o problema si anume la drum lung si viteze mari de peste 170km/h (pe ceas) o sa vezi cum creste vertiginos temperatura motorului care este prea solicitat ,in rest masinuta este ok .Probleme cu "greierasi" are cit cuprinde mai ales daca a mers 70k km in RO .Problemele cu "greierasii" se pot rezolva vizitind forumul pejo unde gasesti metoda de exterminare a "greierasilor" :) )

Opel Corsa cu motor 1.7 CDTI de 100CP este o bestie ,este adevarat ca are un consum mai mare decit 1.4 HDI dar ce mai conteaza 1L in plus :) )

Piesele de Opel sunt ceva mai ieftine si mai usor de gasit ,iar masinuta nu este deloc urata .

Parerea mea este sa mergi pe Opel ,problema este ca trebuie sa fii sigur ca acei 43k km sunt reali ,daca nu sunt este o problema .Motoarele 1.7 CDTI nu sunt cele mai fiabile , daca masina are 143k km in loc de 43k km sunt ceva probleme .Oricum chiar daca apar probleme la motorasul de Opel ,macar gasesti piese .La Pejo nu stiu de unde ai putea face rost la un pret mai mic insa la Opel mai gasesti .

Oricum cea mai buna afacere este Opel Corsa cu motoras de 1.3 CDTI :thumbl: asa ca domnu Gabriel nu mai plange .pina la urma ai facut o afacere buna ...fara sa stii :D

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

@Relu: daca "s-a vorbit", nu inseamna neaparat si ca "s-a stabilit corect" ;)

Eu mi-am expus punctul de vedere - iar motor 1.4HDI care sa nu fi pornit din ALTE motive (exceptand deci motorina, care la fel de bine a-nghetat si'n Octaviile din CT) nu am vazut. In ceea ce priveste celelalte aspecte, nici unul din motoare nu e pentru regimuri de +170kmph, iar HDIul mai vine cu un plus pentru rafinament (ca-si scoate el parleala in alte aspecte, e o alta treaba).

Dar, ca masina, NU as alege 206.

Share this post


Link to post

Deocamdata am vazut Opelul - cica ar avea 74 de cai, nu 100, dar oricum trage de rupe pamantu', mai ales dupa ce intra turbina de la 2000rpm in sus. Dupa uzura masinii, dupa plasticaraie&stuff nu pare sa aiba mai multi kilometri. Are volanul si schimbatorul invelite in piele :D

Banuiesc ca pretul e asa de mic pt ca masina a fost lovita - a si zis omul la telefon deja ca a fost lovita aripa dreapta fata si mai are niste zgarieturi inca pe aripa asta, dar nu foarte deranjante. De la o lovitura cat de cat usoara in aripa e posibil sa-i fi sarit airbag-ul? Pt ca pe marginile "usitei" de airbag se vad niste urme sau e posibil sa fi intrat doar jeg acolo? :P Omul a zis ca nici el nu stie sigur, ca asa l-a luat din Luxemburg. Oricum nu troncane, nu scartaie nimic. Doar boxele pe dreapta nu se auzeau, dar era dat balance-ul complet pe stanga :mrgreen:

Cauciucaraia e ok, amortizoare tari de nici nu pot sa apas pe masina. La ce sa ma mai uit. Motorul era lasat cu parf&stuff pe el, nu l-a spalat. Am atasat si niste poze cu masina sa va pronuntati si voi.

 

PS: Va garantez ca nu o sa aleg Golan pana la urma :D ...ca de obicei asa sfarsesc topicurile astea :dizzy:

post-261-1149161565_thumb.jpg

post-261-1149161586_thumb.jpg

post-261-1149161599_thumb.jpg

post-261-1149161617_thumb.jpg

post-261-1149161626_thumb.jpg

Edited by ticodriver

Share this post


Link to post
Acum o sa fiu Offtopic pe propriul meu topic :D Intre Peugeot 1.4HDI din 2003 si Corsa 1.7cdti tot din 2003 ce ati alege. Mentionez ca Opelul e cu 2 usi. Kilometrii teoretic sunt mai putini la Corsa, dar nu stiu daca sunt reali, fiind adus din Luxemburg (43kkm, la Peugeot 70kkm, dar asta e de la primul proprietar si cu carte service, dar circulat in .RO)

 

Mda, o problema similara am avut si eu, dar intre 206 cu 1.4 HDI si Corsa cu 1.3 CDTi. Pana mi-au povestit toti ce probleme are 206... Deci clar Corsa.

Totusi, asa cum zice si Bogdan, am auzit si eu ca motorul de 1.7 nu e cine stie ce, dar acum nu toate zvonurile se adeveresc. Pare ca tie ti-a placut - desi mie mi se pare ciudat sa aiba doar 74CP.

 

Cred ca totusi Corsa aia e in 3 usi, nu exista in 2 :P

Share this post


Link to post

Si pe Astra, acelasi motor, tot 75-80 cai are.

Share this post


Link to post

Mda iulia, my mistake 3 usi are, ai dreptate :P da io pe usa aia de care zici tu ca e a 3-a oricum nu incap :mrgreen:

Share this post


Link to post

1.7 de 75 de cai nu e CDTI (adica n-are common-rail, CR-urile au fost de 80 si 100 de cai).

E un motor de conceptie mai veche(Isuzu), in opinia mea ff fiabil(e plin peste tot de Astre de 15 ani cu 1.7-le TD, predecesorul acestuia), nici pe departe atat de pretentios ca CR-ul de 1.3 sau HDI-ul de 1.4 (ma refer la motorina si pret filtru motorina).

Problema e ca atunci cand il aduci , trecand de 1.6 litri e accizat altfel si dai bani in plus la stat.

Exemplu concret:

Corsa 10/2003:

1.3CDTI : accize + TVA = 999 euro

1.7DTI : accize + tva = 1640 de euro

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Asa este, e DTI, scrie si pe fundul masinii :mrgreen: ; cu accizele nu imi bat capul, e deja adus si are numere rosii de Bucuresti; distractiv o sa fie la impozit si la RCA, ca are peste 1.6; nu am intrebat, dar sper ca e EuroIII - altfel banuiesc ca nu primea nici numere rosii, corect!?

Edited by ticodriver

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...