Jump to content
Sign in to follow this  
luck33ro

Hyundai Accent 2006

Recommended Posts

Poate facea omul testul euroncap ?

Share this post


Link to post

E misto masinuta dar serviceul la Hyundai este foarte scump .

Oricum in general Hyundai este o masina fiabila .

Share this post


Link to post

Masinile Hyundai sint fiabile iar motorul acela diesel 1.5 crdi are turbina cu geometrie variabila si cred ca este o varianta optima ptr un autoturism.Pentru un motor diesel la rulaj in oras 65 cp iti sint suficienti,in afara orasului cred ca minimul necesar este 100 cp asa ca Crdi acesta este mai mult suficient.

Sinteti sigur ca se fabrica in Turcia ?Stiu ca Hyundai a investit masiv in Slovacia (http://www.slovakspectator.sk/clanok-15479.html) si a deschis o fabrica acolo.

Share this post


Link to post

Are vre-o importanta, pana la urma unde e facuta?

 

Mie nu mi se pare chiar asa urata... e banala, insa alea banale au avantajul ca nu devin ridicole in cativa ani... si atunci tot banala va fi. In plus, la urma urmei e masina, nu poseta...

 

Problema e ca eu am vazut-o numai in poze, in Belgia nu e inca disponibila... se vinde doar modelul vechi cu motorul diesel in 3 cilindri si 82CP :( . Motorul de 110CP e doar pe Kia...

Share this post


Link to post

Modelul a fost lansat mai intai doar in Romania. In curand se va lansa si in Europa.

Ca design ... are rotile prea mici (14 inch) si inguste ... nu inteleg care-i faza sau moda asta la hyundaiurile accent (asa erau si cele vechi) sau la coreene in general ... primul lucra care l-as face ar fi sa-i schimb rotile :)

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Voi sunteti mai inapoiati ce sa mai... Aici unde e nivelul ridicat de trai lanseaza producatorii modelele noi mai intai... :) )

 

Cand ma gandesc ca Renaul scoate maxim 100 de CP din motorul de 1.5 diesel... Si pe vremea cand aparuse imi pareau extraordinar de multi cei 100 de ponei.

 

Offtopic : Cum se masoara acesti cai putere ? Se masoara fizic sau prin calcule, empiric...? :scarpin:

Share this post


Link to post

Se masoara pe bune, nu e calculat sau empiric. Valoarea din catalog e masurata doar la motor, pe stand. Insa se poate masura pe masina prin dynotest, si apoi se corecteaza oarecum empiric ca sa tina seama de randamentul transmisiei.

 

Desteptii de la hyundai nici macar nu stiau ca exista deja, s-au chinuit sa imi explice ca inca nu se fabrica. Cu unul din ei am discutat la un showroom, si am banuit e ca angajat temporar pentru jobul ala si nu e la curent, in al doilea era chiar dealerul.

Share this post


Link to post

Se masoara pe dinamometru (caii putere sunt in relatie proportionala cu KW, iar puterea la arbore se masoara lejer, cu un generator electric de exemplu). Oricum, majoritatea motoarelor noi pe benzina au puterea maxima (si cuplul) undeva spre sfarsitul plajei de turatie, si nu simti puterea aia data in cifre pe hartie decat daca turezi corespunzator motorul (adica spre 5000 rpm macar; la motorizarea 1.4, turatia corespunzatoare este 8000 rpm ... deci slabe sanse sa simti toti caii sub capota). Chestia asta le face sa nu fie asa placute la condus, spre deosebirele de motoarele de conceptie mai veche, cu cuplul maxim undeva la jumatea plajei de turatie (in jur de 3-4000 rpm).

 

Din cele 3 motorizari la Accent, diesel-ul mi se pare si mie cea mai comoda de condus, pentru ca are varf de cuplu la 2000 rpm, deci comod pentru oras.

Share this post


Link to post

2000 rpm la diesel e tot la jumatatea plajei de turatie, la fel ca la benzinare.

Nubira 2L are deja un varf de cuplu la 2400rpm, adica la mai putin din jumatatea plajei de turatie (puterea maxima e la 5400rpm, nu la 8000).

 

Senzatia de motor comod de la diesel e data de multe ori datorita cutiei mai scurta decat cea a benzinarelor. In treapta a 5-a, Bogdan spune ca Golful lui are la 200km/h 4500rpm, adica serios peste turatia de putere maxima. Cielo in schimb si-ar atinge turatia de putere maxima pe la 230 sau cam asa ceva (daca ar fi in stare)

Clio dci 65 are intr-a 5-a 160km/h la 4000 rpm, turatia de putere maxima. Ibiza mea are 160km/h la 6000rpm (turatia de putere maxima) IN TREAPTA A 4-a. Intr-a 5-a as avea 210km/h la turatia de putere maxima. De asta dci-ul PARE mai "disponibil" decat rabla mea, desi au puteri similare.

Share this post


Link to post

Nubira 2 are motor de conceptie mai veche, eu vorbeam de "minunile" astea ale tehnicii care scot 70-90 CP din 1.2-1.4 litri, si au panta liniara de putere.

Share this post


Link to post

Benzinara de 1,6L are anvelopele pe 15 cam ca Golanu :D si scoate 100CP parca, dar e si cam scumputza totusi vitezele maxime cica nu depasesc 180 ciudat nu?

Share this post


Link to post

@MR este exact invers dieselele au cutia mai lunga nu benzinarele :P

La mine nu merge mai mult de 205km/h din lipsa de a 6 a deja la 4500rpm sunt in lipsa de ponei care la diesel de la 4000rpm incep sa fuga unul cate unul .

Benzinarele mici si moderne mie nu-mi plac deloc pentru ca trebuie turate de le sar supapele pentru a obtine acei 9X Cp ,aceiasi problema este si la RX8 care pe hartie sta foarte bine dar in realitate este umilita si de diesele mai dopate :) )

 

@Vaxxi motorul de Nubira 2 de 1.6 nu este deloc unul vechi din contra este folosit si pe Lacetti ceea ce spune multe iar puterea litrica este aceiasi ca a unuia de 1.4 de AVEO de exemplu .

 

PS> dieselul nu este de fuga ...cine vrea sa fuga sa-si ia OTTO de peste 3 L sau A8 4.2 TDI

Share this post


Link to post

Care motor de 2.0 pe Lacetti ? pe Chevy Lacetti exista doar 1.6 si 1.8 16V. Prin "concept vechi" ma refeream la faptul ca e un motor "nefortat"; putere poti sa obtii doar din capacitate sau din turatie, iar intre 2 motoare care dau puteri egale, dar au capacitati diferite, e clar ca ala de capacitate mai mare va fi mai placut de condus, pentru ca da puterea maxima mai devreme decat cel mai mic si mai turat.

Share this post


Link to post

EU vorbeam de motorul de 1.6 L nu de 2.0 L :D

 

PS> si cel de 2.0 de pe Nubira/Leganza are aceiasi putere litrica cu 1.4 16v de pe AVEO :) )

Share this post


Link to post

@Bogdan

Cu cutiile, spunem aceleasi lucruri chiar daca ne contrazicem. Reformulez, poate am definit invers "lungimea" cutiei: Dieselul are rapoartele de demultiplicare mai mari decat benzinarele raportat la plaja de turatii. Cum spuneai tu, ca sa ajungi la 230km/h fara sa-ti lesine calutii ai nevoie de o a 6-a treapta, in timp ce un Cielo s-ar descurca cu doar 5. Nu compar rapoartele la modul absolut, ci raportat la plaja de turatii a motorului. Cel mai bine ar fi sa discutam cu cifre :)

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Cielo s-ar descurca cu 5 viteze dar cu 3 modificari :

1. mai multi caluti

2. suspensie sport

3. frane sport

O masina puternica mai trebuie si oprita :) )

Share this post


Link to post

Foarte adevarat BogdanG multi oameni se gandesc cum sa faca o masina mai rapida, mai agresiva dar totusi nimeni nu se gandeste ca mai trebuie si oprita masina aia.

 

Acum cateva luni ma uitam la un documentar pe dicovery si prezentau porsche boxter, o masina rapida trebuie sa aibe si un sistem de franare pe masura

Share this post


Link to post

Eu un lucru tot nu-l inteleg la coreeni astia ,de ce nu pun si ei discuri de frana fata /spate ?Acest lucru ar ajuta foarte mult sistemul de franare care ar deveni mai rafinat .

Share this post


Link to post

Pentru ca sunt practici. Rafinamentul e la Reno si altii.

Share this post


Link to post

Pai pun... la Nubira :)

Share this post


Link to post

Au si la Leganza dar eu ma refeream la masinile mai mici gen AVEO,Kalos,Clio 2 care au motorase destul de puternice .

Adica un G4 TDI de 90CP@180km/h si un AVEO de 95CP@176km/h are tamburi ,nu vad sensul .

Iar Accentul CRDI care la 110CP @176 kmh are discuri spate .

Share this post


Link to post

Pai ii clara regula sub 100cp tamburi, peste 100cp discuri. :D

Share this post


Link to post

Pai nu prea e clara ,Hyundai 1.4 @95CP are tot discuri :P

Golf 4 de 90CP tot discuri ,Octavia 1 de 90CP tamburi ,Lacetti de 1.4@95CP tot discuri .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

"Pai ii clara regula sub 100cp tamburi, peste 100cp discuri."

 

saraca Dacia 1100 avea vreo 45 cp si parca avea discuri pe spate

Share this post


Link to post

Saraca Dacia 1100 avea discuri pe spate pentru ca avea tractiune pe spate, asta e singura explicatie pe care o gasesc eu :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...