Jump to content
Sign in to follow this  
beje

Volanul Se Invarte Greu

Recommended Posts

Va salut! Am o problema de acest fel dar inversa, adica de cateva zile volanul se misca prea usor, si pe loc, si in mers(se simte cumva ca la Loganurile cu servo). Mai ales in mers la peste 80km/h parca nu mai simt masina. Nu are joc pentru ca la cea mai mica miscare a volanului se misca si rotile. Anul trecut am schimbat amortizoare/flanse, capete de bara, bratele cu pivoti, bucse. Amortizoarele au cursa mai lunga decat cele originale. Undeva in zona volanului se aude un scartait la miscari lente. Am cauciucuri de iarna. Sa fie caseta de directie?

Edited by mai_76

Share this post


Link to post

verifica presiunea din roti.

Share this post


Link to post

Am verificat-o si era mica. Acum e si mai moale(nesigura) directia.

Share this post


Link to post

Poti sa mergi cu masina si nu trage stanga dreapta? Las-o asa :D

EDIT: ce intelegi tu prin directie nesigura ?

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Nu cumva se aude un zgomot infundat, atunci cand iei vreo denivelare? Suspectez slabirea arcului patinei presoare, poate chiar ruperea acestuia.

Share this post


Link to post

Pot sa merg cu masina si nu trage stanga-dreapta, da` ceva s-a schimbat. Cea mai buna explicatie pe care pot s-o dau e ca am o senzatie de nesiguranta pe care-am avut-o ori de cate ori am condus un Logan. Parca ar fi rotile mult mai inguste si n-ar mai avea contact prea bun cu solul. Ma tot gandesc sa nu fie de la amortizoarele Monroe care au cursa mai lunga. Zgomote diferite n-am sesizat, dar o sa ascult mai cu atentie. Ma gandesc sa merg si pe la un service prin Craiova, dar mi-e sa nu-mi ia bani degeaba!

Edited by mai_76

Share this post


Link to post

Am observat acum ca sunt cauciucurile destul de mult tocite pe exterior. Sa fie problema (doar) de la unghiul de fuga?

Share this post


Link to post

Foarte posibil, de regula el e vinovat.

Daca ai ochiul format, pune volanul drept si du-te in fata masinii, la vreo 4-5m. Te uiti apoi (pe rand, stg -dr) daca roata se afta in linie cu caroseria. Mai mult ca sigur sunt orientate inspre axa longitudinala a masinii.

Share this post


Link to post

Nu stiu daca matizul (dar banuiesc ca da) este pe sistem mc pershon, daca da (si amortizoarele nu sunt 100% compatibile) posibil sa ai deviat unghiul de cadere.

Share this post


Link to post

Am fost azi si am refacut unghiul de fuga. E mult mai bine decat inainte. Cat despre amortizoare, sunt diferente, pentru ca se vede clar ca e mai ridicata de fata. Un prieten zicea ca n-ar fi bine pozitionate sau ceva de genul asta.

Share this post


Link to post

Pai daca ai facut geometria banuiesc ca ti-a dat raport si pentru unghiul de cadere. Este in parametrii?

Nu amortizorul (decat daca are suportul de arc pozitionat la alte cote) tine masina mai sus sau mai jos ci arcul!

PS. Daca ridici (prea mult) masina sunt multe chestii care nu vor functiona tocmai stralucit: bieletele de directie (unghi de lucru diferit = uzuri mai rapide), planetare (la alt unghi = = uzuri mai rapide), centru de greutate schimbat etc.

Edited by papie

Share this post


Link to post

Un prieten s-a uitat la masina a zis ca arcurile n-ar fi pozitionate corect. Nu prea l-am luat in seama, dar acum ma gandesc ca ar cam avea dreptate. Inca ceva - dupa reglarea unghiului de fuga am observat ca roata din dreapta e in afara caroseriei si calca usor in ”V”, comparativ cu cea din stanga.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...