Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Martor nivel minim lichid spalat parbrizul

Recommended Posts

... va spun eu cum se face: se pune o smekerie electro-electronica in rezervor si se infige un led in bord, eventual se foloseste cel de la alarma ...

 

Acum sa shpikereasca cineva mai bazat in electrica/electronica CUM si CU CE s-ar putea realiza asa o mantzokarie, care mie mi se pare foarte utila, de multe ori mi s-a intimplat sa ramin fara lichid de spalare din cauza ca nu am fost avertizat decit de biziitul disperat al pompei care sugea ultimele picaturi de pe fundul rezervorului ...

 

Ce ziceti?

Share this post


Link to post

Si pe mine ma mananca problema asta.

Eu ma gandeam la folosirea unui senzor ca cel de la lichidul de frana. Nu m-am jucat cu asa ceva si inca nu l-am scos pe al meu. La E klasse mai sunt becuri libere prin bord asa ca nu sunt necesare mari modificari.

Alte idei?

Share this post


Link to post

Daca cineva a desfacut la Cielo rezervorul de apa poate ne spune ce a gasit pe acolo in legatura cu acest 'senzor'.

 

Poate reusiti sa adaptati modelul de la Cielo.

 

Bafta,

Share this post


Link to post

Eu îmi dau seama când scade nivelul de lichid după scăderea presiunii de stropire. Adică, în limbaj neacademic, "se pleoşteşte" :) .

 

Găsisem schemă cu instrucţiuni de montare pentru senzor de lichid pe un site (dovadă că nici în alte ţări nu prea a existat opţionala asta), singura problemă era că era în rusă, şi traducerea cu Babelfish a scos o mare ameţeală din care nu se prea pricepea mare brânză.

 

Partea electrică e banală, un simplu traductor pasiv cu alimentare de la firele pompei de stropitoare ...

Share this post


Link to post

ma bag eu cu Soran la asta daca ne puneti la dispozitie piesele

Share this post


Link to post

Sunt Espero care au si Espero care nu au... Cele care au poseda bidonul de stropit de Cielo... De aia au...

Share this post


Link to post

Păi depinde doar de-atât ? asta ar însemna că e suficient să schimbi bidonul ca să indice nivel scăzut de lichid ?

 

Eu am becul în bord, dar m-am uitat la pompiţa aia de la bidon şi n-am văzut nici un fir suplimentar, în afară de cele de alimentare cu curent.

Share this post


Link to post

Poti sa cauti doar sonda, dar faci bataturi in talpi pana o gasesti... Sau sa iei bidon cu totul... Dar nu stiu cat costa...

Share this post


Link to post

de ce va complicati? puteti foarte usor sa faceti cu o sonerie de usa adaptata putin, dik lipesti soneria de fundul fasului, iar ce-alalta bucata o bagi in vas, knd coaboara la un anumit nivel mai incepe sa sune, si atunci stiti k tre sa puneti lichid, sau din difuzor scoateti o dioda(un bec) si se aprinde knd coboara nivelu... nui greu... merge si cu baterii

Share this post


Link to post

Si face Bing-Bang?

Share this post


Link to post

Ding, dong! :) )

Ce aberati voi acolo? Nu vedeti ca raspundeti la posturi de acum 6 ani?

@ b1ue: ce vrei sa spui cu soneria respectiva?

Share this post


Link to post

poi cand pui soneria pe fundu vasului si ajunge respectivu metal o sa sune, bine trebuie modificata putin, nu-i asa greu

  • Like 1

Share this post


Link to post

poi cand pui soneria pe fundu vasului si ajunge respectivu metal o sa sune, bine trebuie modificata putin, nu-i asa greu

 

Si...daca sunt la 50km de cea mai apropiata benzinarie, merg cu saracia aia sunand in masina??

Share this post


Link to post

De ce trebuie sa pui soneria pe fundul vasului ? In plus, pe interior sau pe exterior ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Soneria pe exterior, fundul vasului, iar magnetelul plutitor in interiorul vasului.Cand magnetul va ajunge suficient de jos si aproape de releul REED incorporat in "sonerie", aceasta va tiui. 90dB =)) .

EDIT: Sistemul se poate face cu magnet si releu reed.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Chestia cu soneria dovedeste faptul ca, capota se deschide doar cind piue ceva sau se aprinde vreun martor in bord ori, pur si simplu se opreste motorul. :mda:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Soneria pe exterior, fundul vasului, iar magnetelul plutitor in interiorul vasului...

Daca pui soneria pe fundul vasului, n-ai nevoie de plutitor cu magnet, sunetul ei va fi amortizat de catre volumul de lichid. Doar cand ramai fara lichid in vas, sunetul ei se va auzi in toata splendoarea.

Share this post


Link to post

Cred ca razi de mine :D Noroc ca mi-am amintit: soneria gen alarma de efractie ce se monteaza langa ferestre suna daca n-are magnetul aproape . Deci varianta pica. 10x

Share this post


Link to post

Eu am gasit solutia si fara sonerie, am in masina, intotdeauna, 1L de lichid.

Share this post


Link to post

Constructiva ar fi o solutie de semnalizare nivel lichid de racire in vasul de expansiune, acolo este o buba mare la masinile Daewoo ! Asta cu spalatul parbrizului este sa te lauzi la pustii din spatele blocului.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Bun. Realizeaz-o pe aia si o adaptam la vasul de lichid spalare parbriz :P

Share this post


Link to post

deci nu a realizat nimeni ceva care sa indice la bord ca lichidul de spalare este la minim?

 

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca ar fi mai bine schimbat vasul cu totul. Acel vas de spalator la Matiz mie imi pare destul de mic, iar daca se poate schimba cu alt vas (alt model) poate fi un model cu acel senzor incorporat. In teorie cel putin e simplu.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...