Jump to content

yo4hgx

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    ct06lij
  1. SPARKER TCIP4 - Modul aprindere cu avans programabil (http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm) dedicat moto insa probabil cu putin efort se pot gasi setarile si pentru motorul de TICO. Am mai auzit de problema opririi motorului la frana+ambreaj dupa acceleratii puternice la mai multi, insa numai la modele 2000, asa-zis Euro2, dotate cu modulul "Lovato". Cum ziceam, fara unitatea cuplata motorul merge perfect asa ca ma duce gandul si la o eroare de constructie...
  2. Si eu am problema opririi motorului in conditiile descrise anterior... asa a facut de nou. Dupa mult timp am constatat ca ledurile modulului "LOVATO" nu se aprindeau deloc asa ca am presupus ca e defect si l'am decuplat din mufe. Motorul nu s'a mai oprit indiferent de agresivitatea stilului de condus, totodata au disparut si micile ezitari la accelatii bruste. Nu am putut sesiza nici o diferenta la consum, cel putin nu notabila, la drum lung nedepasind 4-4.5L/100km indiferent de viteza si/sau incarcare iar la oras 5.5-6.5L/100km, asa ca nu mi'am mai batut capul. Recent am gasit un modul "LOVATO" in stare buna insa dupa montarea sa vechile probleme, opritul motorului si ezitarile de acceleratie, au revenit. Deocamdata l'am decuplat din nou insa as fi curios care ar fi cu adevarat cauza "fenomenului". Eu suspectez sonda lambda ori servo-motorul sau cuiul de etansare al IAC'ului... Toate bune
  3. Multumesc de raspunsuri, se pare ca ceva nu e in regula cu unitatea mea, desi se aud ceva bazaituri la cuplarea in circuit, LED'urile sunt moarte complet indiferent de conditia motorului: oprit-pornit-relanti-turat. Am verificat alimentarea, componentele active si pasive insa m'am proptit in microcontrolerul PIC, al carui cod sursa sau mai bine zis fila HEX sunt convins ca oricum e protejat la citire. In plus, nu pot descifra nici cum se numesc celelalte 2 IC'uri. Am intrebat aici pentru ca nu am la indemana nici un alt TICO Euro2 pentru a face un test practic prin schimbarea unitatilor LOVATO, insa am gasit una s/h pe care am comandat'o si probabil in weekend va ajunge. Doar ca fapt divers, are cineva schema electronica a unitatii LOVATO si eventual principiul de functionare? Toate bune!
  4. Am o rugaminte la posesorii de Tico '00 (catalizator), daca imi poate spune cineva daca si in ce conditii, se aprind cele 3 LED-uri (rosu-galben-verde) de la modulul electronic de la sonda lambda (pe cutie scrie: LOVATO FEED-BACK ARIA cod. 438061). La ultima revizie de carburator mecanicul a observat ca nu se aprind deloc LED-urile si mi'a recomandat inlocuirea intregului modul. Motorul merge perfect, nu se simte nimic nici la consum, iar la cuplarea-decuplarea modulului electronic nu se simte nici o diferenta. Cum pretul la magazin este pest 4 milioane... as prefera sa ma asigur inainte ca este intr'adevar stricat. Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...