Celtic
Membru-
Content Count
80 -
Joined
About Celtic
-
Rank
Forumist
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
Matiz/SE Power
-
An
2004
-
Curelele de distributie si alternator
Celtic replied to marini's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Adica o curea GATES. -
.Matiz Euro 2 SE din 2004 are in bord indicatorul pentru usi deschise.
-
ACEA A1/B1 este specificatie pentru motoare Ford, mecanicul ala e paralel.
-
Probleme La Cutia De Viteze Si Ambreiaj Matiz
Celtic replied to Mircea's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Un kit de ambreiaj Valeo te costa cam 220 lei, iar pe Luk este cam 360 lei. Poti sa iei Valeo fara nicio grija, este ok calitativ. Nu lua balarii after-market coreene cum ar fi anam. -
Revizii Matiz - periodicitate, recomandari ...
Celtic replied to ovidiuc's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
5w30 e ok pentru toate anotimpurile din Romania, cate or mai fi in zilele noastre. -
Uleiul tip dexron II este doar pentru cutii automate si pentru servodirectie. Nu e bun pentru cutia de matiz!
-
La Matiz asa functioneaza acel ac indicator, nu coboara la rosu dupa ce ai oprit motorul.
-
Probleme Cu Rulmentul De La Roata
Celtic replied to mandylion's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Koyo nu Toyo. -
Revizii Matiz - periodicitate, recomandari ...
Celtic replied to ovidiuc's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
E mult, mai cauta si in alta parte ca o sa gasesti mai ieftin sigur. Si nu rectifica nimic la discurile de frana. Daca sunt compromise le schimbi. -
Curelele de distributie si alternator
Celtic replied to marini's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Pompa de apa nu trebuia neaparat schimbata, dar intinzatorul curelei de distributie trebuia schimbat. Pe curea ai dat f mult, in general rola + curea distributie facate de GATES, CONTi sau SKF nu trebuie sa coste mai mult de 120 lei. -
Tinand cont de recomandarea producatorului masinii, trebuie sa bagi 5W30.
-
Jurnal de bord - ce probleme ati avut la MATIZ?
Celtic replied to FLEX's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Trebuie sa-i faci ''geometria''. Mecanicul o sa iti spuna daca e cazul sa schimbi vreo piesa la directie, suspensie, etc. -
Posteaza la bursa, acolo o sa gasesti jante.
-
Cred ca sabotii raman lipiti de tambur si asta se intampla deoarece nu mai lucreaza autoreglajele sabotilor.