Jump to content

Celtic

Membru
  • Content Count

    80
  • Joined

About Celtic

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz/SE Power
  • An
    2004
  1. .Matiz Euro 2 SE din 2004 are in bord indicatorul pentru usi deschise.
  2. ACEA A1/B1 este specificatie pentru motoare Ford, mecanicul ala e paralel.
  3. Un kit de ambreiaj Valeo te costa cam 220 lei, iar pe Luk este cam 360 lei. Poti sa iei Valeo fara nicio grija, este ok calitativ. Nu lua balarii after-market coreene cum ar fi anam.
  4. 5w30 e ok pentru toate anotimpurile din Romania, cate or mai fi in zilele noastre.
  5. Uleiul tip dexron II este doar pentru cutii automate si pentru servodirectie. Nu e bun pentru cutia de matiz!
  6. La Matiz asa functioneaza acel ac indicator, nu coboara la rosu dupa ce ai oprit motorul.
  7. E mult, mai cauta si in alta parte ca o sa gasesti mai ieftin sigur. Si nu rectifica nimic la discurile de frana. Daca sunt compromise le schimbi.
  8. Pompa de apa nu trebuia neaparat schimbata, dar intinzatorul curelei de distributie trebuia schimbat. Pe curea ai dat f mult, in general rola + curea distributie facate de GATES, CONTi sau SKF nu trebuie sa coste mai mult de 120 lei.
  9. Tinand cont de recomandarea producatorului masinii, trebuie sa bagi 5W30.
  10. Trebuie sa-i faci ''geometria''. Mecanicul o sa iti spuna daca e cazul sa schimbi vreo piesa la directie, suspensie, etc.
  11. Posteaza la bursa, acolo o sa gasesti jante.
  12. Cred ca sabotii raman lipiti de tambur si asta se intampla deoarece nu mai lucreaza autoreglajele sabotilor.
 

×
×
  • Create New...