Jump to content

kufu

Membru
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About kufu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    YTE
  1. Tot 2 ventilatoare are si Cielo. Ok... termostatul am inteles ca nu este scump, dar ca sa il schimb trebuie scoasa distributia (poate ma insel). Oricum, o sa o pun pe tester sa citeasca baietii ce si cum si va anunt ce a fost si cum s-a rezolvat. Mai dureaza insa pntru ca maine plec din tara... cand revin. Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Numai bine!
  2. Daca termostatul nu deschide complet ar trebui ca apa care iese din radiator sa fie "rece", corect? Parca asa am citit in alte topicuri. Lichidul a fost schimbat acum 8-9 luni (Total parca... unul portocaliu).
  3. Am citit, am verificat piesele de care ai zis (ventilator si termostat) inainte sa ajung sa scriu aici. Din moment ce apa nu creste mai mult decat normal, indiferent cat merg cu masina sau daca stau cu motorul pornit pe loc, trag concluzia ca termostatul lucreaza corect. De asemenea, ventilatoarele pornesc asa cum trebuie, cand pornesc AC (indiferent de ce temperatura are apa) sau cand temperatura apei ajunge la nivelul necesar. Multumesc pentru raspunsuri!
  4. Pai asta este... nu stiu unde sa caut problema. Si... de ce incepe sa bage aer cald (cu AC pornit) cand creste temperatura apei?
  5. Spun ca si cu AC la viteza nu am probleme. Fara AC, pot sa stau si pe loc, apa ramane cum trebuie (acul intre cele 2 puncte).
  6. Nu era problema de nivel iar ventilatorul mergea cand am ridicat capota sa vad de unde iese abur (cand a fiert). Posibil sa fie legat de cureaua de la AC sau compresor? Subliniez ca e strict legat de AC si viteza mica. Cu AC si viteza (>50 kmph) nu creste. Multumesc!
  7. Salut, ovi_jer! Nu cred ca este de la indicatoarele de la bord. Daca merg fara AC pornit, indiferent cat timp si cu ce viteza, nu se misca acul de la apa dintre cele 2 puncte. Ventilatoarele pornesc cum trebuie (verificat). Creste temperatura (a si fiert apa - a iesit pe la buson si a scazut nivelul). Cand s-a intamplat asta, am oprit AC, am lasat motorul sa mearga (ca sa nu se arda garnitura de chiulasa) si temperatura a scazut destul de repede la nivelul normal (intre cele 2 puncte). Asadar, nu cred ca este de la contactele din bord. Daca mai sunt si alte idei sunt mai mult decat bucuros sa le citesc! Multumesc!
  8. @ andreib: Asta a fost primul lucru... merg foarte bine ventilatoarele... Chestia se intampla doar daca stau pe loc sau merg incet (1-a maxim a 2-a). Daca am viteza nu se intampla nimic... Totusi, ventilatoarele merg bine, pornesc cand trebuie! @ Salex: pentru cine era postul tau? Multumesc!
  9. Si totusi... la problema mea nu are nimeni nici macar o idee??
  10. Salut! Am cautat pe forum si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea: - pentru prima oara am observat acum vreo 2 zile ca imi creste temperatura apei la masina. Nimic deosebit poate, dar, chestia ciudata este ca se intampla doar daca este AC-ul pornit si nu am viteza mare. Nivelul de antigel este ok, ventilatoarele pornesc ambele cum trebuie... Fenomenul se manifesta mai exact in felul urmator: pornesc AC, baga aer rece super bine ca inghet in cateva minute, apoi incet-incet creste temperatura aerului care intra si creste temperatura lichidului de racire. Daca opresc AC scade temperatura lichidului de racire pana la normal (intre cele 2 puncte). Multumesc si scuze daca am postat unde nu trebuia!
  11. Cred ca tocmai asta e problema... daca ai geam clar la far si pui xenon, ii spargi pe cei care se uita la tine... Sticla aceea nu are striatii degeaba ci tocmai ca sa focalizeze lumina. Eu am becuri xenon pe masina cu blocul optic original si chiar nu este dispersata aiurea lumina. Bafta!
  12. Ai dreptate... caut un service... dar pentru reglarea farurilor... Totusi, m-am uitat si pe lista aceea cu service-uri si... mai bine ma las pagubas si caut pe alt forum. Ma gandeam ca, avand legatura cu reglarea farurilor, a mai avut si altcineva de-a face cu o problema asemanatoare cu a mea si ma poate sfatui sau indruma catre un anume loc... Scuze pentru OFF-TOPIC! Numai bine!
  13. @gxg24fun: Am un prieten care are faruri cu geam clar si xenon... are super lumina in fata, dar si daca te intalnesti cu el nu mai vezi nimic... Lumina este imprastiata. NU RECOMAND!!! Eu am sticla normala la faruri si chiar nu deranjeaza pe cei care vin din fata. Este concentrat fluxul de lumina. Se vede chiar misto masina Poate o sa pun si niste poze pe aici... De lumina sunt suuuper multumit. Nu se poate compara cu becul normal. Acum, daca aprind proiectoarele, pare ca am lumanari acolo... nu becuri... D'asta caut ceva H3 bun. Am gasit la Aspad niste Philips dar momentan caut ceva mai ieftin de ~ 40 RON bucata... @VAXXi: Cum de nu sunt pe subiect?? Ce nu are legatura cu "Reglarea şi îmbunătăţirea farurilor" (asa cum se numeste acest topic)?
  14. Salut! Acum cateva zile mi-am montat faruri Xenon pe al meu Cielo, iar dupa montaj am observat ca farul din dreapta bate usor spre stanga... Aveti idee prin Bucuresti unde ma pot duce pentru un reglaj? Desi ghidurile de pe aici sunt foarte detaliate, chiar nu am timp sa le urmez... Asadar, cine stie un service care sa faca treaba buna, va rog dati de veste! Multumesc! Pentru cine este interesat: Kitul Bi-Xenon H4 cu montaj si garantie m-a costat 550 RON. Diferenta la vizibilitate... imensa!!! P.S. Cam cat costa niste becuri bune H3 (pentru proiectoare) de culoare alba, alb-albastruie?
  15. Sava de care spun eu sunt la 185/60/R14. Pe 14 mai au 175/65
 

×
×
  • Create New...