Jump to content

matryx_16

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About matryx_16

  • Rank
    Forumist
  1. am avut un accident si am lovit partea dreapta fata,inclusiv roata.deci roata fugise in spate si era lipita de usa.am tras-o in fata cu presa,din ciocane,cu sufa de metal...intre roata si usa(aripa) pe dreapta aveam distanta de 2 degete iar in stanga unde nu fusese atinsa aveam distanta de 4 degete.la bascula am bagt o saiba adaos si a tras roata in fata cu 1 cm(un deget)......deci eram cat de cat multumit.acum i-ar a fugit in spate roata...ce drak sa mai fac?din ce cauza o fi?din cauza lonjeronului,s-a contorsionat cumva sasiul pe partea dreapta???sa mai bag o saiba mai groasa? ...va rog ajutati-ma...mai are putin si imi atinge roata de sortul din dreapta...deja cand pun frana brusc..atinge...noroc ca freaca cauciuc pe plastic...
  2. mare jmecherie sa dai un bord jos...5 surubele si 8 mufe de scos...si cred ca nu se merita sa dai 1 milion pe toata jmecheria.eu i-am pus colant rosu pe indicatoare si pe cerculetele de la baza indicatoarelor am pus colant alb si am schimbat cele 5 becuri de bord.de fapt le-am dat jos si le-am vopsit cu spray rosu si se vede exact ca la Audi A6.oricum aveti grija la indicatoare ca le puteti rupe sau stramba sau mai rau sa zgarii bordul...
  3. hmmmm...masinuta aia a batut multe BMW-uri,Dacii,Daewoo-uri,Opel-uri,Peugeot 206 de 150 de cai...si multe multe altele...m-a facut chiar si pe mine cu Fiat 131 Racing 120 cp/Cutie de Abarth F2...
  4. Am un prieten care are un cielo 1.5 din 99 sohc cu GPL.o sa va insir modificarile aduse si date tehnice: ~axa cu came si culbutori de Vectra 1.6 ~filtru de aer conic din Turcia ~jante fata 14".....spate 13" ~catalizator si toba finala eliminate ~eliminat sistem de AC Injectoarele lucreaza prost si din cauza asta merge numai pe GAZ cu ea.Deoarece la cielo se taie injectia la 6200 rot/min si masina mergand cu gaz,gazul nu mai trece prin injectoare...asa ca nu mai este limitat... I-70 km/h II-115 III-130...masina urca pana la 8000 rot/min si urca in continuare in viteza...are 70000 km reali...viteza maxima 200 km/h..incredibil dar adevarat...
  5. solenza din cta CT-28-TRA sau CT-05-HVB(dacie berlina 1.6 carb dublu-corp)
  6. avem aia 25 de milioane?si ce fac?daca imi da temelie o dacie putin modificata?rade de mine dupa aceea...nu????lasa mai bine sa rada asa cu motorul standard...
  7. am un prieten care a scos catalizatorul prima data si a crezut ca trage mai bine...s-a inselat...apoi a scos si toba finala si a pus un final(gura) cromat,rotund cu diametrul de 18 cm.a pus un filtru de aer conic de la turci si o axa cu came de opel astra 1.6...masina urca foarte repede in ture...si trage destul de bine...de zgomotul care-l face evacuarea...nota 10...pana la 4000 de rot/min..huruit..de la 4000 rot/min in sus...Zumzait...he he he he
  8. foarte usor...te duci pe Poporului unde se monteaza folii si colante auto omologate...nu face decat sa-ti lipeasca niste abtipilduri in interiorul lampilor...atat...si cand te uiti la ele...zici ca sunt oglinda pe interior...
  9. bravo celuia care face la fel ca mine...eu mi-am zis parerea...sincer sa-ti zic eu m-am luat dupa unul care a facut asta la un EXECUTIVE 16 V
  10. eu am un cielo din 95,1.5 sohc,380000 km.i-am pus arbore de espero 1.5 sohc,chiloasa de opel vectra 1.6,i-am scos filtrul de aer si capacul de la filtru,folosesc benzina 98,cateodata 99+ V-Power,jante pe 15 in 6 spite.fuge destul de bine si trage binisor.putin mai bine ca inainte(de ce sa ma laud ca fuge de rupe)...la liniute pierdeam mult cu cauciucuri pe 13" pt ca patinau mult...cu cele pe 15 scartz f.putin...ia si in a doua scartz...in treapta I-55,II-90,III-120,IV-150,V-185...deci sunt multumit de el...am facut multe astra-uri 1.6,cielo-uri executive 16v,espero 1.5 si 1.5 16V,chiar si o dacie cu motor de fuego 1.7...
  11. scuze!!! n-am dat in cap...uita-te la motor pe cilindrul de injectie si ai sa vezi...este ca un fel de sonda...nu am o poza sa-ti arat.sau intreaba pe cineva de la Daewoo...
  12. al meu este sohc si sunt multumit de el.dohc(16 valve?)=4 supape pe piston,consum fff ridicat...nu se merita.eu i-am scos filtrul de aer,i-am pus benzina V-Power 99+ si ii dau temelie oricand unui DOHC pe 400 m...chiar si pe 1000(sincer nu am incercat)......si-asa romanul este sarac,ce-i trebuie DOHC?este chiar asa de ieftina benzina in Romania?????
  13. consum ridicat deoarece Cielo are soclu automat si pana acesta se inchide,bezina prin injectorul central si are un debit foarte mare.dupa ce soclul se inchide benzina se inchide si injectorul central si benzina trece prin cele 4 injectoare si consumul scade.si folositi numai benzina FARA PLUMB...am pus si eu premium si zici ca era Astra diesel...asa scotea fum,si in plus nu tragea deloc...cand este rece afara,relantiul Cielo-ului meu este 1500 rot/min...treptat revine la 900 rot/min.
  14. cielo este conceput din fabrica prost...se stramba bascula dreapta foarte repede.schimba bascula cu unu de opel astra sau kadett si gata.si cauciucurile pot fi o cauza,si jantele,dar problema principala:BASCULA DREAPTA...eu cred ca nu exista nici un Cielo care sa nu aiba peste 100000 km rulati si sa nu aiba roata din dreapta cracanata.Cu ochiul liber nu este vezibila,dar la masuratori se schimba problema...
 

×
×
  • Create New...