Jump to content

IonescuVD

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About IonescuVD

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ionescuvd
  • Skype
    ionescuvd

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    DJ 04 MRX
  1. Nici o problema. Spor la treaba si consum mic
  2. Nu e nici un arc... cel putin, eu nu am nici un arc in spatele volanului. Dupa ce desfaci piulita, faci semn pe ax si pe volan. Axul are pe el multi "dinti" care vin si tin volanul in loc. Piulita are rolul doar de a tine volanul pe ax.. sa nu scape de pe ax, asa ca nu conteaza daca strangi piulita cu o tura mai putin... sa fie stransa suficient sa nu plece de acolo... nici prea tare, ca data viitoare te patimesti sa scoti volanul. Ca sa stai linistit, pui si o contrapiulita .. 2.. 3.. sau... varianta a 2-a.. strici filetul axului sa nu mai poate iesi piulita )
  3. In primul rand, sa ai un ciocan zdravan .. s-ar putea sa nu iasa pera usor volanul daca nu a mai fost scos niciodata... Procedura. 1. Desfaci claxonul (prin tragere, foarte usor sa nu ii rupi cele 4 tumburuse care il tin); 2. Desurubezi piulita de 16 sau 17... nu mai stiu exact; 3. Tragi de volan spre tine... daca iese usor, norocul tau... daca nu, pune o alta piulita pe care o infiletezi atat cat sa fie la nivelul axului si incepi sa o bati zdravan (eventual dai si cu putin degripant unde se imbina volanul cu axul), pana se desprinde putin volanul. Dupa ce se desprinde, in bati usor din spate cu podul palmelor; 4. Blocul este prins in 3 suruburi (parca).. le desfaci, apoi desprinzi mufa si asta e tot.
  4. ok, multumesc... scuzati de incurcatura...
  5. Multumesc pentru raspunsurile prompte. Sigurantele sunt ok... a fost primul lucru pe care l-am verificat dar, verificand traseele cablurilor, nu am descoperit "buba"... oricum, momentan merg cu firul ala tras pe direct.. (am evitat manunchiul de fire si orice altceva ce ar mai putea fi pe traseu). A incaput destul de bine acumulatorul acolo... daca nu uit, o sa ii fac cateva poze sa vedeti.. Asa stiam si eu, ca nu e indicat sa pui un acumulator cu o valoare mai mare de X procente decat cel prevazut din fabrica. + mai am o problema cu cablul de la kilometraj... a umblat careva la ceas (kilometraj) si l-a blocat.. fiind blocat, cablul s-a rupt imediat cum iese din cutie.. iar acum nu reusesc sa scot capatul respectiv din cutie . Am inteles ca ar fi 2 tipuri de cabluri de kilometraj, unul cu capat care se infileteaza in cutie, iar altul care intra pur si simplu... o sa fac o poza si poate imi puteti spune de care fel e cel de pe masina. Inainte sa ma apuc de desfacut, am cumparat un cablu dar e modelul care intra pur si simplu... cel de pe masina mai are un fel de suport de plastic care se prinde intr-un surub de carcasa de la cutie, iar cablul cumparat nu are acel suport... sa fie cel de pe masina modelul de se infileteaza? sau acel suport se muta de pe cablul vechi, pe cel nou?!
  6. Salu'tare tuturor. Sunt EX posesor de Damas, iar de vre-o saptamana, sunt posesor de TicoZaur. Bun.. ma confrunt cu o MARE dilema... Cand aprind pozitiile/faza scurta, nu mi se aprind becurile din bord, becurile de la iluminare, nici de la ceasuri, nici de la ventilatie. Am tot cautat pe forum, dar nu am gasit remediu. Deci.. Imi vine curent in blocul de lumini si pleca mai departe, dar nu imi ajunge la sistemul de iluminare... ca remediu temporar, am legat un fir din bloc (de la pozitii) si l-am tras direct la iluminarea bordului. Aveti idee care ar trebui sa fie contactele pentru iluminarea masinii de pe blocul de lumini? sau curentul pleaca pe firele pentru pozitii si pe traseu pleaca si catre iluminare? Unul din fostii proprietari i-a pus inchidere centralizata si e cam varza instalatie... m-a luat cu dureri de cap cand am vazut ce e sub bord si cum sunt legate firele de pe acolo... O alta problema ar fi ca imi vibreaza rau la relanti. Fostul proprietar spune ca ar fi schimbat un tampon de la motor si probabil e prea "tare". Oare asta sa fie? Tamponul respectiv am inteles ca s-ar putea regla cumva... As putea scapa de vibratii doar prin invartirea tamponului?! Ca sa schimb tamponul, trebuie mers neaparat in service? sau se poate si "in fata blocului"? O alta intrebare sa zicem ca as mai avea... E normal ca termocupla sa ramana pornita dupa ce opresti motorul? asa e legata din fabrica sau e alta "inventie" a fostilor proprietari... Plus ca i-au pus baterie de 75A..... ca cea specifica lor era prea "slaba". Ar fi o problema MARE daca o las pe asta pe masina? + are cineva din craiova o fulie pentru a/c? fulia care vine pe motor... fostul proprietar a schimbat motorul si a uitat de fulia aia sa o puna Multumesc prieteni.
  7. baieti... am fost sa-mi fac itp-ul si surpriza... am motor de matiz pe damas dar capacul de la culbutori e de damas, carburatorul tot de damas, evacuarea, admisia... totul e de damas... WTF?! cum poti sparge un motor de 800cmc?! mai ales ca e damas..... deci.. am masina "ca vioara" update pornire motor la rece: Cand e motorul rece, porneste cand vrea... are momente cand nu o ia din prima (ajung sa dau si 4-5 chei pana sa o ia), iar pana se incalzeste nu merge rotund motorul... sa fie doar din aprindere? sau sa ma gandesc totusi la un schimb de motor?! - evident tot de damas... totusi, cand nu vrea sa pornesca la rece, daca ii dau un mic branci, porneste imediat...
  8. La prima cheie nu a vrut sa porneasca in dimineata asta, dar la o verificare mai atenta, a ramas pedala de acceleratie blocata si banuiesc ca s-a innecat... i-am dat drumu la vale cu contactul oprit, iar cand l-am pus pe on, a pornit imediat. PROBLEMA REZOLVATA RECAPITULARE: Detin un Damas din 97' alerat si casunat de toti fostii proprietari, masina care nu avea nici macar filtru de aer cand am luat-o, manere la usi, fete de usi... - masina "ingrijita". Problema pentru care am apelat la colegii de pe forum: - la rece, electromotorul invartea, dar masina nu pornea dand la automat. Pornea doar trasa. Dupa ce am verificat distributia, am constat ca era sarit un dinte de la punct - rezolvat dar fara succes, masina tot nu pornea singura. Multumiri colegilor Den si Muratu care m-au sfatuit sa verific bobina de inductie. S-a dovedit ca acesta era problema, dupa ce am inlocuit-o cu una afermarket (65lei) am scapat de a da 200lei unui mecanic care mi-o rezolva, dar nu-mi spunea ce s-a intamplat, iar masina acum porneste singura. Pentru mai multe informatii verificati ultimele posturi (page 60 si 61).
  9. am masurat bobina de pe un tico azi, primarul avea 2.4ohm, iar secundarul 12.4kohm asa ca, am cumparat alta bobina si a pornit intr-un final... cei drept, dupa 5-10 chei (sper sa fi fost doar innecata)... sa vdm daca maine dimineata mai vrea later edit: IT'S ALIVE! am ajuns acasa pe la 18:00 cu damasul, iar acu 10 mins (20:00) am coborat si i-am dat o cheie si a pornit la sfert sa vedem cum se comporta maine dimineata...
  10. bun... am masurat ambele bobinele de inductie (am doua) si dau valori foarte asemanatoare: primarul are ~2.4ohm, iar secundarul ~10,93kohm in cartea service scrie ca primarul trebuie sa aiba 1.2ohm, iar secundarul 12.1kohm. O sa incerc sa imprumut o bobina sa vdm ce se intampla... sper sa fie asta si sa nu ajung sa refac motorul... app. Aveti idee la cat ar ajunge un motor? (dezmembrari evident) - intreb sa stiu, in cazul in care trebuie refacut al meu, daca se merita sau nu sa investesc atatia bani in el.
  11. o sa incerc maine... multumesc de sfat... masina e prevazuta cu 2 bobine , dar sunt aceleasi simtome indiferent pe care o conectez... credeam ca sunt ok din moment ce la bujii imi ajunge scanteie
  12. Revin cu ultimele informatii... Am schimbat bujiile dar tot nu a pornit. Am desfacut distributia si surpriza... un dinte sarit! Repusa distributia cum trebuie si... surpriza... Tot nu a pornit se pare ca pana la urma ajung sa ii dau aluia 200lei fara sa stiu ce ii face
  13. nu am auzit nici un tacanit suspect... iti dai seama ca ii dau banii dupa ce il vad ca merge oricum, respectivul e recunoscut in craiova pentru "indemanarea" pe care o are cu motoarele de Tico (majoritatea Ticourilor din Craiova au trecut prin mainile lui) Am desfacut bujiile, 2 aveau scanteia albastra, iar una, usor rosiatica... o sa incerc sa verific si contactele, eventual sa le si curat.
  14. Amestec prea bogat?! In cazul asta nu ar trebui sa scoata fum? Masina nu scoate gram de fum... E diferit dar e cam lafel ... Am inteles ca e acelasi motor ca pe Tico, dar e aplecat la 45 de grade, sistemul de racire si de ungere adaptate, iar carburatorul pus orizontal. Pompa de benzina este electrica, iar electromotorul nu se potriveste cu cel de pe Tico. In ce masura mai e motor de Tico, nu stiu... banuiesc ca doar ce tine de motor (pistoane, chiuloasa, arborele cotit etc) sa fie de Tico, iar anexele adaptate pentru modelul masinii... Dadui azi de un mecanic care zisa ca mi-o face pentru 200lei ca stie ce are... mai multe detalii nu mi-a dat. Doar sa i-o las 2 dimineti acolo (sa fie motorul rece).
  15. hmmm... desfacui cotul de la carburator, inchisai clapeta de la soc, dadui la automat si nu porni... in timp ce dadeam la automat, deschisai putin clapeta si incepu sa tasneasca benzina afara... discutam de Damas... are soc manual, iar carburatorul se alimenteaza pe orizontala, atat cu benzina cat si cu aer. Referitor la Bishon, o sa incerc sa ii leg lesa de cheie... sa vedem
 

×
×
  • Create New...