Jump to content

Vader

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Vader

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  1. Se mai intampla chestii din astea dupa ce folosesti mufa de incarcat telefonul sau cea de alimentare pt. antiradar, fiindca nu sunt ele f. "standard" se misca un pic contactele, bricheta consuma mult, si nu mai merge. In general se "repara" bagand bricheta, apasand-o si rasucind-o intr-o parte si alta, se mai aranjeaza putin lamelele dinauntru de la sine. Probabil ca reparatia asta nu merge la nesfarsit, pana la urma va trebui sa o aranjezi manual... Bricheta nu merge decat cu contactul pus.
  2. Se intampla daca masina sta cateva saptamani-luni nemiscata, cu frana de mana trasa, si mai ales daca a ramas asa dupa ploaie, sa ramana blocate franele din spate. Daca o fortezi un pic inainte/inapoi se deblocheaza pana la urma si nu freaca. Am patit-o si eu, am vazut si la altii. De la ce e? Trebuiesc schimbati sabotii? De la pistoane? Stie cineva cum se remediaza?
  3. De fapt, cred ca ai perfecta dreptate! Si asa mi-era lene sa fac treaba asta si nici nu cred ca e nevoie (cutia merge ok)... Doar ca m-au intrigat mecanicii cand tot ziceau ca uleiul nu se schimba niciodata. Si l-au completat cu vreo 250g nu de mult, cand mi-au scos planetara ca sa-i schimbe burduful. Asa ca nu ma mai ating de nimic. Merci si sa traiesti! Mi-ai dat cel mai bun sfat!
  4. Multumesc mult. Incerc in week-end, sper sa nu-l rup... Daca nu reusesc, mai revin cu intrebari.
  5. deci silicon din ala rosu, in tub ca de pasta de dinti, daca am priceput bine?
  6. Aha! Inseamna ca e la mine ceva stricat, ca face tot timpul, si cu usa soferului inchisa... Intrerupatorul din usa e ok, ca becul din interior se aprinde. O fi de la instalatia electrica, i-o lipsi vre-un fir, sau din releul de cling-cling?
  7. Cling-cling-ul asta nu poate fi facut sa taca dupa o vreme? Ca merge tot timpul cat sunt farurile aprinse si motorul oprit, iar trebuie sa stai sa astepti in masina o vreme, te ia durerea de cap! Exista modele de "chime" care sa clingane de cateva ori si sa se opreasca dupa aia?
  8. Stie cineva cum se scoate blocul de climatizare? Aveam un bec ars, am incercat sa trag de tot blocul sa il scot ca sa vad cum e facut, am bagat mana pe dedesubt si am simtit ca niste furtune. Nici nu am reusit sa-l scot cu totul, ca mi-a fost frica sa trag prea tare ca sa nu il rup, s-a departat putin capacul (cu butoanele) dar am si stricat ceva, ca acum se aude fasaind niste aer prin zona aia cand dau butonul de directionare a aerului catre picioare sau spre parbriz. Cand butonul e la mijloc (fatza + picioare) e ok, nu fasaie. Am tras concluzia ca e o chestie pneumatica, asa, ca un robinet pt. dirijarea aerului, dar nu-mi dau seama cum poate fi. Are cineva vre-un desen?
  9. Am inteles, dar cred ca in cazul asta o las pt la primavara, ca era mai mult un moft, si mi-e ca daca fac operatia nu se mai etanseaza bine, incepe sa-mi curga si trebuie sa o mai desfac inca o data pe frig, ploaie sau zapada... Desi, daca s-ar scurge tot uleiul din cutie la iarna cred ca ar fi mai placut, ca ar intra foarte usor in viteza dimineata, pe ger! :-D
  10. Am un Cielo din '95, merge impecabil, il duc o data pe an la service pt. revizie ca sa ii schimbe ce mai trebuie si ma tine inca un an fara reparatii, are 100.000km. La ultima revizie le-am zis sa-mi schimbe preventiv si uleiul de la cutia de viteze, ca nu l-am schimbat niciodata. Nu au vrut, au zis ca asta nu se schimba deloc, doar se completeaza din cand in cand. Au spus ca daca tin neaparat, desfac ei nu stiu ce capac de la cutia de viteze si scot uleiul vechi, dar trebuie sa schimbe dupa aia o garnitura pe care nu o au, etc, etc... Asa ca am abandonat ideea cu schimbul. Asa e? Nu se schimba uleiul de la cutia de viteze niciodata? Mi se pare cam curios!
  11. O frana nu este neaparat buna daca prinde sus si la efort foarte mic. Dimpotriva, e proasta! E prost proiectata partea de servo. Frana trebuie sa fie progresiva. In ideea ca daca te "sperii" si franezi brusc sa nu blochezi imediat rotile doar atingand frana, ca pierzi aderenta si stabilitatea. Daca frana e progresiva, chiar si franand intempestiv ai posibilitatea de reactie fiindca simti cat apesi pe pedala si cat de tare vrei sa prinda frana. Nu iau apararea franelor de Cielo, nu sunt cele mai bune de pe lume, dar nici asa de proaste cum se spune nu sunt, si au avantajul ca sunt progresive. Oricum, conteaza foarte mult cauciucurile la franare.
  12. Eu am schimbat discul de ambreiaj + placa de presiune + rulmentul si merge excelent. Du-o la service-ul de pe Grigore Alexandrescu ca sunt f. buni baietii si-ti spun ei exact care e treaba. Daca trebuie sa schimbi discul o fac repede, intr-o ora e gata.
  13. Eu am schimbat discul de ambreiaj + placa de presiune + rulmentul si merge excelent. Du-o la service-ul de pe Grigore Alexandrescu ca sunt f. buni baietii si-ti spun ei exact care e treaba. Daca trebuie sa schimbi discul o fac repede, intr-o ora e gata.
 

×
×
  • Create New...