Jump to content

emil db

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About emil db

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    gaesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2006
  1. Cine ma poate ajuta in urmatoarea problema pe care o are MATIZ EURO 3:martorul a inceput sa se aprinda de aproape 3 luni dar fara sa simnt nici o modificare in functionarea motorului si nici nu am dat prea mare importanta pana acum cateva zile cand dupa ce i-am curatat IAC-ul becul s-a stins(era f.f.murdar) dar surpriza la doua zile becul s-a aprins din nou.Am inceput la teste mai amanuntite si am observat ca atunci cand turez motorul iar acceleratia este pe o pozitie fixa turatia motorului nu este constanta adica scade brusc cateva sec. dupa care revine la normal.Am scos fisele de la bujii una cate una si am observat ca la scoaterea fisei2 turatia motorului nu se modifica de unde am tras concluzia ca pistonul2 nu functioneaza.Am inversat bujia2 cu 1 am schimbat fisa dar aceiasi problema.Ce credeti ca se intampla sa fie oare injectorul sau altceva? vreau sa specific ca martorul nu sta tot timpul aprins.MULTUMESC!
  2. Problema s-a rezolvat.IAC-ul mizerabil.Subiect inchis.
  3. Multumesc tuturor care m-au sfatuit referitor la CHECK=ul aprins.Mi=am luat inima in dinti si m-am apucat sa desfac senzorii pe care ii reperasem si spre norocul meu primul pe care l-am desfacut a fost valvula IAC si surpriza-mizerabil-atentie trebuie curatat bine si in interior unde vine montata(scaunul).Multi spun ca nu se aprinde de la IAC dar la mine vad ca da.Va mai spun dupa mai multi km.
  4. Multumesc,dar as dori sa-mi enumere cineva toti senzorii si sondele pe care le pot desface si curata fara sa fac vreo prostie.
  5. Domnilor,am un MATIZ EURO3 si se aprinde CHECK-ul cand vrea el.As dori sa aflu ce senzori si sonde pot sa le scot eu si sa le curat fara sa fac vreo prostie.Masina are in jur de 16000km dar a functionat in regim greu adica distante scurte si opriri dese.Specific faptul ca functioneaza ca si noua,nu s-a modificat nimic care sa sesizez si cred ca am putina experienta(sofez de 23 ani).Va mai rog nu ma mai trimiteti la diagnosticare ca m-am saturat. Euro 3 are senzor la placutele de frana ca parca am cursa la peda ceva mai mare iar lichidul de frana nu l-am schimbat niciodata. MULTUMESC!!!
  6. Sunt un detinator deMATIZ EURO 3 din 2006 cu 15000km(nu prea am circulat cu el) si incepand de asta toamna se aprinde CHECK-ul dar se mai si stinge.Problema este ca nu se intampla nimic vizibil adica:motorul merge frumos atat la relanti cat si turat(nu se aude nimic suspect),la drum se infige,consum bun,directie buna,frane la fel ca alte cuvinte merge ca si cand am cumparat-o.(noua)Specific faptul ca am mers cu ea in regim greu de functionare adica pe distante scurte si porniri dese.Rare ori a intrat in regimul normal de functionare. De asemenea a avut perioade lungi cand a stat de ex. asta iarna.Poate cineva sa- mi dea idee ce sa intamplat?Schimburile de ulei motor, cutie le-am facut dar n-am schimbat lichidul de frana.Nu ma trimiteti la service ca odata am fost odata si mi s-a luat de ei dar cu alta problema:parpriz putin plecat si pe langa ca mi-au luat o gramada de bani am plecat cu stergatorele inversate doapele de la suruburi lipsa.Apropo atunci am facut si shimburile de ulei iar cand mi-a shimbat filtrul de benzina nu mi-a mai pus un fir la filtru,au zis ca asa sunt astea noi.Oare sa fie de aici ca de la o luna a inceput sa-mi faca problema MULTUMESC celor care ma pot ajuta!
 

×
×
  • Create New...