Jump to content

tzucumber

Membru
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About tzucumber

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/25/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    tzucumber

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE Power
  • An
    2006

Recent Profile Visitors

1020 profile views
  1. Ai nr. meu de telefon in anunt. Cand te hotarasti, da-mi un semn.
  2. Am eu unul de vanzare, aici, pe forum. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=23804
  3. Salutare din nou! Dupa revizia de 2 ani unde totul a fost ok din punctul de vedere al mecanicilor de la Craiova, am facut ITP-ul (dupa o luna, in acelasi service in care am efectuat toate reviziile si verificarile )... Bineinteles, am fost respins la ITP din cauza unui mare joc (flansa amortizor stanga). Am platit 150 RON ITP, 80 RON flansa +manopera si inca 30 RON respingerea ITP. Asta e... Tot inainte...
  4. Din cate imi aduc eu aminte, in 2006, Daewoo se lauda ca tabla este galvanizata. Si inclin sa cred ca asa si este.
  5. Salutare! Avand in vedere ca masina ta este inca in garantie, fa-ti timp si ia la rand service-urile pana cand rezolvi problemele. E adevarat ca e bataie de cap. Si eu am umblat destul prin service-uri, dar cu rezultat. Mi-au fost schimbate amortizoare, bascule, senzorul de acceleratie, caseta de directie, discurile de frana. E adevarat ca, la inceput, service-urile Radacini (la astea am fost eu) incearca sa te intimideze. Lipseste-te de masina o perioada si spune-le asa: "Nu o iau pana nu e gata!!!" Fii insistent si incruntat...pentru ca altfel NU SE REZOLVAAAAAAAAA!!!
  6. Eu eram convins ca daca bag benzina buna consuma mai mult - pana ieri...cand s-a intamplat invers...
  7. EXTRAORDINAR! Am bagat 28 l benzina OMV 100 (alta n-avea) si mi-a consumat exclusiv extraurban 5.44 calculat plin-plin, fara AC, 110/120 km ora autostrada si restu'... Poate este doar o intamplare, dar mi-a consumat mai putin decat de obicei cu BENZINA DE 100!!!! (ma refer la litri, ca la bani m-a uscat)
  8. Nicio problema, toate cele bune! Si, la subiect, am mers in afara 450 de km cu 25 de litri. Multumitor. Doua persoane in masina, bagaje...o geanta destul de mare, Bucuresti-Rusalka (Bulgaria) si invartit prin Bulgaria.
  9. Da, pot spune si asta, se aprinde si se stinge la accelerare/decelerare, chiar si franare...nu mai stiu exact la care dintre ele se stinge si la care se aprinde. E ceva in neregula? Asa a facut de cand s-a nascut... Eu am stat linistit, considerand ca in momentul in care a "palpait" prima data mai am vreo 5-6 l in rezervor.
  10. Revin cu un raspuns tarziu . Ma refeream la faptul ca becul se aprinde si se stinge, cu intensitati diferite, in functie de accelerare/franare. Poate ca folosirea lui "a palpai" nu a fost tocmai potrivita.
  11. Revin cu consumul colectia "primavara-vara": cu 26 litri...280 km. De la palpait bec la palpait bec. Aceeasi pompa. Benzina de 95. Doar oras. Faceti voi calculu'.
  12. Multumesc frumos! Ma duc la service cu poezia asta in gura... E inca in garantie dar nu stiu daca acopera si asta.
  13. Matiz SE POWER - 2006 - 21.000 km - in perioada asta a anului Cu 36 l indesati in rezervor merg 400-410km in oras. Traseu zilnic (cu unele exceptii) - Mall Vitan-Luterana-Mall Vitan. Consum... 8.8 l/100km. E bine ca nu e 10... In iarna, daca am talpa grea, consuma si 10. Asta-i viata. La cata "putere" are, e de inteles consumu' asta "mic". Sunt curios care i-ar fi consumul daca ar tine pana la 170-180 km/ora... Si piticul din motor mai turna o galeata de benzina...
  14. Salutare! Iata si problema mea, pentru care nu s-a gasit rezolvare in service. Adica mi s-a spus ca au fost testate franale si ca sunt ok. Mi-e greu sa descriu...e ca si cum atunci cand franez, sa zicem de la 80 la 50, frana are pauze scurte si egale, in functie de viteza, ca si cum placutele ar calca pe disc numai 80% din cursa circulara pe care acestea o fac. Am explicat pana m-am spart...Oricum, chestia asta se simte in pedala chiar si cand franez de la 20km/h la 0 km/h, sub forma unei "inmuieri" si "intariri" ale pedalei de frana la intervale egale. Am zis ca e de la roti. Le-am indreptat, am verificat cauciucurile, totul e ok. Acum intrebarea e asa: se poate ca, din cauza unei gropi (sa zicem), sa se fi deformat unul dintre discuri? Multumesc frumos, Alex P.S. Precizez ca dupa indreptarea rotilor nu s-a ameliorat nimic.
 

×
×
  • Create New...