Jump to content

Flueraru

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Flueraru

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/27/1985

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cflueraru@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Bucuresti-Teleorman
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    IF-05-MLU
  1. Eu zic mai bine ca decat sa investesti in sistemul asta cu hidrogen iti montezi GPL pe masina consuma cu 1 sau 2 litri mai mult fata de benzina si iesi mai bine la bani datorita faptului ca GPL-ul este la jumatate de pret fata de benzina,dar asta nu trebuie sa va zic eu pentru ca deja stiti...
  2. Atunci cand motorul se incalzeste acel sunet dispare sau persista?Vezi cutia de viteze sa nu fie uleiul prea gros sau sa fie insuficient incat nu isi face ungerea cum trebuie Ceva in genul asta am patit si eu cu un tico,avea uleiul prea gros si pana se incalzea motorul croncanea cutia ca la balamuc,am schimbat uleiul si gata s-a rezolvat problema Bafta,toata stima
  3. Sper sa fie de ajutor: -Eroare 14 = Senzorul de temperatura lichid de racire indica temperatura mare sau mica -Eroare 21 = Senzorul de pozitie al clapetei de aer indicã tensiune mare sau mica -Eroare 24 =Senzorul de vitezã al vehiculului VSS ---------------(circuitul) Toata stima Scuzati de dublu post , sper sa va fie de ajutor CODURILE DE DEFECT ECM TIP IEFI-S 13- Circuitul senzorului de oxigen întrerupt 14- Senzorul de temperaturã indicã temperaturã joasã/înaltã 21- Senzorul de poziþie al clapetei de aer - Tensiune micã/mare 23 -Temperatura aerului în galeria de admisie mare/micã 24- Senzorul de vitezã al vehiculului VSS 33 -Senzorul de presiune absolutã a galerie de admisie MAP indicã: Tensiune mare/micã; Vacuum ridicat/scãzut 42- Modulul de aprindere electronicã EST 44- Senzorul de oxigen indicã amestec sãrac 45 -Senzorul de oxigen indicã amestec bogat 51- ECM Defect sau PROM defect CODURILE DE DEFECT ECM TIP IEFI-6 13- Circuitul senzorului de oxigen (O2) întrerupt 14- Senzorul de temperaturã lichid de rãcire indicã temperaturã mare/micã 21- Senzorul de poziþie al clapetei de aer indicã tensiune mare/micã 23 -Temperatura aerului în galeria de admisie mare/micã 24- Senzorul de vitezã al vehiculului VSS (circuitul) 32- Sistemul de recirculare al gazelor de evacuare EGR defect 33- Senzorul de presiune absolutã a galeriei de admisie MAP indicã:Tensiune mare/micã; Vacuum ridicat/scãzut 42 -Modulul de aprindere electronicã EST 44- Senzorul de oxigen (O2) indicã amestec sãrac 45- Senzorul de oxigen (O2) indicã amestec bogat 51- ECM defect sau PROM defect 53 -Imobilizator defect 54- Eroare de reglaj a CO Dacã scanerul citeste un cod de defect care nu este listat în tabelul de mai sus, se va conecta terminalul ALDL B" la masã citind codurile de eroare.Dacã acest cod nu este semnalizat de SES, scanerul este defect. Dacã acest cod este semnalizat de SES, ECM este defect. (textul este pentru mecanic - dar totusi sa aveti idee....)
  4. 'Icv45' - si eu astept acelasi raspuns ca si tine, daca este cineva binevoitor care a dat peste un service bun, care are la randul lui ''sculele'' necesare pentru a ne repara autoturismele (nu sa faca reglaje dupa ureche) si nu in ultimul rand sunt baieti de treaba , rog frumos , eu si ceilalti cetateni care m-ai citesc aceste randuri sa ne oferiti si noua detalii despre acest servici,nu de alta dar ne-am cam saturat de chestii de genul : mergi sa iti reglezi masina pe tester pentru consum , avans , etc... iti iau banii pierzi 2 ore pentru o treaba care dureaza 20 min (asta in cazul in care face si teste cu autoturismul in mers) , si dupa cateva zile iti dai seama ca masina consuma si mege la fel ca si inainte , te intorci la ei , le spui ''offful'' si...bineinteles iti primesti replica....: aaaahhhhhhh daaaahhhh ... cred ca este un injector ...daaaaaa sigur asa este , va m-ai costa 2 milioane pentru curatare...s.a.m.d. etc...etc... Fac pariu ca 90% dintre voi patiti exact aceeasi chestie. Toata stima
  5. Problema in cauza m-ai poate fii si de la scaunele pe care stau amortizoarele(sper ca m-am exprimat corect) sau amortizorul in sine(prinde joc la intrarea in cilindru si incepe sa ''zdrangane'')scuzele mele daca nu m-am exprimat corect.Pentru control suspendati masina (folositi cricul din dotare ) si trageti cu simtul raspunderii sus-jos , stanga-dreapta,Daca are joc stanga - dreapta (in sensul miscarii rotilor) verificati bieletele de directie sau capetele de bara, daca are joc sus - jos verificati pivotii,amortizorul sau scaunele amortizorului ,si sa aveti o lampa de control la indemana , Sper ca am fost de ajutor ,toata stima
  6. Bicicleta pe timpul asta?????iarna?????brrrrrhhh,cam frig nu crezi?
  7. Treaba este ca ai dreptate dar majoritatea dintre noi 99% merg cu masina urban deci nu ii intereseaza consumul extraurban .Cel m-ai sigur consum in oras este acela cand mergi cu masina zii de zii pe acelasi traseu dus-intors (puncul A------B , B------A = 12 km) Poti face consumul pe traseul respectiv = atatia bani trebuie sa scoti din buzunar pe luna pentru carburant si vezi daca este rentabil sa mergi cu masina sau cu R.A.T.B , ca pana la urma si la coada din cauza asta facem consumul,sa vedem cati bani aruncam pe carburant,Eu merg cu sotia la munca deci costurile sunt impartite(adica 2 abonamente costa 100 ron si eu bag carburant cam de 170-180 ron, .De la mine de acasa pana la statia de autobuz sunt 2 km , deci pentru 80 ron in plus aleg masina, concluzia=m-ai bine merg cu masina M-ai am o mica intrebare( nu sunt nici disperat nici analist) imi poate spune cineva cu aproximatie cat consuma masina (ex:cielo ohc 1498 cmc) pe ora la relantii? De ce intreb?pentru ca eu am masina(cielo) de putin timp si am facut niste mici teste,adica facut plin mers cu masina fara sa las motororul sa se incalzeasca schimbat treptele de viteza pana in 2000 rot/min.facut din nou plin si mi-a iesit consum de 14%.La al doilea plin ,am lasat masina sa se incalzeasca de fiecare data inainte sa plec la drum intre 4 si 6 min schimbat treptele de viteza intre 2300-2600 rot/min si mi-a iesit consum un pic trecut de 11,5 % .Consumul este facut pe acelasi traseu zi de zi exact cum este explicat m-ai sus Eu cred ca masina din momentul pornirii (la rece si lasat) la relantii timp de o ora nu trebuie sa ia m-ai mult de 400 g benzina.Voi ce ziceti? Tot ce am scris aici este doar pentru cielo OHC 1498 cmc deci alte comentarii cu alte tipuri de masini nu au relevanta Toata stima ,
  8. Salut,sunt nou pe aici si va intreb si eu cum faceti voi consumul la masina(cielo),Eu alimentez cu pistolul de la pompa in treapta a 2-a (viteza alimentare) pana la buson,restartez kilometrajul,si alimentez din nou cand fac 100 de km sau chiar daca nu este fix 100 de km si sunt 106 km eu fac urmatorul calcul:parchez masina la pompa opresc motorul bag carburant si la bord am 106 km si fac in felul urmator 106 impartit la 11,5 (cati litri au intrat in momentul alimentarii) = 9,217 este rezultalul la cati km fac cu un litru,apoi impart 100 km la 9,217 (km per litru) si rezultatul final este 10,849 consumul fix la 100 de km.Intrebarea este: are relevanta calculul facut de mine sau este doar o teorie? Am facut acest calcul sa eliminin chestia cu ''plin pe plin'', Consumul este facut pe acelasi traseu facut zii de zii ,5km pana la servici si alti 5km pana acasa,si calculul este doar un exemplu nu este consumul meu la masina Daca s-a m-ai discutat acest subiect ''mia culpa'' si rog moderatorii sa stearga cest post Toata stima
  9. Nu stiu daca sunt in masura sa vorbesc (pentru ca si eu sunt nou) bine ai venit pe forum,In primul rand scapa de chestia cu dactilografiatul cu litere mari de tipar,ramanem fara vedere nu de alta Daca gresesc cer iertare Toata stima
  10. Salut,in seara asta am avut ocazia sa vad un volan desfacut de pe Daewoo Nubira 2(nu stiu daca este si varianta cu airbag dar ce am vazut eu nu avea) ,se potriveste oare pe cielo?Prinderea pe ax am vazut ca este ca la cielo,precizez ca nu eram cu masina mea sa pot face probe(macar vizual sa le pun unul langa celalalt),Daca are cineva idee astept un raspuns,multumesc Toata stima
  11. Salut,stiu ca este destul de tarziu raspunsul dar este benefic pentru cei care m-ai intampina aceasta problema,deci treaba este ca -DA- ai dreptate ,m-ai exista o bucsa de teflon care sincer daca ai ffffoarte putin joc in ea la trecerea peste denivelari m-ai maricele (gen : trecere la nivel cu calea de tramvai) iti da impresia ca ai joc la directie ca la ''balamuc'',Asa am patit eu si am schimbat bucsa in cauza si situatia s-a schimbat in bine Toata stima -proaspat proprietar de Cielo '97 GLE-
 

×
×
  • Create New...