Jump to content

turbo

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About turbo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    lanos
  • An
    2001
  1. Ajutati-ma,va rog! iata o poza pentru indicatii Unde este acel capac de cauciuc? am deschis capota si am facut o poza de deasupra cutiei...se vede acel capac in poza? unde este fata de suruburile care se vad in poza. Dupa ce reusesc sa schimb acest ulei fac un tutorial si-l pun pe youtube ca sigur sunt si altii in situatia mea
  2. Inainte de acest post nu stiam exact cum functioneaza ansamblul cutie+ ambreiaj; credeam ca discul de ambreiaj e stationar si incepe sa se invarteasca atunci cand este eliberata pedala si intra in contact cu volanta motorului. Acum stiu ca el se invarteste odata cu motorul mereu, e conectat la volanta si la cutia de viteze deci cand pornesc motorul,chiar daca e in neutru cutia dar ambreiajul e cuplat,acesta va antrena uleiul din cutie, care ulei, fiind foarte vascos din cauza frigului, antreneaza si celelalte roti dintate ale cutiei cupland astfel rotile. Multumesc tuturor celor care au postat in acest topic, am invatat ceva important despre masina!
  3. Cred ca e grava problema: azi dimineata(-18 grade Celsius) am pornit masina a scos un sunet ciudat iar cand am dat drumul ambreiajului in neutru ambreiajul a cuplat partial si masina a luat-o din loc...nebagata in viteza !!! Am plecat oricum iar dupa cativa km de mers si stat la semafoare nu a mai facut problema, adica stateam la semafor in neutru iar ambreiajul nu cupla partial...doar scotea zgomotul descris mai sus in acest post. Inca nu am schimbat lichidul cutiei dar in weekendul asta sigur il schimb,chiar daca trebuie sa o duc la service.
  4. Multumesc mult! acum sunt la cooperativa dar cand ajung,diseara, ma uit cu atentie. Multumesc!
  5. Am gasit aceasta imagine dar inca n-am avut timp sa ma bag sub masina. Poate cineva sa confirme ca acela este surubul ce trebuie desfacut pentru a turna lichid de transmisie? http://www.fixya.com/cars/t8331495-drain_plug_fill_plug Poti,te rog, sa dai mai multe detalii? ce culoare are, trebuie folosita surubelnita pentru a-l deschide sau se desurubeaza cu mana? E pus orizontal,adica am acces de sus, deschizand capota sau e pus oblic? Multumesc!
  6. Buna ziua! As vrea sa inlocuiesc uleiul din cutia de viteze manuala a unui Daewoo Lanos 1.4 1999; am cumparat garnitura pentru capacul baii de ulei, am unde sa urc masina pe rampa dar nu stiu pe unde se toarna ulei in cutie...nu am gasit capacul sau surubul care trebuie scos pentru a turna ulei in cutie. Unde este localizat capacul/surubul care trebuie scos pentru a turna ulei in cutia manuala? Cum arata, poate fi deschis cu surubelnita '+' sau '-'? Accesul catre surub se face prin parte de sus a cutiei, deschizand capota motorului sau prin spatele motorului,pe sub masina? In Service manual, ce numar are piesa respectiva? poate asa il pot localiza mai usor... Multumesc!
  7. deocamdata voi schimba uleiul cutiei de viteze...pe care nu l-am schimbat niciodata...incredibil cum de nu m-am gandit la asta... daca se mai aude ceva, nasol, schimb tot... Mulţumesc pentru răspuns!
  8. Cand le-am pus(incercat), am facut-o pentru ca motorul se incalzeste foarte greu iarna iar vara niciodata nu a trecut temperatura indicata de jumatatea distantei dintre Hot si Cold.M-am gandit ca blocand aerisirea reduc pierderea de caldura deci grabesc incalzirea uleiului fara sa risc supraincalzirea(putere specifica mica ~50cai/litru si faptul ca n-a dat vreodata semne de supraincalzire). Ideea e sa reduc uzura motorului prin aducerea uleiului mai repede la o temperatura mai ridicata unde asigura o mai buna lubrifiere. Multumesc pentru raspuns!
  9. Bine ca mi-ai zis! Nu ma gandeam la uleiul cutiei ci la uleiul motorului...dace era Lamborghini Miura, era acelasi ulei dar, din pacate, nu e ) (desi ambele au motor transversal).Voi schimba si acel ulei dupa ce aflu cum se face si care e cel mai bun ulei de schimb. Multumesc mult pentru raspuns!
  10. Buna seara! Foarte interesanta observatie,nu am fost atent DAR: cand motorul este rece, intr-adevar se aude mult mai pronuntat sunetul decat dupa ce am mers mai multi kilometri (fie se diminueaza intensitatea sunetului fie se obisnuieste urechea cu zgomotul dupa mers indelulgat si nu il mai percepe la aceeasi tarie).Prima data am observat croncanitul iarna trecuta cand am pornit masina si se auzea puternic. Voi fi atent la acest aspect cand pornesc masina si imediat dupa calatorie,cand motorul si uleiul sunt incinse. Am schimbat uleiul joi seara cu 5w40 care are vascozitate mai mica la temperaturi joase si am acoperit (am incercat dar n-am reusit) aerisirea motorului blocand fantele din fata masinii pentru a ajuta motorul (si uleiul) sa urce mai repede in temperatura. Multumesc mult pentru raspuns!
  11. esti tare! am fost azi dimineata la service si mi-au zis exact asta legat de sunet...dupa care s-au uitat la curele, au strans-o pe cea care alimenteaza pompa de servodirectie si a disparut sunetul. Acum a ramas caraitul ala prezent la punctul mort dar care dispare cand apas ambreiajul si mi-au zis ca s-ar putea sa fie cutia...Caraitul asta spui ca poate fi de la rulmentul de presiune?
  12. Cand schimbatorul este la punctul mort, se aude un croncănit ca şi când ambreiajul nu e complet decuplat sau nişte roţi dinţate se ating; când apăs ambreiajul,sunetul dispare. Care este cauza (îi rog pe cei care au avut această problemă să îmi răspundă)? Cât m-ar costa reparatul?
  13. era cureaua care actionează pompa de servodirecţie; acum a ramas un croncanit la relanti, cand schimbâtorul e la punctul mort, ca şi când s-ar atinge niste dinţi ai roţilor din cutia de viteze; sunetul dispare când apăs ambreiajul.Ce poate fi?
  14. Salut! Am un Daewoo Lanos 1.4 cu urmatoarea problema: cand il pornesc si uneori cand sunt in mers, tiuie ceva ca si cand se freaca o piesa in miscare cu alta de cauciuc; sunetul dispare cand apas tare si pentru mult timp ambreiajul. Initial am zis ca e pompa de servodirectie, am verificat,n-aveam licid suficient, am pus lichidul,am rotit maxim stanga, maxim dreapta pana cand sunetul a disparut si am crezut ca am rezolvat prolema dar a doua zi cand am pornit masina, acelasi sunet. Pare sa fie ambreiajul din moment ce sunetul dipare cand apas tare pedala si tin apasat mai multe secunde. Are cineva idee cum pot repara, ce poate sa fie(mai ales cei care s-au confruntat deja cu asa ceva)? Multumesc! Intreb in speranta ca e ceva usor de reparat si nu trebuie dusa la service sa-i scoata ambreiajul et c.
  15. Buna ziua! Am schimbat amortizoarele si arcurile masinii si mi-au ramas cele vechi. Cred ca sunt in stare buna(un expert si-ar da seama imediat). vand 2arcuri fata+2spate => 4 arcuri 200ron . Multumesc lui VAXXi pentru ca mi-a spus unde trebuie postat anuntul!
 

×
×
  • Create New...