Jump to content

andreivlad

Membru
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About andreivlad

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    D P T
  1. am revenit ...i-am schimbat becurile de la aeroterma cu leduri rosii imi poate spune cineva cum se scoate cablul de la kilometraj ca sa le schimb si pe cele de la vitezometru??astept pareri si sugestii
  2. multumesc pt idee big andrei magazinul despre care ai scris are si piese tuning( exemplu evacuari sport sau lupe pt matiz )? si ma poti ajuta si cu un service bun in iasi ?
  3. Un matiz simplu fara prea multe modificari *26 000 km * anvelope 165/ 65/ 13 *aer conditionat *cotiera *mp3 player cu USB+CARD *paravanturi *boxe fata- spate *folie spate *leduri( plafoniera,numar,pozitii) *alarma cu inchidere centralizata(functie blocare automata in mers) Un magazin din iasi cu preturi bune la piese ? Ma gandesc la un bixenon pt ca becurile normale sunt varza noaptea mai ales pe ploaie Astept pareri, idei si sfaturi
  4. mi-am scos folia rosie de pe triple cand puneam frana si batea soarele din spate mi-a zis un prieten ca nu isi dadea seama cand se aprindeau becurile si in plus am fost la Rar si radeau aia ca arata ca o masina de pompieri(semnalizarile rosii ) in fine asa e cand te mananca ... si sincer nu se merita nu mai pun si amenzile de la garda daca ma prindea bafta
  5. ok ms deocamdata astept sa imi vina 2 becuri rosii pt aeroterma si apoi mai vad
  6. si atunci cei care au modificat luminozitatea cum au facut?
  7. salut cum a-ti scos mufa aia groasa cu sigiliu din spate de la tabloul unde sunt ceasurile de bord(becurile alea mari albe pur si simplu se inlocuiesc sau trebuie pistol de lipit)?si inca o intreabare cum se numesc becurile care lumineaza plansa de bord ca nu gasesc nicaieri rosii multumesc
  8. am schimbat bujiile acum cateva sute de km cand am fost la service cu Champion(am mers 2 sau 3 zile nu mai stiu si apoi iar s-a stricat treaba) am incercat sa schimb si carburantul cu 99 de la petrom si tot la fel si in legatura cu fisele cand scot fisa de la bujia 3 nu se simte nici o diferenta la celelalte 2 cand scot isi pierde putin din putere motorul la asta ma refeream cred ca merg doar 2 injectoare nu stiu (am incercat si cu aditiv de ala pe baza de cherosen parca scria pe sticla )
  9. salut cred ca am mai scris aici sau in alta parte am o un matiz din 2005 cu 26000 km reali am o problema cu check dimineata cand e motorul rece si plec mi se aprinde palpaie 5 seconde se opreste si ramane aprins pana merg putin cu masina o opresc si o pornesc din nou(am curatat IAc dar nu l-am reglat nu stiu daca e necesar si am schimbat valva PCV si apoi am scos borna - am lasat o ora si am facut chestia cu pornitu opritu etc )...mentinez ca i-am facut diagnoza mecanicul a zis ca e de la aprindere am schimbat bujiile si treaba buna pana a3a zi cand m-am trezit din nou cu aceeasi problema(cand scot fisa la injectorul 3 nu se simte nici o intrerupere a motorului).sunt satul de mecanici care te pun sa schimbi aiurea la masina .Am uitat sa scriu ca dimineata la relantiul este putin dereglat sta sa se opreasa motorul dar isi da drumu singurel in cateva secunde dar il simt ca merge in 2 pistoane apoi dupa ce plec si se incalzeste parca merge normal ...daca plec in forta fara sa las masina sa stea 10 seconde nu mi se mai aprinde check...va rog daca cineva a mai avut aceasta problema sa ma ajute raman recunoscator ...sau macar un service bun in iasi ca m-am saturat de mecanici care te pun sa schimbi aiurea la masina multumesc
  10. salut am o un cdplayer pe matiz si nu se inchide cand scot cheia din contact ce e de facut ??multumesc
  11. pt korydon.La ce viteza schimbi treptele?eu bag a2a la 20 chiar si mai mult a3a pe la vreo 40 si tot asa am inteles ca e mai bine mai turat cu astea...
  12. inseamna ca a meu are o problema grava eu nici 100 km nu merg
 

×
×
  • Create New...