Jump to content

proton

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About proton

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    petrosani
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    bc-02-fhs
  1. Eu ma tem cel mai mult ca ne vom loganiza si vom ajunge sa ne plimbam cu dulapul prin oras.
  2. Gata,am vopsit-o. Asa cum am dorit ,am facut-o din verde in aproape negru.Adica ,sa fiu mai exact ,din deep bluish green 42u in turmalin green mica met. ford 92 -4560/d xsc 2547. cam multe cifre dar cel mai important este aspectul care m-a impresionat. incerc sa pun niste poze...
  3. Am inlocuit-o eu, m-am saturat de antena veche si am pus una noua chinezeasca cu 6,9 ron .Rezultatul este aspectul nou si functionalitatea fara probleme.
  4. Am rezolvat in sfarsit.Contra unei anumite sume am facut itp-ul fara sa mai omologhez motorul.Practic s-au facut ca nu vad motorul.Mi-au controlat noxele si franele si au zis ca sunt ok.Sunt si eu mai relaxat acum >-
  5. luni ma duc sa-mi vopsesc msina ,dupa indelungi negocieri voi plati 1500 ron cu tot cu vopseaua palinal,intaritori ,lac,etc plus cuptor ...masina este in momentul de fata verde si o voi vopsi ceva mai inchis dark green ..as pune dupa aceea o poza sau doua (inainte si dupa vopsit)..sa vad ce dimensiune se accepta pe site
  6. asa ceva am patit si eu anul trecut,am cumparat un cielo mai vechi si la scurt timp probabil din cauza pompei de ulei motorul a trecut la cele vesnice...am pus altul in service cu vreo 15mil si mi-a dat acte pe el. problema este ca a trecut un an de atunci si uitandu-ma prin acte am vazut ca mi-a expirat de vreo luna itp-ul ...am luat repede legatura cu cineva care mi-a confirmat ca se fac poze la motor si serii si trebuie omologat motorul.deci..masina n-am radiat-o si este cam la 500km de mine proprietarul,oare nu pot sa omologhez motorul fara radiere si asta in alt judet? rog de urgenta raspuns pertinent si eventual niste link-uri sa ma documentez... multumesc de pe acum binevoitorilor
  7. eu cel putin asa fac la drumuri mai lungi,fac plinul acasa si apoi la destinatie full again sa stiu ca am cu ce sa ma intorc ,niciodata nu a luat mai mult de 6,3 indiferent cat am mers de tare . pe interior nu stiu ...probabil merge la 10 iarna
  8. eu am avut aceleasi probleme si am scos singur injectoarele de pe rampa si le-am lovit incet de motor sa vad daca curge ceva din ele,este o metoda empirica dar mi-a dat satisfactie.o gramada de jeg a curs din bietele injectoare,parca sarea piper din solnitza ...le-am montat sus si am plecat in tromba.daca puneam si niste solutie de curatat probabil era mai bine.
  9. cielo sohc 95,motor skimbat, 465 km -28l benzina fara pb de 95 de la omv; traseu Petrosani-Onesti facuti in aprox 8 h cu tot cu pauze,varfuri de viteza in jur de 160 km\h pe unde s-a putut. pe ultimii 30 km am mers numai cu a trei-a din cauza cetei
 

×
×
  • Create New...