Jump to content

MatizulBuclucas

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About MatizulBuclucas

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2001
  1. Oameni buni, imi cer mii de scuze, dar dupa ce am rasfoit aproape tot forumul, nefiind prea familiar cu termenii ma tem ca am niste nelamuriri si nu ma pot lamuri singur, deci daca are cineva rabdarea, il rog sa ajute. Dintre toate doar restrictorul am reusit sa il identific, in o schita, nu pe masina. Unde e rezonatorul, cum arata? Greu de scos? Ce e ECM, dar mai ales cum se reseteaza? Procedelul de Idle Learn, cand pui contactul, il pui pana se aprind martorii, dai la automat? (asta e o intrebare tampita dar chiar am citit dupa search ce tine de idle learn, dar lipsa experientei nu ma ajuta sa pricep) Ce e cu IAC? Un pm sau aici un raspuns ar fi Dumnezeiesc! Va multumesc!
  2. Imi poate spune cineva ce fel de aprindere are Matizul meu (electronica sau...)? Am fost intrebat si sincer sa fiu nu am stiut ce sa raspund. Matiz SE, decembrie 2000 (in acte e trecut anul 2001; in fine). Va multumesc! App: si pe mine ma smuceste, daca e problema de la delco, ajuta schimbarea capacului. Sincer sa fiu nu stiam ca Matizul are delco. Unde e si cum il schimb?
  3. Imi poate spune cineva ce fel de aprindere are Matizul meu (electronica sau...)? Am fost intrebat si sincer sa fiu nu am stiut ce sa raspund. Matiz SE, decembrie 2000 (in acte e trecut anul 2001; in fine). Va multumesc!
  4. Salutare! Initial am inceput sa citesc topicuri pe acest forum cu speranta de a rezolva niste probleme, dar daca tot am ajuns aici, ma gandeam sa impartesc si eu, ce am incercat eu sa fac din, sa zicem, putina pasiune. Masina am luat-o cu casetofonul Daewoo standard, boxe la fel. Modificari: MP3 Player Pioneer 1120 MP http://www.compari.ro/playere-auto-c3617/pioneer/deh-1120mp-p32917319/ Boxe fata (am avut Crunch-urile pe care o sa le vedeti mai jos): JBL rotunde 16.5 cm (cele din link sunt varianta mai noua, diferita, ale mele sunt umpic mai vechi, alta sita, tot pe 2 cai, se aud bine) http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/JBL/Coaxiale/GT5-652/ Boxe spate(haion din pal, fix, mochetat): 1. Crunch GTR 5.2Ci ( sistem, rotunde, woofer 13cm ) http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/CRUNCH/Sisteme/GTR_5.2Ci/ 2. JBL GTO 938 (ovale) http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/JBL/Coaxiale/GTO_938/ Portbagaj: Amplificator Sony Xplode XM-ZR602 http://www.compari.ro/amplificatoare-auto-c3616/sony/xm-zr602-p23805555/ Subwoofer: difuzor TreeFrog (import America) 25cm 250W/500W. Link not availible, dar va asigur ca se aude bine. A venit initial in o cutie aproape dubla decat cea in care este acum. Cutia a fost facuta custom pt. Matiz (ocupa sa zic 1/3 din portbagaj), pal, mochetata. Poate o sa revin cu poze. Clar nu este cel mai puternic subwoofer, dar mie mi e pare ca il ajuta si forma masinii. Adica in acest caz completeaza perfect celelalte boxe, iti vibreaza scaun si oglinzi, dar intr-un sedan nu stiu daca ar face aceasi treaba la fel de bine. Una peste alta eu sunt multumit. Pareri?
  5. As dori sa incep prin a imi cere scuze daca voi fi in vreun fel repetitiv si daca am incadrat nepotrivit acest reply. Adevarul este ca nu as sti unde sa il incadrez avand in vedere ca am o gama variata de probleme. Voi muta intrebarile dupa recomandari daca va fi cazul. Sa incepem cu inceputul, am un Matiz SE din 2001, cred ca e Euro2. (achizitionat sh) Nu o sa insir lucrurile rezolvate/reparate deja, dar as avea nevoie de ajutor in ceea ce priveste: 1. Bateria mi-a facut probleme. Se vedea "cursa", cu toate astea pornea la sfert. Pana intr-o zi de vara cand nu a mai pornit decat impinsa. Problema efectiva este ca la...sa zic maxim o saptamana dupa instalarea uneia noi, bateria cea noua era si ea "fiarta", "cursa", cum vreti sa ii ziceti. Verificand incarcarea era aparent normala. Deci ar trebui verificat mai amanuntit...? 2. Consumul este un lucru de mandrie, daca as concura la concursuri gen "A cui consuma mai mult". Nu cred ca a consumat vreodata, pe loc, pe liber, in orice conditie sub 9l/100km. O chestie observata, scoate un fum...sa spun gri...daca nu ma insel semn de benzina nearsa (nu fum negricios de ulei - app. de ulei il schimb regulat 8-9000 km - Mobil). Din nou, what to do? 3. Smuceste, se impiedica, nu stiu cum sa ii zic, la modul extraordinar de deranjant. Aproape la orice schimbare trebuie actionat ambreiajul altfel te dai cu capul in mod repetat de volan. Sa zicem ca pleci de pe loc..eliberezi rabdator ambreiajul si pleci, un demaraj mai grabit, nu prea merge, la schimbarea de treapta, 1-2, 2-3 daca nu tii cateva secunde bine ambreiajul, ca si cand ai pleca de pe loc din nou smucit urat, si la treapta inferioara 3-2 sa zicem, la fel. Nu stiu cum sa explic sa ma intelegeti ca este o problema a masinii. Am condus si alte masini, alte Matizuri, nu exista asa ceva. Deci folosirea excesiva a ambreiajul este absolut necesara la mine pentru un mers semi-rotund. (nu sunt eu absurd sa zicem ca m-as astepta sa mearga precum o masina cu cutie automata fara a o mai struni dupa nevoie din ambreiaj, dar e prea de tot) 4. Cea mai recenta si ingrijoratoare problema. Motor oprit in mers. Tam-nesam! Plecat de pe loc, la schimbare de treapta, sau frana + ambreiaj, sau mai exact, cand luam piciorul de pe aceleratie, martorii de bord, motor mort, volan, trage daca ai de ce, eu in intersectie, exident , claxonat, de parca mie imi facea placere sa fiu acolo. In fine, pornit iar la sfert. Iar luat piciorul de pe aceleratie,iar mort. De pornit pornea/porneste destul de prompt. Avand in vedere problemele cu baterie si faptul ca o borna (cea de masa (-) era desprinsa si a mers fara ea o vreme - asta inainte sa apara problema cu opritul motorului in mers), dar si atunci mi se oprea motorul la consum mai mare (chiar si in mers) gen faruri + casetofon. Nu stiu daca ajuta, ca a mers masina pe alternator, cu borna aia slabita, dar m-am gandit sa anunt. * motorul are o trepidatie, cam d-intotdeauna in relanti. Totusi aceasta nu este constanta. Uneori merge rotund (masina fiind pe loc ma refer de data aceasta), alteori tremura, sa zic, la cateva secunde, destul de tare incat vibreaza volanul si zdrangane tablele pe sub capota, ca si cum ar da sa se opreasca. De oprit nu se oprea. Recent a invatat asta. Ca idee in afara de fise, bujii, curatat injectoare, dupa ce ma sfatuiti sa ma mai muit? Multumesc pentru rabdare, celor care vor citi acest reply si sper sa ma poata ajuta cineva!
 

×
×
  • Create New...