Jump to content

mircea.t

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About mircea.t

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.5 DOHC 16V
  • An
    1996
  1. salutare din nou, fratilor, pe barba lui Burebista daca inteleg ce are masina asta (Espero DOHC 1.5 din 96). I-am schimbat IAC (conform aprecierii unui mecanic de la Radacini unde m-am dus sa vad ce dracu are, bani aruncati degeaba pana acum), filtru de aer, bujiile, facut ce a spus lascarica in mesajul asta (http://www.gmclub.ro...post__p__356063). Dimineatza pe racoare, vorba cantecului, in 9 din 10 cazuri merge brici, se tureaza pe la vreo 2000 de ture apoi scade pe la 900, turatia ei normala banuiesc. Ieri dimineatza (si nu numai) a apucat-o pandaliile, a pornit, dupa 10 secunde a "murit". Pornit din nou, nu vroia deloc sa stea la relanti fara sa accelerez putin. Am plecat dupa vreun minut dupa loc, tremura de am zis ca se rupe ceva. Ca sa fie problema completa, cand am plecat de la munca pe la 6 seara, aceeasi poveste ca dimineatza. Tremura cand plec dupa loc vreo 10 secunde, apoi isi revine DAR motorul nu mai suna la fel..nu stiu sa descriu sunetul, parca mai turat si parca nu mai merge "rotund". Poate sunt eu paranoic, da' suna altfel decat cand nu are probleme. Asta pana se incalzeste apa, dupa care intra in normal. Azi dimineatza, surpriza insa, a luat-o fara probleme, turatia s-a reglat singura, fara tremurat la plecare, a mers brici. Seara insa, aceeasi problema ca ieri dimineatza. Deci..cine are idei ce sa mai fac, rog ajutor. Alte informatii posibil utile pentru un diagnostic cat mai corect: cutia este automata, motorul a fost refacut partial in octombrie anul trecut (inainte sa o iau vechiul proprietar a mers cu ea pana i-a rupt cureaua de distributie,a refacut motorul dar nu integral, tot scotea fum albastru la turatii mari, acum e ok), problemele insa au aparut in vara.
  2. Salut, Am fost la service la Radacini in Bucuresti si mi-au spus ca am probleme cu IAC-ul (Idle Air Control) pentru care masina da sa se opreasca la ralanti, se pare ca acea "tija" cu un con in capat nu se mai misca (cel putin cu mana nu putea fi miscata). Rog un pret aici sau PM pentru Espero 1.5 dohc sau Cielo (am inteles ca se potriveste piesa) Multumesc
  3. N-am fost doar in targ, am luat toata zona Mihai Bravu la pas + telefoane la diferite magazine gasite pe net... Stie cineva sigur daca conducta de la Cielo se potriveste? Ca sa nu dau banii degeaba..
  4. Nimeni? Stie atunci cineva daca pot lipi conducta existenta cu ceva gen Poxilina si sa tina?
  5. Salut din nou, Va rog sugestii si sfaturi despre cum pot curata bordul masinii. Ce s-a intamplat: fostul proprietar se pare ca a dat cu silicon pe bord si apoi masina a stat in soare (asta e explicatia care am primit-o). Cert este ca pe vinilin am o mare pata maro chiar deasupra ceasurilor care arata tare urat... Exista vreo solutie (la propriu si la figurat) sa scot aceasta pata? Nu ma vad imbracand bordul, ma gandesc la ceva de curatat in profunzime. Am incercat cu vreo doua solutii de bord din comert..vax albina..am dat si cu cif...cineva spunea sa incerc si cu domestos "negru"? Tot legat de bord, chiar langa fanta de aer de la parbriz s-a dezlipit putin vinilinul si se vede buretele de dedesubt...am vreo sansa sa lipesc din nou bordul? Daca da, cu ce anume? Multumesc
  6. Salut si bine v-am gasit, Din octombrie anul trecut sunt mandrul posesor al unui Espero 1.5 DOHC 16V Masina mergea perfect pana vara asta cand parca au apucat-o toate cele. Ca sa exemplific: Conducta de aer conditionat care intra in compresor s-a fisurat, am descoperit asta cand am vrut sa inlocuiesc freonul pentru ca nu mai baga aer rece deloc. Intrebare: unde gasesc o conducta noua si cat costa? In targ la Vitan n-am gasit iar sh nu-mi vine sa iau ca mi-e ca dau banii degeaba... Multumesc
 

×
×
  • Create New...