Jump to content

rommeo

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About rommeo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    dj 07 elv
  1. Buna ziua, In primul rand imi cer scuze ca oricare membru care posteaza si deschide un topic incorect cand si acolo unde nu trebuie insa am ajuns sa fiu disperat! Despre ce este vorba... nu stiu ce sa mai fac cum sa-i fac la ticolino al meu...Dimineata porneste foarte usor... insa dupa ce se incalzeste motorul si o opresc si vreau sa o repornesc e teroare.. la ce mod... cand am oprit-o miroase dezastruos de rau a benzina... ii dau capacul de la filtrul de aer jos si constat ca se scurge benzina incotinuu in camera unde este clapeta actionata de socul automat...care ar putea fi buba? deci logic ca daca vreau sa o oprnesc o ineaca la nesfarsit si dau la automat si degeaba ... foarte foarte greu porneste iar cand o ia .. ziic ca se rupe motorul in doua timp de cateva secunde parca ar merge intr-o bujie .. apoi isi revine la normal... care ar putea fi buba? capac delcou nou, bujii noi bosh nu stiu daca sunt cele recomandate...insa cred ca aici e vorba de alimentare... cineva imi zicea ca ar fi dusa membrana de la pompita de sprit care este aia? Va multumesc si va rog din suflet sa ma ajutati
  2. Salutare, Uncle Sam raman dator vandut nenea... dupa ce mi-ai recomandat nu am mai stat pe ganduri si am coborat la masina sa vedem daca intr-adevar asta este problema si cand ? ce sa vezi? ai avut perfecta dreptate... cred ca aerisirea la rezervor este infundata pentru ca porneste fara probleme daca desfiletez busonul si il scot ... o opresc si o pornesc ori de cate ori vreau ! Ei cum l-am pus la loc nu mai vrea sa pornessca nici in ruptul capului .. iar faza cu benzina pe papagal este adevarata... daca este inchis busonul si opresc masina picura de mama focului daca il desfac se opreste! Deci cum rezolv problema sa desfund aerisirea asta? pt ca de ce sa nu fiu sincer habar nu am cum se face ! Astept sa imi transmiti ca sa pot pleca linistit In Romania! Bineinteles astept sugestii si din alta parte daca Domniile Voastre vor a ma ajuta ! Cu Stima si Respect!!
  3. Multumesc din suflet pt sfaturi .. Topser daca este acea biluta ce trebuie sa fac ? sau mai bine as dori sa vad care este ? se poate face ceva ? si mai exact pot pleca cu masina asa pe drum se intampla ceva ? sau pot ajunge acasa cu aceasta problemuta ? Multumesc,
  4. buna seara scuze pt deschiderea unui topic nou ... insa sunt destul de disperat|! Am un tico din 2000 sx si problema este ca il am in Italia pentru ca am fost cu el aici la munca! Ideea este in felul urmator ... am schimbat motorul pentru ca mi s'a rupt axul cu came si ... acum nu prea mai vrea sa porneasca ... are toane si o sa va explic cam ce face si va rog frumos sa ma ajutati sa depistez buba pt ca trebuie sa aduc masina in Romania la revizie Deci masina dimineata porneste foarte greu sau deloc cateodata... ma rog daca porneste .. zici ca merge in 2 bujii de parca ar fi umede... o mai accelerez putin si apoi isi revine la normal motorul merge destul de rotund apoi...insa problema mare este ca daca o opresc nu mai vrea nici in ruptul capului sa porneasca si ce am observat... daca ridic capacul la filtrul de aer si ma uit in carburator curge benzina intr-una pe ciocul de papagal ...Ideea este de ce lucrul acesta? deci e normal saraca sa nu pornesca pentru ca se ineaca ? mentionez ca pompa de benzina cand a fost montata s'a montat fara garnitura aceea a ei ... si in locul ei s a pus mastic ° pasta din aceea neagra° sa fie oare acesta motivul ca nu are pompa de benzina garnitura originala? si de ce nu porneste daca opresc motorul si dupa oprire curge benzina in carburator timp de cam 30 de sec? Va rog frumos sa ma ajutati sa depistez problema ca sa pot comanda in tara piesele sa mi le aduca cineva...Ce mai pot spune ca in mers masina se comporta bine... insa am observat ca ..., consuma cam mult. capac de delcou nou ,bujii noi , borne noi baterie , pompa benzina noua .. Multumesc!
  5. Salutare Va rog din suflet sa ma ajutati in acesta problema.. masina am lasat-o in Italia pt ca s-a rupt axul cu came... m-am uitat cu un vbaiat de acolo am desfacut capacul si asa este e rupt! Ce credeti ca trebuie cumparat de aici pentru a rezolva problema... ax cu came... garnituri si pompa de ulei asa imi zicea cineva.. insa altii zic ca este mnai bine sa cumpar un motor cu totul second si rezolv mai usor problema ... deoarece pot aparea si alte piese cu defectiuni la demontarea motorlui... din cate se pare nu e nici un fel dee pilitura vizibila,.... deci chiuloasa pare ok! Astept sugestii si recomandari ... marti trebuie sa parasesc Romania Multumesc
  6. Sal`tare Mai fratilor ajutati-ma si pe mine ca nu mai suport ... completez non stop cu antigel si degeaba ... radiatorul este gol iar fasul de expansiune il gasesc mai tot timpul plin... iar apa se incinge de mama focului... ce pot face? care sa fie problema? Multumesc
 

×
×
  • Create New...