Jump to content

rinvel

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About rinvel

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Focsani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  1. Am revenit .In problema electrica nu ii dau de cap si pace.Am desfacut toti papucii si mufele vizibile si invizibile din praguri ,portbagaj,si compartiment motor. curatate mufele cu spray de contacte si adaugat si varnish termoretractant (am avut ramas de la instalatia electrica a casei ) pentru placerea mea de a fi sigur ca nu intra apa nici daca scufund masina.Acum a mai aparut una ...si cred ca acolo e buba. La unele porniri.(nu conteaza rece sau cald ) nu invarte demaroul dar se aud releiele cum cupleaza.Ca sa pornesc misc usor de cablu gros de masa care duce direct pe electromotor.Mentionez ca sunt stranse suruburile bine .Intrebare : poate fi probabila sectionarea cablului pe traseu ? Sa mai confruntat cineva cu chestia asta stupida.? Ma ia nervu ca nu am nici groapa de acces sa intru sub masina ca schimbam cablu cu unul de la tractor sa vad mai crapa?
  2. rinvel, n-ar strica sa verifici borne nestranse sau oxidate,eventual masele care vin pe caroserie(le gasesti in manualul de reparatii).Daca nu-i dai de cap ne gasesti tot aici. Multumesc pentru raspuns . Partea cu trepidatia caroseriei am rezolvato (gheata intre caroserie si teava de evacuare pe la mijlocul masinii ).Partea cu caderile de tensiune nu o dibacesc . Am desfacut toate cablurile de masa a masinii ..inclusiv cel de sub scaun sofer ...gresat si remontat fara nici o schimbare.Acum e mai rau incet incet paraca scade treptat intensitatea farurilor Saptamana asta am liber ..o sa desfac toate mufele si papuceii ...curat si montez la loc ...revin ...Drumuri line fara gropi !!!
  3. Salut .sper sa scriu unde trebuie. Detin un espero 1.5 din 97 ,inainte de temperaturile joase am tras masina sub un sopron ,am efectuat o prealabila pregatire pentru iarna ,(scos bateria,cateva chestii de intretinere anti congel chedere si incuietori).Toate bune si frumoase pana cand sa terminat concediu si a trebuit sa plec cu masina. Problema mea: 1 Trepidatii caroserie de zici ca se rupe....(mentionez ca masina mergea perfect inainte de gerurile astea) 2 Tensiunile in compartimentul motor masurate sunt pe baterie 14.6 v si cu mici fluctuatii in diferite puncte fara coborari sub 12,8 ...in schimb la faruri ,pozitii,lumini habitaclu ,semnalizari ,frane valtajul este de 9.4 v Mentionez ca motorul porneste foarte usor,si functioneaza perfect atat pa benzina cat si pe gpl si am un relanti stabil de 900 rpm la cald si la rece 1300 rpm Va multumesc mult pentru rabdare si cu respect va rog sa ma ajutati !
  4. Incep prin a-mi cere scuze daca a mai fost discutat acest subiect ,dar eu nu am gasit raspuns privind problema mea.Cam de o saptamana a inceput sa apara niste pocnituri la sistemul de directie .Pe zi ce trece parca se amplifica zgomotul .Acest zgomot se aude in ambele situatii (motor pornit - motor oprit).Cauzele nu le mai zic avand in vedere calitatea drumurilor din romania .Daca binevoiti sa-mi dati cateva sugestii ,sa stiu ce ma asteapta inainte de a ajunge pe mana mecanicului va-si fi foarte recunoscator. Va multumesc ... Drumuri bune !!!
 

×
×
  • Create New...