Jump to content

kretu

Membru
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About kretu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/15/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    k_retu_18

Profile Information

  • Din
    Giurgiu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    GR-87-GED
  1. Zeama esti mare om !!! Am desfacut si eu radiatorul si am gasit jumatate din elementi infundati, l-am capsat la loc, nu curge, e ok . Pe GPL,in Bucuresti imi urca apa pana la jumatatea cadranului, niciodata nu a trecut peste jumatate . Am observat ca pe benzina nu se incalzeste atat de tare si de repede, oare arde mai fierbinte gazul ? Stie cineva cam cate grade are apa motorului cand acum este la jumatatea cadranului ?
  2. Salut Muratu, La ce service ai facut operatiile de mai sus ? Eu cred ca am vaporizatorul spart si o conducta (a fost lovita in bot ), masina nu a avut freon in instalatie de mai bine de 2 ani insa se invarte cu mana compresorul (tot ansambul, nu doar fulia) .
  3. Am rezolvat pana la urma. Se pare ca era din cauza unui contact imperfect, am tras un cablu mai gros de la alternator direct la baterie si s-a rezolvat. Cu toti consumatorii porniti si motorul la relanti tensiunea scade pana la 13 V .
  4. Am sunat la King hotarat sa cumpar puntea si regulatorul si mi-a spus niste preturi de m-a bufnit rasul. Puntea de diode 155 LEI iar regulatorul 125 LEI Frate un tico costa 4000 lei mi se par foarte mari preturile. Cred ca ma risc si cumpar un alternator SH.
  5. Salutare, Am o problema asemanatoare, in mers constant la 80 km/h cu dezaburirea, faza scurta pornita si stergatoarele pe intermitent se aprinde slab becul de la baterie(se observa doar noaptea cand actioneaza stergatoarele). Am masurat tensiunea pe borne cu motorul pornit (la relanti) si bateria deconectata, fara consumatori am 13.2 V iar cu toti consumatorii porniti (aerroterma,dezaburire, radio, faruri, avarii si stergatoare ) am 10.2 V . Cu bateria conectata nu creste mai mult de 12.8 v fara consumatori. Trebuie sa schimb puntea cu diode ? De unde gasesc ? Cum o verific pe cea actuala ? Poate fi si altceva ? Multumesc Mult.
  6. ionut tu ai o problema cu firul care duce la senzorul din galerie, daca ai un scurt (la masa, - ) ceasul va indica temperatura maxima.
  7. Salutare, Am avut si eu o problema asemanatoare cu al meu ticaila, rezolvarea pentru problemele voastre este sa trageti un fir din bord (desfaceti bordul si urmariti pe cablaj de la ceasul indicator pana il identificati in mufa) la senzorul de temperatura care este in galeria de admisie, sub carburator in partea stanga privind din fata masinii. Este posibil sa aveti doua sonde acolo, una pentru o electrovalva care nu stiu sigur ce face si cealalta de la indicatorul de temperatura, conectati pe rand si vedeti daca indica. Succes.
  8. Dupa ce ai schimbat garnitura ai planat chiuloasa ? si verificat de fisuri ? Prin galeria de adminie trece apa, verifica sa nu fie fisurata. Este foare posibil sa ai fisuri sau sa curga pe langa garnitura din cauza unei strangeri neuniforme sau neasezare corecta. Va trebui sa il desfaci din nou, spune-ne si noua ce gasesti .
  9. Verifica scanteia in timp ce dai la automat, scoate o fisa si pune-o aproape de masa. Referitor la bornele bobinei, cu contactul pus, ar trebui sa ai plus permanent pe una din ele, iar pe cealalta ar trebui sa ai minusul de la delco, scanteia apare in momentul cand modulul electronic din delco intrerupe pentru o fractiune de secunda masa/minusul. Sper sa te ajute Corectati-ma daca ma insel.
  10. Mai fac o incercare cand o sa ajung pe la tara pentru ca am evacuare "libera" mai putin toba finala si imi pun vecinii in cap aici in buc, cu un aparat de masura mai performant, nu cu o chinezarie care este posibil sa fie decalibrat sau sa aiba "drain" prea mare, de unde si valorile indicate.
  11. Se pare ca sonda lambda nu mai este in parametrii, accelerata maxim mai mult de 0.6v nu mai indica, iar la relanti indica 0.05.
  12. Va salut domnilor forumisti, Eu am un joc la cureaua de distributie de 2 cm cand apas mai tare cu mana, inainte am avut-o foarte intinsa de nu o clinteai si fluiera rau iar acum nu se mai aude. Cat de tare trebuie intinsa cureaua de distributie la tico? Exista un marcaj? scula de masurat intinderea? vre-o metoda batraneasca ceva ? ups, am gresit adresa, dar poate aveti idee
  13. Am reusit ! Aseara am montat carburatorul si a mers din prima foarte bine, nu ma asteptam sa se curete ata de bine fierbandu-l dar se pare ca este o metoda buna. (Atentie trebuiesc scoase toate garniturile, O-ringuri si tot plasticul) Nu am descoperit o problema vizibila dar banuiesc ca a fost ceva infundat. Aveti foarte mare grija la garnituri, este recomandat sa fie schimbate ( eu nu am facut asta ci doar le-am scos cu grija) si la cele doua supape de sens adica una cu un plastic maro deasupra si cealalta cu un cilindru (greutate) de alama Acum sunt foarte fericit Dupa un an de mers cu el infundat acum mi se pare ceas. Daca mai este cineva cu probleme de genul asta le recomand o ciorba de carburator, bon apetit Daca motorul tremura si are turatie variabila, uitati-va cu o lanerna in interiorul carburatorului in timp ce merge la relanti, nu ar trebuie sa vedeti nici macar un strop de benzina, daca are turatie variabila sunt sanse mari sa fie probleme la sistemul de alimenare.
  14. Cum adica fara air box ? adica nu avea nici un fel de filtru inainte de carburatoare ? Este posibil sa aibe o priza de vacum inainte de corpul clapeta care sa actioneze o supapa care elibereaza mai multa benzina, asta nu ar fi o problema. Asta nu ar fi o problema, se pune un filtru cu aceleasi caracteristici minus 25% sau ... ai prins ideea.
  15. Normal ca implica si modificarea galeriei, nu inteleg asta : "Acele carb functioneaza prin vacuumul facut cu ajutorul carcasei filtrului de aer." adica are priza de vacum in carcasa ? Ce actioneaza acel vacum ? Stiu ca sunt montate foarte aproape chiuloasa, si au tubul venturi in pozitie orizontala ceea ce este mai usor pentru realizarea galeriei. In legatura cu performantele cred ca s-ar putea castiga cel putin 5 cai din trei carburatoare, fiecare prevazut sa alimenteze un cilindru de 150 cmc la 12000 RPM de ce nu pot fi filtrate individual cu filtre ?
 

×
×
  • Create New...