Jump to content

ali

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About ali

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    IASI
  • Din
    IASI
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE 2003
  1. Va rog un pic de ajutor daca aveti vreo idee.Am un matiz care de citeva zile trepideaza si nu mai trage deloc.Pe scurt am mers la service, am verificat compresia in fiecare cilindru ( e buna 9.5) am schimbat bujiile (cea din mijloc era uda) am schimbat fisele cu unele noi am plecat la un drum de proba si comportamentul la fel.M-am intors si bujia din mijloc din nou uda.Am schimbat delcoul( cu un altul nou de la mecanici) si exact aceleeasi probleme.Mi s-a sugerat ca ar fi injectorul de vina? Are cineva vreo idee ca nu mai stiu ce sa-i fac?
  2. Uzina Daewoo Craiova a revenit in patrimoniul statului 16.11.2006 Contractul de finalizare a tranzactiei prin care Automobile Craiova va cumpara actiunile detinute de compania cooreana Daewoo Motor la uzina de automobile Daewoo Craiova, pentru 60 milioane de dolari, a fost semnat ieri, au declarat surse din Ministerul Economiei si Comertului, citate de Mediafax. „În perioada imediat urmatoare vor fi efectuate modificarile în actionariat si se va relua procesul de privatizare pe principii concurentiale“, au precizat sursele citate. Contractul de transfer a unei participatii de 51% si tranzactia asupra creantelor între Daewoo Motor Co si Daewoo Automobile România a fost semnat la sfârsitul lunii august. În urma tranzactiei, compania Automobile Craiova si-a majorat participatia la 100%. Statul este actionarul majoritar al Automobile Craiova, cu 72,4% din actiuni, iar SIF Oltenia detine 22% din titluri. Ministrul economiei, Codrut Seres, a declarat recent ca uzina Daewoo va fi scoasa la privatizare în luna decembrie a.c. "GARDIANUL" 16.11.2006
  3. Valoarea blocului de lumini+manopera de montare = 450000+117000=670.000 cu tot cu TVA. Multumesc pt sfaturi.
  4. E blocul de lumini blocat pe faza lunga.Din pacate nici in service-uri nici in magazine nu gasesc bloc lumini pt Matiz SE(adica sa aiba si rotita pt aprinderea lampilor de ceata.)Am facut comanda la unul din serviceurile din Iasi si cum il aduce va spun cit costa. Multumesc pt sugestii si sfaturi , si pt cei care o patesc , 'blocul de lumini' nu e acoperit de garantia extinsa deci trebuie platit din buzunar daca masina ae mai mult de 2 ani.
  5. Nu sint 'sofer de duminica' si maneta nu este impinsa in pozitia corespunzatoare fazei lungi.Deci lasind ironiile la o parte as fi recunoscator daca cineva are vreo sugestie reala despre aceasta problema. Multumesc oricum.
  6. De citeva zile cind rotesc maneta din stinga corespunzatoare fazei scurte mi se aprinde atit in bord(adica simbolul albastru corespunzator fazei lungi) cit si fizic faza lunga.Are cineva vreo idee despre asta?
  7. Un prieten, director de parc Daewoo zonal mi-a spus ca la Craiova au comenzi de nu pot face fata cererii si prognozeaza o productie de 30000 buc/an iar in ceea ce priveste cutiile de viteza productia merge beton.Transferul in proprietatea statului treneaza pt ca GM doreste indepartarea Renault ca posibil cumparator (Renault a si spus ca e interesat de Craiova DACA transferul in proprietatea statului se va face rapid) si cumpararea fabricii eventual in 2007 cind isi vor mai rezolva din probleme.
  8. Daewoo Craiova va fi naţionalizată în cel mult o lună 03 Apr 2006, 16:19 Societatea craioveană Daewoo ar putea redeveni de stat în maximum o lună. Potrivit ministrului Economiei, Ioan Codruţ Şereş negocierile pentru anularea contractului de privatizare sunt pe ultima sută de metri. În acest sens, în maximum trei săptămâni o delegaţie coreeană va sosi la Bucureşti pentru a finaliza documentele de preluare a societăţii. Potrivit ministrului Şereş principalul punct de dispută între părţi a fost acela legat de rambursarea datoriilor pe care le are uzina din Craiova după momentul preluării acţiunilor de către statul român. În prezent, valoarea totală a datoriilor pe care le are Daewoo Craiova depăşeşte 550 de milioane de euro. Această sumă este însă acoperită în totalitate cu garanţii de către partea coreeană. Odată anulat contractul de privatizare statul va redeveni acţionarul principal al şantierului de la Craiova şi în termen de câteva luni uzina va fi scos din nou spre vânzare. Realitatea Tv
  9. Ford şi Renault, interesate de Daewoo Craiova de Elena PARVU (Adevarul) Coreenii vor cel puţin 525 milioane de dolari pentru a ceda statului român cele 51 la sută din acţiunile deţinute la Automobile Daewoo România din Craiova. Dar şi statul român ar putea cere de la partea coreeană peste 850 milioane de dolari, reprezentând facilităţile acordate timp de 10 ani. Pentru rezolvarea acestei situaţii, s-ar putea ajunge la Tribunalul Comercial din Paris, dar salariaţii uzinei îşi pun speranţa într-o rezolvare politică din partea statului coreean. De-abia după reîntoarcerea la stat, uzina ar putea fi reprivatizată. Credite şi facilităţi de peste 1,2 miliarde de dolari, scoase de la naftalină Situaţia uzinei Daewoo Craiova este extrem de încurcată. Licenţa de fabricare a automobilelor sub brandul Daewoo a expirat, iar firma lichidatoare din Coreea nu vrea să semneze contractul de vânzare a 51 la sută din acţiunile deţinute de coreeni către statul român. Motivele sunt mai multe. "Unul dintre ele este o datorie de 525 milioane de dolari pe care o revendică lichidatorul coreean. Banii ar fi fost luaţi de administratorii români şi coreeni ai uzinei, prin filiala Daewoo Londra, şi reprezintă credite pentru investiţii şi producţie. Mai mult de atât, lichidatorul coreean nu acceptă un articol anume din contract, care se referă la eventualele revendicări financiare din partea unor creditori după ce Automobile Craiova ar fi cumpărată de un alt investitor. Acesta este articolul cel mai sensibil asupra căruia au îngheţat negocierile, dar mai sunt şi altele care ar putea fi totuşi rezolvate: este vorba de diferenţele care ar putea să apară între activele existente fizic în uzină şi cele înscrise în actele contabile", ne-a declarat Ovidiu Cioroianu, liderul sindicatelor Daewoo Automobile din Craiova. Partea română are şi ea un as în mânecă, pe care l-ar putea folosi într-un eventual proces: "Este vorba de peste 850 milioane de dolari care reprezintă facilităţile fiscale acordate de statul român firmei coreene timp de 10 ani. Acesta se referă, în primul rând, la importul de piese şi componente auto", susţine liderul sindical. Piesele ajung doar până în august Salariaţii susţin că se lucrează normal. Ei spun că au comenzi de la GMDAT-Coreea pentru întregul an 2006: 70.000 de motoare şi 100.000 de cutii de viteză. Totodată, uzina ar avea suficiente componente şi subansamble pentru fabricarea de automobile până în august acest an. "Dintr-un plan de aproape 30.000 de maşini, avem suficiente piese şi componente pentru a nu opri producţia până în luna august", susţine Ovidiu Cioroianu. Salariaţii sunt însă neliniştiţi şi nu vor să accepte în ruptul capului faptul că autorităţile nu au rezolvat situaţia: "Discuţiile cu coreenii sunt foarte dure. Iar guvernanţii noştri sunt prea subţiri pentru a le face faţă", susţine liderul sindicatelor din Craiova. Dacă lucrurile nu se vor limpezi nici la întâlnirea de acum dintre autorităţile române şi lichidatorul coreean, diferendul s-ar putea muta la Tribunalul Comercial de la Paris. Procesul însă ar putea dura şi un an de zile, perioadă în care investitori precum Ford şi Renault şi-ar putea muta interesul spre alte zone. Nedorind nici să intre în şomaj tehnic cu plata a 75 la sută din salariul minim pe economie şi nici oprirea activităţii, cei 3.550 de salariaţi ai uzinei îşi pun mare speranţă în intervenţia autorităţilor coreene în rezolvarea acţionariatului de la Daewoo Automobile din Craiova.
  10. ali

    Dacia Logan (fosta X90)

    "At December 31, 2004 Latest major change in capital structure: on July 28, 2003 the French State further reduced its interest. Following the sale, it holds less than 16% of Renault's share capital." Deci de aproape 3 ani Renault nu mai e regie de stat. VOITURES LES PLUS VENDUES EN 2005 Immatriculations Pénétration Modèles Rang unités % Renault Mégane 1 188 373 9,1% Renault Clio 2 132 982 6,4% Peugeot 206 3 119 907 5,8% Peugeot 307 4 113 484 5,5% Citroën C3 5 79 259 3,8% Peugeot 407 6 68 130 3,3% Citroën C4 7 63 798 3,1% Renault Modus 8 61 877 3,0% Ford Focus 9 48 930 2,4% Renault Twingo 10 45 594 2,2% Citroën Xsara 11 42 756 2,1% Volkswagen Golf 12 41 802 2,0% Renault Laguna 13 40 140 1,9% Ford Fiesta 14 29 911 1,4% Volkswagen Polo 15 29 651 1,4% Opel Astra 16 27 691 1,3% Citroën C2 17 27 555 1,3% Toyota Yaris 18 26 451 1,3% Citroën C5 19 25 521 1,2% Renault Kangoo 20 24 192 1,2% Opel Zafira 21 24 182 1,2% Volkswagen Touran 22 23 750 1,1% Toyota Corolla 23 23 219 1,1% Opel Meriva 24 20 862 1,0% Opel Corsa 25 20 588 1,0% Daca adunam procentele se pare intradevar ca , PSA a depasit Renault in Franta ca numar de bucati vindute.
  11. Daewoo Craiova pe muchie de cutit (Ziua-01.02.2006) Reprezentantii Guvernului sunt decisi sa renunte la rascumpararea actiunilor, in cazul in care partea coreeana continua tergiversarea Reprezentantii statului roman sunt hotarati ca, daca in cel mai scurt timp coreenii nu inceteaza tergiversarile, sa renunte la contractul de rascumparare a actiunilor, ne-au declarat surse guvernamentale. De altfel, la mijlocul lunii ianuarie, surse din cadrul Ministerului Economiei si Comertului (MEC) ne declarau ca "partea romana si-a aratat in permanenta disponibilitatea de a negocia preluarea actiunilor detinute de Daewoo Motor la fabrica din Craiova, dar ne apropiem de termenul de expirare. Trebuie si sud-coreenii sa inteleaga ca, daca in maxim doua saptamani nu se va ajunge la un acord si nu se va semna contractul, vom fi pusi in fata faptului de a nu mai avea obiect pentru aceste negocieri. Romanii ar putea renunta la cumpararea actiunilor. Sud-coreenii au aplicat diverse tactici de tergiversare si amanare a semnarii contractului, dar speram, in continuare, ca vor renunta la ele". Mai mult, ministrul Seres a anuntat, pe 13 ianuarie, ca in saptamana care urma ar fi trebuit reluate negocierile cu sud-coreenii. Desi termenele anuntate de MEC si ministru au fost depasite, reprezentantii OPSPI nu au binevoit sa dea nici o explicatie privind stadiul negocierilor. Pe de alta parte, purtatorul de cuvant al Daewoo Craiova, Valeriu Girlea, ne-a spus ca "nu exista probleme cu licenta". Conform unor informatii, fabrica de automobile din Craiova ar fi avut licenta de producere a masinilor sub marca Daewoo pana la 31 ianuarie. Se pare ca problema licentei a aparut dupa ce Daewoo Motor din Coreea de Sud a dat faliment, iar General Motors (GM) a preluat unele active, printre care si fabricile din Coreea ale Daewoo. Nu a preluat, insa, si fabrica din Craiova. In schimb, coreeni au cerut ca noua entitate sa livreze piese, pentru alte fabrici Daewoo din afara tarii, precum si pentru Craiova, inca trei ani. Perioada s-a terminat in octombrie 2005. De atunci, GM Daewoo livreaza piese pentru Craiova la comanda. "La Daewoo Craiova avem stocuri pentru productie pana in lunile mai-iunie. Oricum, noi producem motoare si cutii de viteze pentru GM Daewoo. Anul trecut am produs circa 36.000 de motoare, iar anul acesta am planificat exporturi de 114.000. In ceea ce priveste cutiile de viteza, anul trecut am exportat 117.000, iar anul acesta am planificat 163.000", a mai spus Valeriu Girlea. Reamintim, negocierile dintre MEC, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI), si Daewoo Motor pentru rascumpararea actiunilor la Automobile Craiova ar fi trebuit finalizate pana acum. Dupa preluarea actiunilor, MEC le va scoate din nou la privatizare. KPMG a evaluat, in primele luni ale anului 2005, pachetul de 51% din actiunile Daewoo Craiova, pe care MEC doreste sa le preia, la 32 milioane euro, iar valoarea de lichidare la circa 70 milioane euro. MEC detine 49% din actiunile societatii prin Automobile Craiova. Partea coreeana a declarat ca are creante de peste 300 milioane de euro, in timp ce, potrivit datelor ministerului, acestea sunt mult mai mici. Gabriela
  12. ali

    Dacia Logan (fosta X90)

    Am fost ironic bineinteles iar urmatoarele ar trebui adaugate ca motto la acest topic: "insa 1.200 de km cu 50 de litri este un target care poate fi atins" sau "Si daca am fi testat Symbol-ul pe unde am mers cu Logan-ul cu siguranta nu am mai fi ajuns inapoi in Bucuresti"
  13. ali

    Dacia Logan (fosta X90)

    http://www.cronicaromana.ro/dacia-a-dat-lo...esti.html?#comm Felicitari si la mai mare pt autorii articolului de mai sus , pt obiectivitate a si echidistanta cu care l-au redactat si un mare bravo pentru consumul realizat de numai 4.16l/100km.
  14. Renault veut racheter une usine Daewoo pour la Logan Visant à accroître la principale capacité de production de la Logan, Renault étudie actuellement le rachat du site roumain de Daewoo. S’il devait se concrétiser, ce rachat confirmera, au-delà du succès de la Logan, la renaissance du constructeur Dacia. Le groupe automobile Renault, à la recherche de capacités de production supplémentaires pour la Logan, étudie le rachat de l'usine du constructeur sud-coréen Daewoo à Craiova (sud de la Roumanie), pour produire sa voiture basique et bon marché, a indiqué récemment le quotidien économique et financier français La Tribune. «On a besoin de capacités de production supplémentaires pour la Logan. Nous cherchons une piste pour les accroître en Roumanie, où nous disposons aujourd'hui d'un solide tissu de fournisseurs. Dans cette optique, nous étudions une possible reprise du site Daewoo», affirme une source industrielle citée par le journal. Interrogé par l'AFP, un porte-parole de Renault a rappelé mardi que le constructeur avait indiqué «depuis plusieurs mois qu'il étudiait toute possibilité d'accroissement des capacités de production de la Logan, surtout en Roumanie. Nous sommes toujours dans ce scénario». Il s'est cependant refusé à tout commentaire sur le rachat de l'usine Daewoo évoqué par le quotidien économique. Selon La Tribune, le gouvernement roumain veut trouver une solution pour cette usine, longtemps brocardée pour sa qualité de fabrication désastreuse, et où Daewoo n'a jamais réalisé les investissements promis. Le ministère roumain de l'économie a ainsi annoncé, fin septembre, sa volonté de reprendre les parts de Daewoo dans la coentreprise, dont l'Etat roumain détient 49% du capital, pour les revendre à un tiers. Outre Renault, Ford et General Motors seraient sur les rangs, poursuit La Tribune. Plus de 100.000 exemplaires de la Logan ont été vendus dans le monde depuis son lancement en septembre 2004 en Roumanie, où elle est fabriquée par la filiale roumaine de Renault, Dacia. La Logan est produite en Roumanie, depuis septembre 2004. Elle est également fabriquée en Russie, depuis avril 2005, au Maroc depuis juillet 2005 et en Colombie depuis août 2005. Elle sera produite en Iran à partir de 2006, ainsi qu’en Inde et au Brésil à compter de 2007. Le 16-11-2005 Par : AFP | |
  15. Aici gasiti valorile tarifelor pt 2006 http://www.ardaf.ro/rom/popup/tarif_RCA_%202006_ROL.doc
 

×
×
  • Create New...