Jump to content

Mikydon

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Mikydon

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. Am fost astazi la Andrei pentru schimbat: - ulei - filtre ulei, aer, benzina - saboti - rulment fata dreapta - bascula dreapta fata Am lasat masina dimineata si am luat-o seara. Multumesc Andrei, ti-ai facut astazi un nou client fidel.
  2. Salut, M-am interesa si pe mine schimb ulei (am avut Valvoline), filtru motor, filtru ulei - astea in mod special (toate as vrea sa le achizitionez de la tine). Pe langa acestea, in functie de cat costa m-ar mai interesa schimb frane pe spate si rulment dreapta fata. + o diagnoza generala. Masina este un matiz din 2004 care are gpl pe el (69000 km). Cam care este programul tau? Eu as putea veni dimineata sau seara. Multumesc
  3. Buna ziua... Usa dreapta fata Matiz (E/AC cu reglare oglinzi manual - din exterior) aveti? La ce pret, ce culoare? M-ar interesa culoarea rosie.
  4. Buna ziua... Usa dreapta fata Matiz (E/AC cu reglare oglinzi manual - din exterior) aveti? La ce pret, ce culoare? M-ar interesa culoarea rosie.
  5. Buna ziua... Usa dreapta fata Matiz (E/AC cu reglare oglinzi manual - din exterior) aveti? La ce pret, ce culoare?
  6. Chestia asta am simtit-o si eu. In primul rand, am patit-o ca in mers cand dau drumul la AC sa se auda un suierat f nasol (presupun ca de la curea, probabil ca va trebui schimbata), iar in al doilea rand, la mers constanta am patit-o si eu sa mai decupleze AC si sa se recupleze la loc, e destul de enervant, dar diferentele de putere nu sunt prea mari si de asemenea, atunci cand cresc viteza (tr 4 pe la 90-100 km/h, mai decupleaza). Dar m-am obisnuit... adevarul e ca chiar si asa e mult mai bine decat daca nu aveam deloc aer conditionat. Ieri am luat de la King Auto spray de curatat AC si am dat azi dimineata in instalatie. Cand plec pe la 13:00 o sa verific sa vad daca s-a dus mirosul enervant.
  7. Salut, Referitor la scirtiatul ambreiajului... am patit-o si eu... La fel am dat cu wd40 la pedala, acolo unde se leaga de fir si degeaba, nu a avut nici un efect. Am fost la un moment dat la un mecanic care a luat nush ce spray, s-a uitat sub capota sa vada unde merge partea cealalta a cablului de ambreiaj si a dat acolo cu spray la greu (Adica f mult) si gata... a tacut... Au trecut ceva luni de atunci si ambreiajul meu merge fara probleme... Poate te ajuta si pe tine asta!
  8. dap... peste mocheta las covorasul de cauciuc, iar in fata, peste cel de cauciuc pun covorase normale... asa am luat masina de la vechiul proprietar si e ok - nu murdaresc mocheta asa usor...
  9. Eu nu am scos nici un scaun nimic... Am luat-o mai babeste! Am luat frumos o carpa uscata si am inceput sa frec mocheta (apasand bine pe ea). Cand se imbiba respectiva carpa de apa, o storceam frumos afara langa masina si reluam procesul... am facut asta pana cand nu mai absorbea apa... pe urma nu am acoperit mocheta cu covorasul ala de cauciuc si am incercat sa o tin la soare si s-a uscat... tin sa-ti spun ca si eu cand am patit asta, am folosit f intens aerul conditionat... drum bucuresti-cluj si retur
  10. Asemanator cu ce ai patit tu, mocheta de la pasager plina de apa am patit-o si eu dar nu de la ploaie (adica daca apasam putin cu degetul in mocheta, se vedea ca e extrem de multa apa) - apa se dusese si in spate dreapta (se verifici si la tine) dar a fost de la faptul ca iesise furtunul de scrugere de la AC din locasul lui si toata apa in loc sa curga in furtunasul care trebuia, se duce direct sub mocheta... asta pana cand mi-a zis cineva care statea in dreapta in slapi care era cu picoarele intanse ca ii tot pica apa pe degete... m-am uitat pe acolo si am gasit furtunasul, l-am pus la loc, am absorbit apa din mocheta cat am putut si am lasat masina in soare si s-a rezolvat.
  11. Salut, Dupa un drum de tara din Brasov plin de gropi si apa (spre azilul de caini) m-am ales ca un zgomot la volan si cu o oarecare rezistenta (minora) la miscari mici ale acestuia (cateva grade). Zgomotul, am dedus ca nu e de la volan (am ascultat sa vad daca provine de la imbinarile axului, dar nu e de acolo) ci de pe undeva de jos (presupun caseta de directie, zgomotul se aude parca de undeva de jos). Zgomotul apare doar la miscari mici, cateva grade (daca invart mai mult nu face nici un zgomot nimic - e enervant cand merg in drum drept si trebuie sa mai fac mici ajustari ale volanului). Din ce am mai citit pe internet, presupun ca poate fi de la bucsa aceea din caseta de directie. Aveti alte presupuneri? Si daca asta ar putea fi problema, eu oricum nu ma bag sa o schimb pentru ca nu ma prea pricep. Am inteles ca bucsa in sine nu costa mult. Daca merg cu ea in service imi vor schimba bucsa fara sa scoata caseta de directie, sau o schimba cu ea pe masina? Oricum, cred ca manopera ma va costa destul de mult. Daca nu influenteaza in nici un fel directia, mai pot sta cu aceasta problema pana in martie? Mentionez ca deja am facut cu masina in starea aceasta un drum Brasov - Bucuresti. Ce ziceti?
  12. Cand am patit-o sa raman fara baterie, la fel mi s-a intamplat. Ma refer la zgomot! Se aprindeau becurile din bord (intensitate mai mica), dadeam o cheie si pe urma becurile aproape ca se stingeau de tot (se mai vedea o urma f stearsa de portocaliu) si se auzea un poc-anit (nu stiu cum sa-i zic). Nu am stat atunci sa ma gandesc de unde vine pentru ca oricum eram in cealalta parte a Bucurestiului fata de unde stau si altceva nu ma interesa decat sa ajung acasa. AM stiut ca e bateria. Am cumparat clestisori, am chemat un prieten cu masina ca sa-i folosesc bateria sa pornesc si pe urma m-a mai tinut bateria vreo 2 saptamani(cred ca ma mai tinea in continuare) si am schimbat-o!
  13. Salut, Polita pentru portbagaj matiz o ai? La ce pret? Multumesc
  14. Salut, Ieri i-am facut Idle learn pe bateria veche si astazi a pornit fara probleme de dimineata. Oricum am fost astazi si i-am zchimbat bateria. I-am luat Bosh cu 200 ron. Am schimbat-o. I-am facut Idle learn din nou (era motorul rece) si mi-a placut cum a mers. Cand plec de la munca o sa vad cum porneste, dar la prima vedere lucrurile par sa fie ok acum. Multumesc pentru informatii!
  15. Nu prea am unde sa o incarc. Ideea e ca de cand a fost fabricata masina , bateria nu a fost schimbata... deci de aproximativ 5 ani. Cred ca s-a cam dus vremea ei. Ma gandesc ca a tinut atata timp si datorita faptului ca masina nu are casetofon si nici alarma + inchidere centralizata.
 

×
×
  • Create New...