Jump to content

dionescux

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About dionescux

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  1. ok, multumesc mult pentru sfaturi. Sonda aia pot sa o schimb si eu ? ai idee se inlocuieste greu ? Da, acum am citit si al doilea mesaj. O sa o duc in service sa o verifice baietii.
  2. Fostul meu tico, actualmente cedat prieteni s-a decis sa faca aseara o baie de aburi A fiert in timp ce gagica il conducea pe la Razoare... nu s-a oprit si a venit cu el acasa A ajuns fara apa in borcan, dar mai avea ceva in radiator. Electroventilatorul nu porneste. Acum, am vazut sub delco infipta o mufa, cred ca e un senzor sau un releu acolo, daca scot mufa si o pun in scurt pleaca electroventilatorul, altfel nema. Ce piesa este aia ? se schimba naspa ? Referitor la distractie, garnitura de chiuloasa. Nu face bule in vasul de expansiune, dar scoate abur pe teava de esapament + rateuri la evacuare. Banuiesc ca e de naspa. Cum imi dau seama daca e dusa garnitura ?
  3. Aygo in haosul asta din Bucuresti consuma 7 - 8 ... (am dat ticoul )
  4. Fratilor e nasola Roata nu atinge de aparatoare ...dar planetara atinge de caroserie ... lonjeronul e rupt in fata langa bara ...si tot ansamblul are joc Asa ca stiu ca s-a mai discutat pe forum, nu-mi dati cu search-ul in cap ca am citit, dar rog pe cei care si-au schimbat / sudat lonjeroanele sa-mi dea si mie mai multe detalii preturi ori aici, ori pe mesaj privat Asa ca shimbare sudare lonjeroane unde, la cine, cat ? Multumesc
  5. Fratilor maine ma duc in service! Sa va povestesc. De ceva timp (cateva saptamani) la franarile violente auzeam pe fata un zgomot ca si cand ar freca ceva. Am tot banuit placutele ca sunt sursa zgomotului dar azi am avut o surpriza Am gasit urme de frecare pe aparatoarea de noroi de la roata fata dreapta ... si am pus pe cineva sa se uite in timp ce eu franam masina Surpriza mare ... in timpul franarii violente roata are JOC si atinge aparatoarea de noroi ... Imi dau seama ca e nasola treaba dar habar nu am cum e posibil Urati-mi noroc
  6. Cand bagi mana in spatele carburatorului primul senzor gasit este cel ce comanda pornirea electroventilatorului. Ca sa il incerci, in parcare pornesti motorul, il lasi sa mearga si daca dupa x minute nu porneste electroventilatorul, inseamna ca este ceva defect. Mai jos este un alt senzor, cel ce comanda indicatorul din bord, scoti mufa din el si o pui la masa, pornesti motorul sau pui contactul pe ultima pozitie si indicatorul din bord ar trebui sa se ridice la maxim. Daca se ridica indicatorul din bord este bun, daca nu e nasol.
  7. Pe galeria de admisie... intr-o pozitie mai ciudata sunt 2 senzori de temperatura, unul pentru indicatorul de bord si unul pentru comanda electroventilatorului. Se ajunge destul de nasol la ei, eventual in parcare lasa masina pornita la ralanti si vezi daca pana la urma porneste ventilatorul ...daca pleaca e ok ...daca nu o sa iasa abur
  8. Noaptea pe A2, mergeam la consum ( 90 km/h) la maxim 1 km de terminarea autostrazii spre Drajna. Am vazut ceva negru pe drum, nu am mai apucat sa fac nimic, lovit in plin, speriat rau tras pe dreapta... In spatele meu inca doua masini lovesc obiectul si il arunca de colo colo ... apoi trag pe dreapta Ghici ce era: O USA INTREAGA DE CIELO ... pe mijlocul autostrazii ... cazuta dintr-un camion ce cara fiare vechi (camionul l-am interceptat la bariera la Drajna) Pagube: spoiler fata crapat, suport numar la fel, in rest totul ok.
  9. M-am intors ... Ok, m-am tot uitat la compresor, la fulie, nu vad ce piesa trebuie sa se invarta ... In rest, am vazut ca am un fir cu o mufa la mijloc ce merge la compresor Nici un efect daca scot mufa sau o bag Atunci am luat firul ce vine de la compresor catre mufa si (stiu ca o sa radeti, dar cred ca acolo era masa ) l-am pus la unul de la piciorusele de la claxon ... surpriza ...a pornit electroventilatorul de la radiator. Ok, repet, nu am luat firul ce vine de la masina catre compresor (probabil comanda de pornire) ci firul de la compresor la mufa Car ------ mufa ------ compresor Oricum m-am saturat de experimente cand am timp (probabil cand vine frigul din nou) o sa ajung la un service
  10. Salut Scuze ca ma bag si eu in vorba La mine cand dau drumul la AC, se aprinde becul, se tureaza putin mai mult motorul, dar nu baga rece si nici nu pleaca electroventilatorul de la radiator !!! Inca nu am incercat faza cu clickul la motor, dar maine o testez. Cum se leaga pe direct compresorul ?
  11. Salut dadydoris. Sunt doua sonde pentru temperatura apa, una pentru bord si una pentru pornirea electroventilatorului. Ca pozitionare este cam greu de ajuns la ele, cum te uiti la motor sunt pe partea motorului dinspre habitaclu, in stanga delcoului, trebuie sa pipai si gasesti 2 fire ce ies din doua sonde. Si la mine o sonda este defecta, am intrebat pe aici si din cate mi-a spus Soran ar trebui data distributia jos ca sa le schimbi. Nu prea stiu ce treaba are distributia cu sondele, o sa intreb si la un service. Este 180.000 lei sonda ce controleaza indicatorul de temperatura din bord Daca rezolvi ceva da-mi si mie de stire Nu mai merg Mesajele Personale ?
  12. Salut Am descoperit si eu o problema: Daca pun pe cineva sa apese la maxim pedala de acceleratie, pot sa mai accelerez de la clapeta de acceleratie sau tragand de cablul de acceleratie, adica unei pedale apasate la blana nu ii corespunde o deschidere maxima a clapetei de acceleratie. Banuiesc ca asta se poate regla, a cineva idee cum Multumesc.
  13. Ok , satul de faptul ca se oprea motorul la primele 2 chei, am umblat si eu la surubul lui Pepino (cel de pe corpul clapetei de acceleratie), am dat de el in sensul acelor de ceasornic aproape 3/4 de tura. Urmari => nu se mai opreste motorul la prima cheie ... se tureaza bine. Intrebari=> cum influenteaza asta consumul la drum lung ? ce regleaza de fapt surubul ala ? Inteleg ca motorul fiind mai turat la pornire va consuma mai mult, in special la drumurile scurte in oras, dar altfel sper ca nu influenteaza consumul in mers. Ca sa pot sa ajung la surubul ala am luat un bat, l-am infipt in pedala de acceleratie si l-am proptit in bord (pedala apasata la maxim). Chestia e ca desi pedala e apasata la maxim, clapeta de acceleratie (cablu in fine) mai poate fi tras cu mana .,.... rezulta ca de fapt eu din pedala nu accelerez niciodata la maxim ? cum se poate regla cablul de acceleratie ? Later edit: Oha... am vazut ca a crescut si turatia de ralanti ...chiar simtitor, oare nu ar fi mai bine daca asi regla nu din "surubul lui pepino" ci din cel rosu din imaginile de pe topic, cel de reglaj de soc ?
  14. Bucuresti - Medgidia - Bucuresti - aprox 400 km mers batraneste pana in 100 km/h (viteza croaziera 90 pe unde s-a putut) 17,8 litri buza in buza la pompa. ==> 4.6% bun Ps: Eu nu stiu totusi cum dati voi a 5-a la 70 km/h ... a mea nu trage la viteza aia intr-a 5-a ..eu schimb la 80-85 Offtopic total: Ghiciti ce am gasit pe autostrada noaptea in apropiere de drajna ... o usa de cielo ... am luat-o in plin (90 km/h) si eu si ala din spatele meu... Pagube: suport numere spart, spoiler fata spart .. restul s-ar parea ca nimic.
  15. Salut, revin cu amanunte Cum spuneam bordul l-am dat usor jos, dar ca sa-l pui inapoi trebuie sa fi GINECOLOG frate... m-a rupt, am lucrat 2 ore, nu reuseam deloc sa potrivesc firul de la chilometraj inapoi in mufa, apoi nu mai intrau restul, chestia aia de plastic negru si geamul pentru bord ... ufff am reusit pana la urma dar nu mai imi bag mainile pe acolo... In afara de faptul ca am reusit sa ard 3 (trei) beculete din alea mici din bord (nu ma intrebati cum ca nici eu nu stiu) totul e ok... Acum, frate am incercat sa scot sonda de temperatura ... iarasi munca de ginecolog ... cum scoti sonda fara sa dai motorul jos ? a mai incercat cineva ?
 

×
×
  • Create New...