Jump to content

grecuvalentinos

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About grecuvalentinos

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    petrila,hd
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz euro4
  • An
    2007
  1. Salutare.Am si eu urmatoarea problema(am mai postat in urma cu cateva zile la topicul matiz fara apa),m-i s-a spart radiatorul in mers,am ramas fara apa,nu stiu daca mi-a fiert motorul,l-am lipit cu poxilina(radiatorul)ca sa ajung acasa,am ajuns acasa bine apa nu mi-a scazut din vasul de expansiune.Am golit instalatia de apa,am spalat-o,pe urma am golit-o iar,am umplut-o din nou cu antigel si apa distilata si am aerisit-o,am pornit motorul.Acul la temperatura urca normal la relanti dar dupa ce fac o tura scade la prima linie a indicatorului,iar furtunul de dupa termostat nu este atat de cald si parca e fara presiune,am mai observat un fel de mazga alba destul de slaba pe busonul de la culbutori,intrebarea mea este:e posibil sa se fi ars garnitura de chiulasa? motorul merge bine ca inainte,apa in baia de ulei nu am observat sa fie(nivelul e acelasi pe care il stiu de dinainte),parca atunci cand pornesc motorul,fiind rece, se aude ceva parca un scartait la motor.Oare daca ma duc la service sa-l pun pe tester se vede daca a fiert motorul si e dusa garnitura de chiulasa?Vreau sa va spun ca nu am schimbat termostatul. Va multumesc oricum si astept sfaturi si pareri de la voi.
  2. La mine e alta poveste,pornesc motorul,il las sa mearga la relanti,urca acul la indicator la jumatate aproape dar dupa ce fac o tura incepe sa scada sub prima linie de pe indicator,oare care ar fi cauza?Am observat ca mai scuipa cate o picatura de apa pe esapament.
  3. Ma gandeam atunci are rost sa schimb termostatul sau nu,oricum multumesc de informatii.
  4. Revin din nou,am pornit motorul dupa o noapte de stat si am observat ca se ridica indicatorul de temperatura la normal cum statea inainte, la relanti,am plecat cu ea sa fac o tura si am observat ca scade acul la indicator aproape de zero,daca o las la relanti urca inapoi care ar putea fi problema?Am cumparat antigel si apa distilata si as dori sa-mi spuneti,va rog frumos, cat antigel sa bag si cata apa distilata si inca ceva cum se aeriseste bine instalatia.Va multumesc.
  5. Va salut,v-as ruga sa ma ajutati cu o problema serioasa,am avut un drum de timisoara de facut iar cand m-am intors pe drum m-i s-a spart radiatorul cred ca de la o piatra sau nu stiu exact ce altceva.Sartura este pe partea soferului jos sub spoiler,am ramas fara apa,am tras pe dreapta si am lasat motorul sa se raceasca,pe urma am golit instalatia de racire si am sters cu o carpa locul unde este spart.Ca sa ajung acasa am cumparat poxilina si am lipit spartura de la radiator(este spart la faguri),s-a intarit iar dupa aceea am umplut instalatia cu apa ca n-am avut antigel,m-i s-a intimplat spre norocul meu intr-o comuna,nu a curs deloc,dar nu s-a mai ridicat acul la temperatura in bord.Ce ar putea sa fie si daca puteti sa-mi spuneti ce sa fac sa schimb ra diatorul sau sa-l sudez(desi nu cred ca se poate suda),vreau sa va spun ca am ajuns acasa fara proleme doar ca nu urca temperatura deloc si parca nici motorul nu mai tagea asa bine ca inainte.Va multumesc si astept un raspuns va rog din suflet.
  6. Saluta ri la toti,am avut si eu multe nelamuriri in privinta uleiului de motor,cat timp a fost masina in garantie nu a vazut din partea service-ului decat daewoo 5w30,de cand a iesit din garantie am cautat pe topicul destinat uleiurilor recomandate si pana la urma m-am decis la valvoline syn power 5w30 si vreau sa va spun ca e excelent pentru matiz,motorul e mai silentios si la viteze mai mari,se vede diferenta dupa 1000km rulati,se va vedea si o sa-mi da-ti dreptate,bineinteles pentru motoarele care nu au consum de ulei,eu de acum incolo voi folosi numai uleiul acesta si il recomand cu cea mai mare incredere
  7. Fratilor spuneti-mi un site de unde pot lua placute de frana ferodo premier ca tot am cautat da nu prea gasesc,Va multumesc
  8. Au ruginit pe discuri,adica pe suprafata de frecare a placutelor,pentru ca sta mai mult in garaj si e multa umezeala cred ca din cauza asta ruginesc
  9. Salutare.Spuneti-mi va rog cu ce pot curata discurile de frana de rugina?
  10. Baga VALVOLINE SYN POWER 5W3O,eu am bagat in matiz si se comporta excelent masina,si eu am 28000 km rulati,gasesti aici pe comanda www.oilshop.ro
  11. am si eu acelasi zgomot pe spate,am schimbat amortizoarele pentru ca erau defecte dar zgomotul nu a disparut,am verificat tot pe dedesubt nu este slabit nimic,in schimb in momentul cand am schimbat amortizoarele am observat ca surubul de sus pe care vine amortizorul strans cu piulita are un mic joc, oare acela sa fie problema ,nu stiu daca troncane in mers,poate aveti alte idei sau solutii.Va multumesc.
  12. Va multumesc mult de informatii,asa este,pana-i lumea nu va fi seriozitate in tara asta in ceea ce priveste service-urile auto,toti sunt hoti, inca asteptau sa vada poate le pica si ceva ciubuc in buzunare.Oricum de acum incolo ma voi ocupa singur de partea mecanica pentru ca sunt sofer de meserie(nu m-am atins de masina pentru ca era in garantie,iar daca aparea ceva serios la motor riscam sa pierd garantia dar dupa cum vedeti la ei garantia pe motor e de 2 ani nu de 3,asta e,hoti),nu va mai zic ca un litru de ulei de motor din ala de care au ei(ulei daewoo sau facut de general motors sau stie dracu de cine e facut)costa 34 lei litrul iar in magazine am gasit mobil1 cu 29 lei litrul,diferenta de pret si de calitate,i-am intrebat data trecuta daca pot veni cu uleiul cumparat de mine si mi-au zis ca nu se poate,oricum va multumesc mult de sfaturi si pe viitor am sa va mai cer sfaturi daca nu ma descurc,va doresc numai bine si sa nu aveti probleme cu masinutele daca se poate deloc.La revedere.
  13. Va salut pe toti.As dori sa va spun ca am fost azi la revizia de 24 de luni cu matiz-ul la service-ul de pa raza localitatii unde locuiesc si le-am prezentat urmatoarele probleme la masina:probleme cu etrilerul fata stanga(adica troncane si trebuiau sa-mi schimbe axele glisoare),turatie mare la motor atunci cand motorul este cald,si un troncanit pe spate stanga la amortizor.Asa,bun,acum sa va spun ce mi-au schimbat:senzorul de acceleratie care m-a costat 95 lei,mi-au zis ca nu mai este in garantie abia dupa ce au terminat si mi-au facut factura,la etrier nu mi-au facut nimic,cica trebuie sa merg cu el asa pana se strica de tot si dupa aia sa schimb etrierul cu totul,iar in spate mi-au gasit amortizorul defect si bineinteles ca nu mai este nici acesta in garantie ca am depasit cu o luna 2 ani,nu i-am lasat sa-l schimbe deoarece costa cam 200 de lei cu manopera cu tot iar la magazinul de piese auto daewoo costa doar 110 lei(nu stiu ce fel de tip e dar oricum este mult mai ieftin decat la ei).As dori sa ma informati va rog cum se schimba axele glisoare la etrier asta daca a schimbat cineva asa ceva pana acum.Va multumesc mult si astept raspuns.
  14. Va salut pe toti.Am avut si eu aceeasi problema cu indicatorul de benzina,dar am rezolvat-o in sfarsit.M-am dus la service,a venit un dobitoc de mecanic,a adus o pompa noua de benzina(zice el),a scos mufa,a verificat-o si pana la urma mi-a zis ca e dus ceasul din bord.Am plecat acasa pentru ca nu era nici un electrician auto pe acolo si m-am dus peste o saptamana,am gasit un electrician,a venit si mi-a masurat instalatia electrica de la ceasul de benzina si inclusiv pompa de benzina si a constatat pana la urma ca era defecta pompa de benzina impreuna cu plutitor cu tot,mi-a adus alta pompa noua sigilata din cutie mi-a schimbat-o si totul a revenit la normal,zicea ca ceasurile astea de la matiz sint termice si la o temperatura foarte scazuta nu mai indica bine dar isi revine cand se incalzeste vremea,daca aveti bafta asta,la mine se pare ca afost altceva.Tin sa precizez ca am schimbat pompa in garantie,ca altfel trebuia sa dau pe ea 5 mil.jumate.Va salut si numai bine.
 

×
×
  • Create New...