Jump to content

tobyah

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About tobyah

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. Daca mai este valabil, te rog da-mi un mesaj privat. Am vopsit buburuza si am ramas fara ele. Multumesc.
  2. Cumpar urmatoarele elemente de caroserie noi sau SH (dar sa nu fie prea ruginite) pt un matiz 2005 Aripa fata stanga/dreapta Usi dreapta fata/spate ( preferabil fara macara, geam etc deoarece le pot lua de pe usile vechi) Bara fata Daca se ofera un pret bun cumpar si usile fata si spate stanga. Stiu ca exista si aripioarele acelea de la aripile din spate care ruginesc(boala lor), daca sunt noi le cumpar si pe acelea. Astept mesaje pe pm sau pe forum si cu preturile si eventual si cu fotografii. Multumesc.
  3. Salutare la toata lumea, vin si eu cu o problema legata de "check" aprins Matiz 2005, euro 3, 95000 km. La rece pornire "la cheie", dar nu imi sta la relanti, daca incerc sa plec de pe loc fara ca motorul sa se incalzeasca imi da "in nas" ca si cum nu ar mai avea benzina, efectiv nu ma pot deplasa, parca se rupe masina daca insist, imi moare motorul oricat de mult as incerca sa o "tin" din ambreiaj. Dupa ce se incalzeste si merg ceva cu ea, daca vreau sa accelerez imi moare motorul, nu conteaza in care treapta de viteza sunt, imi face la fel in toate(acelasi simptom ca si cum nu ar avea benzina), daca intru intr-o depasire din nou acelasi simptom, daca merg cu o viteza constanta din cand in cand ramane fara putere pt cateva secunde dupa care isi revine. Schimbat : filtrul de aer, filtrul de benzina, injectoare(puse second hand de pe o masina care mergea fara probleme, bujii, fise de bujii,curatat IAC, aceleasi simptome, scos sonda lambda si curatat atat cat se poate curata Mers cu ea la diagnoza, rezultat : cod eroare: P0171 - sistem sarac bank 1 permanent P0171 - sistem sarac bank 1 intermitent In cazul in care aveti idee despre ce este vorba astept un raspuns. Multumesc.
  4. Salutare la toata lumea, vin si eu cu o problema legata de "check" aprins Matiz 2005, euro 3, 95000 km. La rece pornire "la cheie", dar nu imi sta la relanti, daca incerc sa plec de pe loc fara ca motorul sa se incalzeasca imi da "in nas" ca si cum nu ar mai avea benzina, efectiv nu ma pot deplasa, parca se rupe masina daca insist, imi moare motorul oricat de mult as incerca sa o "tin" din ambreiaj. Dupa ce se incalzeste si merg ceva cu ea, daca vreau sa accelerez imi moare motorul, nu conteaza in care treapta de viteza sunt, imi face la fel in toate(acelasi simptom ca si cum nu ar avea benzina), daca intru intr-o depasire din nou acelasi simptom, daca merg cu o viteza constanta din cand in cand ramane fara putere pt cateva secunde dupa care isi revine. Schimbat : filtrul de aer, filtrul de benzina, injectoare(puse second hand de pe o masina care mergea fara probleme, bujii, fise de bujii,curatat IAC, aceleasi simptome, scos sonda lambda si curatat atat cat se poate curata Mers cu ea la diagnoza, rezultat : cod eroare: P0171 - sistem sarac bank 1 permanent P0171 - sistem sarac bank 1 intermitent In cazul in care aveti idee despre ce este vorba astept un raspuns. Multumesc.
  5. Mai ai cumva cauciucurile? stiu ca e destul de vechi postul tau dar imi incerc norocul, daca mai ai atunci astept o modalitate de contact. Multumesc.
  6. Problem solved. A fost o intreaga poveste cu rezolvarea problemei. Am fost la mecanic i-am explicat ca am vorbit cu o gramada de oameni ,mi-au spus ca e stransa cureaua si sa mi-o mai slabeasca. A slabit-o dar surpriza, acelasi zgomot, i-am cerut sa o mai slabeasca putin, surpriza acelasi zgomot. Am schimbat cureaua de distributie cu una noua nemteasca pe care o uitasem de mult prin portbagaj, surpriza nici cel mai mic zgomot. Si o ultima intrebare, stie careva cam cat ar trebuii sa coste o vopsitorie cu mici foarte mici probleme la tinichigerie?
  7. Salutare oameni buni. Am nevoie de un sfat. Ieri am schimbat cureaua de distributie, rola presoare si pompa de apa la matizache. Toate bune si frumoase numai ca acum am un suierat, fluierat nici nu stiu cum sa ii spun la turatii joase. Zgomotul se amplifica foarte tare atunci cand accelerez in viteza 1 si a doua , dupa aceea la turatii mai mari dispare sau.. cel putin nu o mai aud. Intrebarea mea: Este normal ca zgomotul sa se auda? Mecanicul a spus ca trebuie sa se lase cureaua etc etc , dar recunosc nu prea am incredere asa de mare in ceea ce a facut. Alti prieteni mi-au spus ca nu ar fi bine reglata si din cauza asta si sa nu mai merg cu masina pana nu rezolv problema. Imi puteti da si mie un sfat? Multumesc.
  8. Nu vreau sa par "tupeist" dar cred ca functia search nu o sa ma lamureasca de ce am un consum asa de mare la matiz si nici nu cred ca o sa ma lamureasca daca sa schimb toata planetara sau doar capul de planetara etc ... Si crede-ma ca de 2 ore stau pe google calare cautand un magazin cu cititor de vopsea dar nu am gasit. ce am auzit de la un prieten cum ca standox ar avea asa ceva... dar pe siteul lor nu am gasit nimic de genul asta.
  9. Salutare la toata lumea. Sunt posesorul unui matiz SH ca sa spun asa . O fosta masina de firma destul de chinuita. Problemele pe care le am la 57000km ar fi urmatoarele. Rog vis a vis de asta cine ma poate ajuta cu cateva sfaturi, mi-ar fi de folos 01. Planetara stanga: rontaie cand iau viraj dreapta si accelerez usor. 02. Zgomot neplacut roata stanga(banuiesc ca este de vina rulmentul) 03.Roata stanga stramba, am schimbat deja amortizorul dar parca tot este putin stramba. - Cele 3 probleme cu roata stanga au aparut cred din cauza unei lovituri pe partea stanga. 04. Consum foarte mare zic eu pt oras(nu stiu care sa fie problema)= uneori si 10-10.5L/100km 05. Platforma portbagaj indoita(cred ca o sa o fac din pvc sau orice alt material) 06. Zgomot sub masina(posibil o toba cu o mica gaurica) 07. Un zdraganit sacaietor la volan(ca de shaiba) 08. Cureaua de la aerul conditionat rupta. Deja inlocuita dar dobitocul care a pus-o a pus-o stramb si s-a taiat din nou asa ca acum este cu 1/4 mai ingusta. 09. Urmeaza schimbatul curelei de distributie 10. Probleme cu acumulatorul se pare ca incepe sa ma lase... Dupa 4-5 minute de avarii cu motorul oprit se chinuie putin pana pleaca. 11. Teava de evacuare a apei de la aerul conditionat banuiesc ca este infundata deoarece dupa o perioada de folosire a aerului am apa in masina in dreptul scaunului din dreapta. 12. Nu sunt foarte sigur dar cred ca discul de presiune o sa ma cam lase in curand. Mi s-a intamplat dupa un drum destul de greu (4 persoane in masina, urcat pante abrupte pe drum forestier etc etc. 13. Vopsea sarita ici colo, cate un coltz de rugina aparuta... Acum rugamintile mele pt cei care cunosc, deoarece recunosc nu sunt mecanici si nici nu prea am cunostinte bune in mecanica: 1. La planetara daca rontaie trebuie schimbata toata planetara sau doar capatul de planetara? si as dori si preturi in ambele cazuri. 2. Este nevoie sa schimb doar cureaua de distributie sau tot kitul, si ce pret are tot kitul 3. Un magazin care sa imi citeasca culoarea de pe masina cu un aparat de citire cunoaste careva? si daca da va rog o adresa. 4. Ce ma fac cu consumul asta ingrozitor(un prieten cu un BMW 525 consuma 11 in orash).Mentionez ca merg lejer deci nu forjez masina sau altceva de genul asta. Va multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...