Jump to content

MICLOVAN

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About MICLOVAN

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Ford Explorer din 1995
  1. Autorul se contrazice singur, ori spune ca nu se fabrica nimic inainte de 89, ori 3 fraze mai incolo afirma ca ACUM E NASPA, ca industria auto a murit!! Si care-i problema fata de unguri si nu numai, vanzarile Renault-Dacia merg super, Daewoo este(ca e prematur sa vorbim la trecut) o poveste de succes, industria pe orizontala va avea comenzi la greu!! Ca se putea si mai bine e una, ca se mananca ra..t e alta!! Ca sa nu mai zic de titlu...:marilor producatori".Adica Renault e o fabricuta care a trecut de la scutere la masini sau care-i treaba?!
  2. Rar mi s-a intamplat sa citesc un articol plin de imbecilitati ca asta!!Dau numai 2 exemple mai jos: Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc sute de mii de masini anual si au perspective pentru extinderea productiei.In primul rand, desi erau vai de ele, tarile din est produceau la greu Skoda, Lada, Trabant Wartburg si enumerarea poate continua. In al doilea rand, Loganul se produce in acelasi ritm de "sute de mii anual" care in articol e atribuit doar Ungariei! Jalnic articol!! Spre deosebire de Romania, unde cea mai mare parte a industriei producatoare de autovehicule nu mai exista, .
  3. Mie unul mi se pare socant!! Orice mm.de acolo de pamant sau piatra=ISTORIE!!!Nesimtitul ala de elev probabil nu se gandeste asa departe, dar macar profesorul-papagal putea sa i le ia de acolo!!Ministerul Culturii ar trebui sa ia atitudine, inainte sa ne enrvam mai atre sa asteptam poate se misca ceva!!
  4. Salutare tuturor!Desi intru cam la fiecare juma de ora nu prea postez fiindca imi place mai mult sa ascult decat sa vorbesc. Cu ambuteiajele cred ca tine de rigiditatea si incremenirea romanului care nu prea cauta alternative, mai bine se lamenteaza si da vina pe toti decat sa incerce solutii. Circulatia nu numai ca nu se va fluidiza, dar cum producatorii cauta sa vanda cat mai mult iar bancile sa te imprumute cu orice pret, in maxim 2 ani in Bucuresti chiar vom putea spune, ca in multe alte capitale de altfel, dom"le..cu masina esti terminat ziua in trafic!! Stand asa la semafoarele astea care nu se mai termina, analizam lucrarile la tramvai si imi dadeam seama ca NU E o situatie temporara, dupa ce se termina cu sinele si restul, drumul ramane la fel de ingust!!! Pe 13 Septembrie de exemplu, de la intersectia cu Drumul Sarii la Marriot dimineata faci 30-45 minute lejer!! La noi una din cauze e aceea ca si pentru distante scurte oamenii iau masina, ceea ce inseamna ca oricat de mult creste pretul ei gandesc..."lasa ca pentru cat merg eu nu conteaza!" Desi nu mai aveam deloc benzina, din ambitie n-am alimentat sambata, iar de vreo 2 luni am descoperit beneficiile bicicletei!! Drum bun tuturor!
  5. In primul rand s-o "consulte' si alt mecanic, o chestie similara a avut fratele meu cu Nubira si era doar cureaua de transmisie, maimutza de mecanic vroia sa-l faca la bani!!E greu de crezut ca vilbrochenul se rupe la ralanti, mai degraba in sarcina si mai ale sin conditii anormale de exploatare!! Ai fortat-o tare de tot, ai rupt-o in doua?Ca altfel, sincer iti spun, e o chestie care la nici un model Daewoo n-am mai auzit-o!!
  6. Salutare tuturor si bine v-am gasit!Intrebarile astea ma framanta si pe mine asa ca astept cu mare nerabdare raspunsurile celor in tema. Tot ce pot sa adaug e ca in vederea recarosarii masina care urmeaza sa inlocuiasca masina veche trebuie sa fie CU MINIM UN AN MAI RECENTA CA DATA DE FABRICATIE!! Si inca ceva, vezi ca amenda pentru nedeclararea la vama e de vreo15-20 milioane, daca bineinteles nu prinzi vamesul intr-o alta dispozitie...
 

×
×
  • Create New...