Jump to content

paulb

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About paulb

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    is22gxm
  1. multumesc de indrumare ovi jer, chiar azi am fost la cei care au montat-o si tre sa ma duc din nou maine ca azi nu era inginerul. Dar resetarea ecm-ului o fac pe benzina sau pe gpl? intrebarea asta o pun inainte de a ma documenta. sa nu te superi pe mine. acum tre sa iti spun ca i-am facut si un reglaj la avans tot prin aprilie dupa montajul instalatiei si s-a facut cu masina pe gpl.Poate avea vreo importanta sau masina tre sa mearga si pe una si pe alta la fel? inca o data iti multumesc
  2. salut Am si eu o rugaminte pentru ovi jer daca se poate sa imi explice ceva ce se intampla cu masina mea. Instalatia gpl de pe masina mea este milano cu bi-gas o combinatie care numai la noi cred ca se poate face dar sa trecem peste asta si sa va povestesc ce se intampla. Cand am montat-o cei de la firma au spus ca la 1600 de rotatii trece pe gas. Nu este cam putin? Instalatia a fost montata in aprilie anul acesta si este cu sonda lambda. Dupa ce am schimbat la ea filtru de aer,bujii,fise si distribuitor(delcou) trece pe gaz pe la 1000-1200 de rotatii iar dimineata cand o pornesc cateodata dupa ce trece pe gaz motorul se opreste si tre sa o mai pornesc inca odata dupa care nu mai are nimic. A doua mea problema este ca daca circul pe benzina cu ea in oras sau la drum lung cu AC-ul pornit cand schimb treptele de viteza motorul are tendinta sa moara, masina incepe sa tremure dupa care cand este in viteza isi revine. Fara AC pornit nu are nimic. Asa trebuie sa faca sau este ceva de la instalatia de gpl pentru ca inainte de a o monta masina nu facea asa pe benzina. Masina este un Espero 1,5 in 16 valve iar schimbul de care am vb mai sus le-am facut imediat dupa montarea instalatiei gpl pentru ca masina nu mergea bine nici pe gaz nici pe benzina.
  3. cristy17lcv: cum putem sa ne intalnim sau sa discutam ca m-au nenorocit astia, de o saptamana ma poarta pe drumuri(vino azi, vino maine,ba nu e electricianu ba nu stiu ce are,ba e senzorul ba e altceva ,isi dau numai cu presupusu...habar nu au ce-i cu ei) -la mine sau uitat la cablu da nu au masurat nimic si au zis ca nu are nimic, dupa ce am schimbat senzorul au spus ca e cablul.
  4. Buna seara Am fost cu masina la service daewoo la COMAT la bariera BJATM din dacia. Acolo am dat de un inginer care m-a preluat ca si client al lui, destul de amabil. I-am povestit ce am patit si am intrebat daca au scaner11 sau 100. Era cu el in mana si a zis ca ma rezolva repede. A pus scanerul pe masina si mi-a indicat un defect la senzorul din stanga fata (asta a fost ieri) care transmitea valoarea vitezei rotii fiind zero. De aici a dedus ca este senzorul care nu mai citeste informatia trimisa de cele doua inele dintate care sunt pe roata. Pretul unui senzor de roata de espero de la Craiova este de 132 ron pe care nu il aveau nici ei si nici cei de la autodaewoo din Pacurari. Senzorul este acelasi cu cel de Nubira. Se desfac foarte greu senzorii de pe roata masinii pentru ca au suruburi cu cap inbus si sunt destul de intepeniti de la apa,rugina si toate celelalte. Eu am cumparat unul sh pe care am dat 30 de ron si asta doar daca senzorul e bun. Tipul de la sh mi-a dat jamba cu totul si a spus ca daca pot sa il scoata cei de la service ca el nu are cu ce (nu are scule). Cu putin spray degresant si cateva ciocane s-a rezolvat in 15 minute. Acum problema ramane sa scoata senzorul de pe roata pentru ca acolo e pericolul daca se rupe un surub e nasol. Sambata va spun ce am facut pentru ca maine de dimineata ma duc sa las masina sa vada ce pot face. Din ce am vazut eu le este cam frica sa lucreze la asa ceva pentru ca nu au alternativa daca rup surubul,dar acum daca tot au reusit sa il scoata pe celalalt pe care l-am cumparat sper sa se rezolve maine si sa fie senzorul si nu inele sau cablajul abs de pe roata.Vom vedea. Scuze ca am intins asa un cearsaf dar asta e, de spus oricum sunt mai multe dar va mai spun sambata sau maine seara daca o rezolv. Cristi17lcv: multumesc de recomandare dar la gold&platin nu ma duc nici sa ma bati pentru ca nu am auzit lucruri bune despre ei, iar daca i-am gasit pe astia de la comat nu am mai cautat in alta parte. Au curatat senzorul cu spray si a dat aceleasi simptome pe tester. Acum o sa vad maine ce se va intampla.
  5. Fratilor imi poate spune cineva si mie la ce service in iasi gasesc un scanner 11 sau 100 pentru a-mi citi si mie abs-ul? -cat costa operatiunea? de cateva zile (adica 2 dupa ce viteza masinii trece de 20 km/h sau mai mult se aprinde m,artorul portocaliu abs si ramane aprins pana opresc masina. -inainte de a se aprinde martorul Abs daca franez de cateva ori lka viteza de sub 30 km/h fara a apasa pedala tare am sezatia ca masina nu franeaza cum trebuie. Mie mi se pare ca scapa frana. Am schimbat lichidul de frana din instalatie, cei de la service au zis ca mufele senzorilor de la roti nu au nimic si sunt la locul lor. Masina este un espero 1.5 16v/1996
  6. Emil, multumesc pentru sfaturi, inca nu am incercat sa fac ce ai spus tu. Astazi am fost si am schimbat distributia si cureaua de alternator. Tot astazi dupa ce am schimbat astea am revenit la o problema mai veche si anume ca imi picura ulei din capacul de delcou. Problema a fost corpul delcoului care inauntru avea multe striatii si prin acele striatii(zgarieturi)trecea uleiul in capacul de delcou. -a fost inlocuit corpul de delcou ca solutie de avarie pana dupa sarbatori cu unul second(sper sa nu mai curga) -mi s-a reglat avansul -mi s-a facut si un mic reglaj al debitului de gaz si acum merge ca si pe benzina Abia maine dimineata sunt programat la testul de noxe la cei care mi-au montat gpl. S-ar parea ca nu prea se pricepe domnu inginer sa faca reglaj la instalatiile de gaz(parerea mea pana acum) -instalatia a fost montata pe 11 aprilie dupa ce am asteptat doua saptamani -am facut cu ea aprox 500 de km
  7. Bujiile si fisele sunt cele de fabrica cumparate de la autodaewoo iasi cu sigla GM. Pe benzina parca ar face la fel dar nu se simte asa de tare. Nu sunt convins ca face tot asa dar o sa o incerc. Tot ce am schimbat la ea am cumparat numai de acolo si toate sunt cele de fabrica.
  8. Tocmai am facut consumul la100km-14% gaz la oras folosind metoda plinului Scuze ca am insirat atatea mai sus da sunt un pic suparat ca nu mere cum trebe.
  9. salut,sunt cel mai nou cred dintre voi si sper sa nu ma injurati nici voi nici moderatorii dar am si eu niste intrebari.Cu scuzele de rigoare ca poate s-a mai scris in tot acest topic si poate nu am citit eu,am cumparat acum o luna un espero 1.5 16 valve 140000km reali,de astia sunt sigur ca atatia sunt pentru ca e masina sefei mele,si am montat o instalatie de gaz care se numeste in mare parte Milano si partea electronica sau acel pulmon daca asa se cheama este BI GAS,sper sa fie bine ca nu ma prea pricep.pana aici sa zicem ca e bine.Dupa montajul instalatiei cand a pus-o pe tester la noxe nu au iesit nici pe benzina nioci pe gaz.Le' inginer a spus sa schimb bujii,fise,filtru de aer.am schimbat fise,bujii,capac delcou ,rotor delcou sau cum se numeste la dacie era "lulea"si filtru de aer,uleiul l-am schimbat inainte de a face ITPla inceputul lui martie ca expirase pe 01.02.2008si acolo au iesit noxele ca nu au spus nimic aia.am fost cu ea la omologare RAR si sau speriat aia de noxelke masinii mele.foarte mari au spus ca este prea mare O2. acum istoric al masinii:este din 1996 koreea nu a circulat cu ea decat sefa mea.masina a stat in parcare din sept anul trecut si pana la sfarsitul lui februarie cand m-am hotarat sa o iau.cand am luat-o si pana am montat gpl a functionat foarte bine pe benzina in afara de o crestere a turatiei motorului de la 750-800 la 1000 de ture din cand in cand care s-a rezolvat cu inlocuirea celor de mai sus.de cand am instalat gpl nu mai merge cum trebuie nici pe benzina si nici pe gaz. Pe gaz ieri cu vreme foarte urata in iasi ploaie nasoala toata ziua cand motorul era fierbinte tremura la relanti si e si foarte puturoasa nu mai vrea sa traga parca se ineaca si pleaca foarte greu de pe loc nu mai zic la plecari de la semafor si nu mai vorbesc de urcarile in panta. Imi pute-ti da niste sfaturi ce sa fac sau sa schimb sau ce are, pareri.i-am facut un reglaj pe gaz dupa vreo trei zile de la montaj dupa ce am schimbat ce am spus mai sus si mergea mai bine dar e foarte lenesa.masina are sonda lambda dar nu are catalizator si am fost nevoit sa pun instalatie de gaz cu sonda ca a zis inginerul ca daca pun fara sonda s-ar putea sa dea erori de calculator si a costat 1650 lei noi.Si inca o intrebare sa pun sau nu acel releu care intrerupe pompa de benzina multumesc celor care vor raspunde
 

×
×
  • Create New...