Jump to content

tornado220

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About tornado220

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Trabant
  • Model
    601
  • An
    1984
  • Nr. Inmatr.
    NT 04 ZXM
  1. Buna ziua, Imi cer scuze daca am deschis un nou topic si nu am postat unde trebuia. Problema sta in felul urmator... Nu imi tine frana pe rotile din spate, sabotii i-am reglat, cand trag frana de mana tine, cand apas pedala... nu tine. Tamburii au putina uzura. Dati va rog o parere de ce nu imi ajunge presiune la rotile din spate. Sa fie oare de la repartitorul de sub masina?
  2. Mi-am bagat nasu si am umblat la surubelul din parte stanga, strangandu-l, dar cred ca in felul asta i-am micsorat timpul de actionare al socului. Acum dupa ce am schimbat jiglorul de aer (ala cu sufa), cand motorul este cald, dupa 2 secunde de la pornire se accelereaza vreo 5 secunde (tare) dupa care turatia revine la normal.
  3. Detin una bucata Tico SX cu 110000 km in bot. Asta vara in august am schimbat urmatoarele: -arcuri si amortizoare fata -ulei cutie de viteze -ulei motor 10w40 -filtru de aer, benzina, ulei -radiator AC luat SH de la RXM -am sudat o conducta de aer conditionat la un meserias de prin zona kauffland podu de piatra -saboti spate cu tot cu arculete -toba finala si toba intermediara -triplele de pe spate -bucse bara stabilizatoare -indreptat si echilibrat rotile la un atelier din bularga (pot spune ca la 140 km/h nu aveam nici cea mai mica vibratie. lucreaza foarte bine.) M-au costat piesele undeva pe la 1000 lei. In afara de aerul conditionat si reglat culbutorii, toate piesele le-am schimbat singur. Merge super masina, super rezistent motorul, chiar daca zici ca-i tractor la cat este de uzat, dar m-a tinut in vara pana la mare si transfagarasan si nu te lasa la nevoie. (tot timpul pe drum eram in urma masinilor mai puternice, dar tot timpul am ajuns primul) Maine vreau sa ii schimb uleiul, sa-i pun unu mai bun, ca s-a facut timpul. Pe viitor vreau sa fac asa: -schimb scaune fata -schimb parbrizu crapat -schimb oglinda stanga, care este si ea crapata -schimb rulmenti fata/spate -schimb brat pivot stanga/dreapta -tamburii si discurile de frana -shimb set motor -o vopsea si o instalatie audio... si masina ar iesi o bijuterie>
  4. am si eu cateodata problema asta... apas mai repede pedala de ambreiaj ca sa inre in viteza.
  5. Am schimbat in vara arcurile si amortizoarele la tico. Masina s-a inaltat putin, presupun ca la inaltimea standard. Eu vreau sa-i pun roti de matiz ca sa-i ridic garda la sol. Cand am dat jos vechile amortizoarele spate, s-au intepenit suruburile si am fost nevoit sa le tai.
  6. Buna ziua. Am un tico din 99 si 110000 km. Motorul nu a fost intretinut bine si clantane din toate incehieturile. Nu papa ulei si nu pierde apa. I-am reglat tachetii in vara dar nu am rezolvat problema. Cand am dat jos capacul culbutorilor am vazut pe interior multa calamina depusa pe interiorul motorului. Dupa ce am reglat tachetii (sau culbutorii... in service), am curatat motorul cu solutie (de la peco) si i-am facut schimbul de ulei. Am nevoie de cineva din iasi sa ma ajute, sa-si dea cu parerea cam care ar putea fi cauza clantanitului (ca de motor diesel). id: tornado220 tel: 0762643115. Atasez mai jos o inregistrare http://www.trilulilu.../f45cf72d929ac4 Multumesc!
 

×
×
  • Create New...