Jump to content

aricris

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About aricris

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    cluj-napoca
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1999
  1. Merci.Osa ma interesez sa vad care se baga ,poate chiar sa-i caut la scoda pe vreo unul din cei doi.
  2. Nu stie nimeni in cluj pe cineva priceput la tico,un service bun?.Am sunat la service-ul de pe dorobantil;or dar au spus ca nu se baga la reglaje tic0 si la inca unul(acelasi rezultat)As dori sa fac niste reglaje bune (tacheti,carb etc).problema tot persista adica un relantiu neregulat si cateodata chiar pica de aproape se opreste motoru.
  3. Mi-am bagat degetu" pt. ca am fost nevoit ,nu mergea si avea probleme,stiu ca mai bine era sa umble cineva autorizat,dar sincer nu-mi displace ideea sa mesteresc.Avansul e la linia din fabrica.
  4. Va salut.Acum am probleme cu tico-ul sotiei.Pe scurt: masina nu merge nici in ruptul capului rotund la relanti,are destul de mari oscilatiile.IN sarcina masina merge bine ,trage bine ,e ok.Ce am facut la ea: am schimbat bujii(champion) capac delcou ,fise,supapa negru cu mov,am reglat(sau am incercat sa reglez) la carburator dupa metoda “pedala” am reglat culbutorii dupa recomandarile de pe forum,m-am uitat la furtunele de vacuum pe la carburator sa nu aiba fisuri dar nu am gasit nimic.Motorul face autoaprindere la oprire dar nu de fiecare data cand opresc motorul.Cam ce as mai putea face ? Stiti pe careva priceput prin Cluj?V-as ramane recunoscator pentru sugestii.
  5. Deci au schimbat baietii tot delcoul,piesa + manopera 540 ron .Masina merge bine acum ,se pare ca pe acolo a fost problema ,de cand i sa schimbat piesa masina a parcurs cam 250 km ,binenteles cu pauze si opriri in zile diferite .
  6. Am dus-o in service si dupa ce s-au mirat dansii ca iarasi face figuri am lasat-0 acolo sa se convinga.Au depistat pana la urma defectiunea si aceasta ar fi de la delcou asa mi-au zis ,piesa ar costa 500 lei la care se adauga manopera.Nu ma pricep dar mie unu mi se pare mult ca pret.Am lasat-o acolo sa aduca piesa la comanda si sa o schimbe.O sa vad cum merge pe urma.
  7. Am cautat putin dar nu prea am gasit informatii.Imi expun si eu mica problema: matiz 2004 se cam opreste la relanti atunci cand se schimba vitezele,pe urma porneste greu.Dupa 20 min porneste si merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Am fost la service pe dorobantilor(pentru cei din cj) la tester nu au gasit nimic,culmea cu ei in probe masina nu a facut nici un simtom.A doua zi iarasi.Parca ar face treaba asta cam dupa vreo 2 sau 3 km de la pornire.Tare imi este ca o sa schimbe astia pe dibuite cam ce ar fi defect pana se nimereste,numai ca asta o sa coste.Ati mai avut careva un asemenea simptom subtil?
  8. As avea si eu o intrebare:tico din 99,pe carburator are ceva euro?
  9. Merci pentru sugestii.Sper ca am rezolvat problema,dupa ce am schimbat pompa si supapa pcv am luat si un set de bujii champion(nu stiu daca asa se scrie corect)si un set de fise.Le-am inlocuit si surpriza merge rotund la relanti.Am lasat motorul sa se incalzeasca,am facut un drum cu el,am facut nenumarate opriri si porniri ale motorului(pt ca am patit sa mearga bine,o opream si cand o porneam nu mai mergea bine la relanti).sper sa fi fost astea problemele.mai am o mica nelamurire,tacane vreun tachet si am vrut sa-l reglez dupa specificatiile de pe forum,dar nu aveam cheile acelea speciale(roth??)m-am uitat la capacul de la culbutori am vazut despre ce e vorba si mi-am cumparat doua seturi si culmea de 30 era prea mica iar de 40 prea mare.Nu am gasit cheie de 35 nicaieri. Aveti idee unde as putea gasi sau daca nu gasesc cu ce as putea desface suruburile alea deosebite,ca nu stiu de ce or pus dealea si nu unele normale?
  10. O problema la un tico din "99:la relanti motorul mergea intrerupt,in accelerare functioneaza bine trage bine ,e ok.Cand schimb vitezele in momentul de trecere de la o treapta la alta tremura iarasi.Dupa un timp isi revine merge rotund la relanti,apoi iarasi aproape ca sta sa moara(de multe ori mi s-a oprit ).Ma uit la motor,plin de ulei pana pe baterie.din cele citite pe forum am schimbat pompa de benzina,nu mai arunca ulei dar problema la relanti persista.Am schimbat si supapa pcv cea cu mov,problema persista.de mentionat ca are reprize cand merge bine,rotund,apoi iarasi sta sa moara.Ce as mai putea face inainte sa ma bag in carburator,am inteles ca ar putea fii si electrovalva cea din spate de la carburator(am testat-o ,am pus contactul si am pus si desfacut mufa si se auzea un tacanit cred ca deschide si inchide,sa nu faca treaba suficient de bine?
  11. Va salut pe toti.Sunt relativ nou pe acest forum,spun asta deoarece citesc demult postarile voastre care m-au si ajutat de multe ori in diverse probleme.Sunt posesorul unui tico din "99 pe carburator,va dau niste date din talon:tip-y3s11,tip motor-f8c,si mai scrie la sursa de energie -benzina.Intrebarea mea este de care? cu sau fara plumb?Am cautat cu functia search dar nu am gasit un raspuns si sincer nu am mai avut rabdare,mai ales ca acum caut sa remediez alte probleme (pompa de benzina).Rog moderatorii daca este total off topic sa-l mute undeva.Multumiri anticipate.
 

×
×
  • Create New...