Jump to content

golgo

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About golgo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    cielo
  • Model
    GLE
  • An
    1996
  1. Sincer nu stiu sa iti zic si nici nu stiu cum se pot masura valorile(sincer nu stiu ce e TPS. IAC stiu). Ce pot sa iti zic e ca eroarea prima oara am citit-o in service cu testerul (a fost si resetata eroarea) iar dupa ceva timp am citit-o eu acasa cu agrafa. Inca un faza ciudata daca tot ai intrebat de IAC. De cele mai multe ori cand pornesc (acuma vara cand e calc) sta motorul turat la vreo 2000 de ture timp de 10-15 secunde dupa care scade la turatia lui normala(sa zic daca e pornit prima oara in ziua aia 1100-1200 de ture si incepe sa scada cum se incalzeste motorul). Deci teorectic ori am o problema cu furtunul ori cu mansoanele alea de cauciuc care intra in MAP sau la motor.
  2. Este vorba despre un Cielo cutie automata din 1996 cu gpl. Masina merge perfect dar are o problema ciudata. Pornesc masina si dupa cativa km (pot sa fie si 5 pot sa fie si 20) se aprinde becul check engine. Daca opresc motorul si pornesc iar, cateodata pleaca cu becul stins sau dupa pornirea motorului ramane cateva secunde aprins dupa care se stinge. Se aprinde iar dupa x km (intre 5 si 20-30 niciodata nu a fost la un nr fix de km). Eroarea este 33 (33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage). Am schimbat senzorul map si face la fel. Eroarea a inceput sa apara dupa ce din greseala am scos furtunasul dintre map si motor si am mers asa cu el vreo 10km(masina mergea foarte prost) dupa care am bagat furtunul la loc si a inceput sa mearga bine. Pareri?
  3. @rosu84 Eu l-am montat la ager(bucuresti) www.agerservice.ro acum 2 luni si a costat sub 250 RON. Banuiesc ca pretul lui de acum un an ... e cam expirat
  4. Eu nu am o viteza anume la care se aprinde. Pana la urma schimb bobinuta din delcou? Dar daca ar fi de la ea de ce merge pe gaz(e adevarat mai turata) dar pe benzina nu?
  5. deci sa schimb bobinuta aia din delco. Dar nu inteleg o chestie daca e din delco de ce merge pe gaz si pe benzina nu merge???
  6. am gasit si motorasul. E pe furtunul de gaz. Pana la urma ce sa mai fac ?
  7. Cand este aprins becul de motor nu merge pe benzina merge doar pe gaz cu renatiul la 1500 de ture. Cand nu este aprins merge perfect si pe benzina si pe gaz. Becul se aprinde din cand in cand. O data pe zi o data la 2-3 zile nu este ceva regulat sa zic asa. Am 2 module electronice montate motorasul poate sa fie intr-unu dintre ele? O sa ma uit ce scrie pe ele.
  8. Pai si eu cum imi dai seama daca am instalatie pentru sonda lambda. Mai e problema de la modului de aprindere?
  9. conteaza ca are cutie de viteze automata? Consumul mai mare e doar paranoia mea sau poate fi cauzat de problema?
  10. Marea mea dilema e ca daca ar fi de la modului de aprindere de ce merge doar pe gaz si pe benzina nu? Dar faptul ca am avut 2 rateuri (am auzit un pic in coltul din dreapta fata al masinii unde e filtrul de aer) ma pune pe ganduri cu modulul de aprindere. Bobinuta de la modul a fost schimbata acum 5 luni de zile. Eu ma gandeam ca ar fi de la gaz ca pe gaz functioneaza iar pe benzina nu si am zis ca poate gazul taie injectoarele P.S. Aprinsul becului se intampla destul de rar in rest merge normal si pe benzina si pe gaz. Si inca o chestie mi se pare ca a inceput sa consume cam mult zic eu asa ochiometric nu am facut inca un consum
  11. Am si eu problema cu senzorul de motor. Masina are si instalatie GPL. Cand se aprinde senzorul creste relantiul cam la 1500 de ture (asta pe gaz) iar pe benzina nu functioneaza. In service nu ramane eroarea stocata. Cand a pus testerul nu arata nici o eroare in history. Am incercat sa scot senzorul de la filtru de aer sa vad daca ramane eroarea stocata. L-am scos s-a aprins becul l-am pusla loc am oprit motorul l-am pornit din nou becul era stins si eroarea a ramas. Cred ca e ceva de la instalatia de gaz. Ce parere aveti?
 

×
×
  • Create New...