Jump to content

renti

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About renti

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. merci, o sa tin minte pe viitor. Pana una alta s-a reparat singur, probabil vreun contact prost. Multumesc inca o data, toate bune si condus fericit! De asemenea Sarbatorile cu bine tuturor!!!
  2. Salutare, Va rog daca stie cineva cum as putea rezolva problema fara sa mai ajung la vreun mecanic sau electrician. Pozitia spate-stanga nu se mai aprinde, desi merge pe frana. De la bec nu este sigur, am cumparat unul nou si l-am si schimbat. De la sigurante am inteles ca nici nu se pune problema. Asadar de la ce poate fi? Multumesc anticipat si astept, daca se poate, si o fotografie in cazul in care trebuie sa cotrobai pe la fire, cu aparatul de masura sau altfel. Va salut!
  3. Multumesc pentru sfaturi! O parte le-am pus deja in practica, anume cartonul si schimbarea filtrului de aer. Am insa o intrebare. As vrea sa fac o reglare a carburatorului, cine imi poate recomanda un specialist sau un service in Bucuresti, unde sa nu cheltuiesc chiar tot salariul (nu mi-am luat Tico pt. ca am bani ). Cred ca asta e problema consumului meu urban de peste 10%.
  4. Eu am niste garnituri la suruburile de fixare a radiatorului, la ele ma refeream. In legatura cu consumul, repet, doar in oras consuma atat de mult - si am mai auzit si de altii care sa consume la fel cu carburatorarele reglate -, in afara consuma 4%. Am fost la mecanic si mi l-a reglat. Totusi pentru cei care se pricep mai bine, de ce, sau cine e nevoie pentru o reglare cat mai buna? Care dintre voi stie, este vreo problema de consuma peste 10l in oras?Este modelul Euro II. Please!
  5. Te rog spune-mi si mie cum anulezi camera doi a carburatorului, nu am gasit topicul pe care l-ai indicat mai sus. Si eu am cam aceleasi probleme. Multumesc!
  6. Desfaci suruburile sau garniturile care fixeaza radiatorul si poti pune apoi cartonul. Si eu am incercat de curand dupa sfatul celor din forum, si parca acum se incalzeste ceva mai repede. Sa vedem daca rezolva ceva la problema consumului, pt. ca parca nu e mare diferenta. Va anunt. Inca ceva. Este cumva o diferenta de consum intre modelele non-euro si cele euro II? Eu am pe cel din urma si mi s-a spus ca pentru un consum mai mic ar trebui sa montez un alt carburator de tipul vechi, mai ales care sa nu fie conectat la un soc electronic. Asta o spun pentru ca in oras consuma exagerat de mult, 10-13% poate si mai mult.
  7. Si eu am aceeasi problema, in afara consuma putin, 4%, dar in oras ma termina, 10-11%. Am citit in forum ca problema ar fi de la soc, ba de la filtrul de aer, ba de la supape, sau de la benzina. Ca sa termin suspiciunea cu socul, cine imi spune si mie cum sa-l dezactivez, poate rezolv ceva .
 

×
×
  • Create New...