Da, sper sa o mai tina mult si bine; de altfel am impresia ca vor renunta la S-Cross in favoarea Vitarei care din ce-am inteles, se vinde mai bine.
Consumul e bun, da' am inteles ca mai scade dupa 10k ... urmaresc cu nu prea multa atentie si fara ingrijorare; da, am mers mai mult pe-afara, de oras mi s-a luat 🙂 conform aplicatiei, minimul obtinut pana acum a fost 4.4 (73 km de la Sibiu pana spre Ramnicu Valcea) ... maximul, un 10.2 cu 15.4 km facuti in Bucuresti intr-o ora si un minut la ora de varf. Din pacate, nu afiseaza si media de viteza.
Hibridul ... e bun la amandoua, si la taxe (inmatriculata pe firma, am platit 27 lei impozitul) si la condus. Mai exact, una dintre chestiile care mi-a placut este c-au bagat o tona de informatii pe ecranul ala mic dintre turometru si vitezometru: consumul afisat in n-shpe mii de feluri, grafic acceleratie/frana, grafic G-forces (lol), detaliile despre sistemul radar (ce "vede", semnele, etc - in Grecia mi-a aparut, nu stiu de unde, si un indicator galben de "curbe periculoase" desi nu era indicator rutier cu asa ceva), precum si cum lucreaza sistemul hibrid.
Prima chestie misto e ca nu prea poti sa subturezi masina; chiar si daca scazi sub 2000 rpm, intra motorul electric si compenseaza termicul; de cand am luat-o, n-am simtit niciodata "tremuriciul" de motor subturat. A doua chestie misto e ca in functie de cum apesi pedala, intra (sau nu) si electricul, sa ajute (are 10 kW mi se pare) - si daca intra si turbina si electricul deodata, e chiar misto senzatia 🙂 iar a treia, frana de motor sau frana de pedala inseamna ca bagi curent in acumulatorul ala de 8Ah, pe care-o folosesti mai tarziu, destul de amuzant sa il urmaresti acolo cum gandeste si ce face.
Apropo de asta, cand am schimbat rotile, m-a umflat rasul sa vad cat de mici sunt discurile de frana, cred ca sunt mai mici decat la Jimny. Per total, la stilul meu de condus, raman cu bateria cam la jumate mai mereu (adica nu o tine plina degeaba, ci chiar o foloseste). Mai delicat e ca acumulatorul ala LiIon e folosit si pentru start-stop, plus frecusul de zi cu zi ... nu stiu cata viata o sa aiba, mai ales ca e complet capsulat si destul de scump, nu se testeaza/repara oficial (doar se inlocuieste).