Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/24/23 in Posts

  1. 128.000 km Distributie noua Dayco, curea, role, intinzator, pompa de apa, curea accesorii si rola de la intinzatorul de accesorii pe Optimal. Nu merita 200 ron intinzatorul de la Dayco. Surpriza a venit cand a trebuit scoasa pompa de apa. Absolut gripata. Asta din cauza lichidului de racire care avea un iz de helesteu uitat de lume. Am schimbat si lichidul de racire. Schimb de ulei si filtre - Filtre Mann si ulei Mobil 5W30 Dexos 2.
    2 points
  2. Mai am si eu uneori tabietul prost, dar rar, sa stric ceva care merge deja bine. Mai exact, in cautarea dupa o baterie noua pentru Nubira, bagasem de seama ca preturile la cele Bosch erau ceva mai mici fata de Varta, asa ca am zis sa bag o fisa la varianta de 63ah, fiind o diferenta de 15 lei fata de cea 60ah. Cand ajunge bateria la magazinul de piese, primesc un telefon ca a fost testata de ei si e descarcata, asa ca vor comanda alta. Aceeasi problema si cu a doua venita. Explicatia ar fi ca sunt de fabricatie mai veche si nu le cumpara lumea atat de mult (deh, borna inversa). Mbuun. Hai ca poate varianta de 60ah (care seamana leit cu cea de la Varta, in afara de eticheta) nu o sa aiba goanga asta. Gresit din nou! Moarta in cada si aia! Intr-un final, am luat tot o Varta de 60ah, asa cum aveam si inainte. E fabricata anul asta de Clarios Germany, incarcata la 100% si are curent de pornire la rece mai mare decat specificatiile ei de baza. Weekend-ul asta urmeaza sa o montez pe masina si dupa sa verific incarcarea la service. Pe langa baterie, i-am luat si ulei, filtru de ulei, buson baie si garnitura buson, in ideea in care as vrea sa ii fac schimbul la inceputul anului viitor, inainte de ITP. Chestie simpatica. Acelasi cod de piesa pentru filtrul de ulei se regaseste si la Peugeot, dar mult mai ieftin. Chit ca atat Opel si GM fac parte din grupul Stellantis, vad ca tot se face o diferentiere de pret per brand.
    1 point
  3. Am eliberat cu un Stage 1 restul hergheliei care dormita. Acum tancul cehesc e mai sprinten pe reprize de accelerari si parca nu mai moare in cada dupa 3500 de turatii. Consumul a ramas in mare parte la fel. I-am turnat pe gat si o sticla de aditiv de la Volkswagen, ca tot zicea @Rafi ca ar fi destul de bun.
    1 point
  4. Dupa 17 ani, a sosit momentul ca si jantele Skodei sa primeasca un tratament binemeritat, mai ales ca intemperiile, sarea si timpul si-au spus cuvantul, in special in partea dinspre interior. Ca idee, aratau cam asa: Pe cale de consecinta, zilele trecute am fost cu ele la sablat + vopsit electrostatic si asta e rezultatul: I-am pus si capace centrale noi, ca tot le tineam in portbagaj de ceva timp pentru ocazia asta. Urmeaza sa le schimb si pe cele de la prezoane, cand le iau de la Rosiori.
    1 point
  5. 125.000 km Refurbish frane spate, in special frana de mana. Schimbat saboti, polizat la greu rugina, schimbat lichid de frana si aerisit. Fara probleme pe partea de franare la ITP, nici macar dezechilibru semnificativ.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...