Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/23 in Posts

  1. Asa, sa le luam in ordine zic : - am luat un subwoofer activ de la Alpine, nu e wow, dar momentan e arhisuficient pentru ce vreau eu pe muzica de la masina asta. - dupa ani de sa imi pun folie sau nu, am pus la Leganza, Nubira saraca nu a mai apucat, acum regret ca nu am pus mai repede, e alta masina cu totul :)) - 350 lei la verisori putin bronzati la maretul targ Vitan. - anul trecut la itp si la RAR in vara am stat cu morcovul cu tot cu iepure si vanator ca nu am frana de mana la masina asta ( Nubira cat a fost la mine nu a avut deloc) , asa ca am luat discuri placute fata spate + saboti, combinatia e discuri ATE fata si FEBI spate cu placute OE ( gasite pe olx) si saboti LPR, gasisem si pe origine, dar pe comanda si undeva la 280 lei. Astazi, defapt ieri ca e trecut de 12 :)), am zis sa ma duc la statia itp sa verific franele, in caz ca mai trebuie reglate, oficial am si eu frana de mana, exista o diferență considerabila pe spate la frana , sper sa se rezolve cu o aerisire facuta din tester. Am pastrat tradiția la itp sa se auda de sub masina : AI LAC DE ULEI AICI :)), am promis ca pana la urmatorul rezolv si cu pierderea de ulei, nu a fost o prioritate majora. Si niste poze cu ce s-a facut la masina, bineinteles, toata "revizia" ca sa ii spun asa a fost făcuta cu @mirceajo , subwooferul tot cu el l-am montat si cu asistenta de specialitate din partea lui @Dj_Dark . Din nefericire "carpeala" din vara la aripiile spate cedeaza usor, nu scapa de flex, cea albastra de piese nu are probleme in zona minune, probabil o sa pun flexul la treaba. Mai sunt o gramada de maruntisuri de facut la masina, am o listuta suficient de mare cu ce vreau sa schimb in urmatoarele luni . Bineinteles ca masina avea discurile originale 🙂) 184400km , si sa zic ca de vreo 1000km incepuse sa bata volanul la franare .
    2 points
  2. Truth be told, the seats are more comfortable than the ones on the Nubira, especially when it comes to the lombar and side support. In terms of reliability, the 1.9TDI is famous in that department. If you service it regularly, you won't have problems. Some PROS would be the very good fuel consumption, generous trunk space and torque on low RPM. Some CONS would be that since it's a single camshaft engine, after 3500 RPM it kind of flatlines and doesn't pull anymore, in comparison to the Nubira which enjoys running at high RPM.
    1 point
  3. @Salex Corect intru totul. Din cauza ca nu ma racoresc cum trebuie, am decis sa tot masor. Am fost ieri Bragadiru-Pipera si am inghetat pe treapta II ventilatie cu aer doar pe la dezaburire. Pana la urma am dat pe treapta I. Cred c-o sa renunt la atatea investigatii. Doar ca, avand la dispozitie mai multe masini, am sesizat ca-i mai slab sistemul la Matiz. Apoi am inceput sa-mi pun intrebari: o fi ceva gresit/defect, o fi condensorul (aftermarket) de proasta calitate, o fi suficient ulei in compresor? etc. Oricum, daca ar fi sa dau timpul inapoi, cu toata truda si toate piedicile de care am dat, as face acelasi lucru, chiar daca a fost costisitor. Ma bucur ca am mai invatat ceva si m-am ales si cu A/C la masina. Si DA, e diferenta. Fara aer era nenorocire in masina, cu toate ca ma vait eu ca nu e congelator in habitaclu. Probabil o fi si din cauza ca sunt un porc de 100 de kilograme... ☺️
    1 point
  4. Pai, fix asta vad eu in initiativa colegului. Are impresia ca jucaria nu baga cum trebuie, asa ca vrea sa valideze ca sistemul functioneaza corect. Daca sistemul e in limitele tehnice normale/consteuctive, se resemneaza :D. Pe de alta parte, am intrebat un coleg posesor de Matiz cu AC din fabrica si maaaare consumator de AC daca a avut senzatia de insuficient rece . Omul mi-a zis ca nu a fost niciodata cazul, nici macar la drum lung si pe mult soare. De urcatul dealurilor cu AC pornit, in schimb, isi aduce aminte :)))
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...