Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/21/23 in Posts

  1. Asa am zis si eu ca geometria ajuta, insa nimeni nu se baga fiindca suruburile alea sunt intepenite in bucsele aferente, prin urmare ar trebui schimbate ceva piese pe acolo si nu am acum resursele pt asta. Drept e ca uzura exagerata e si vina mea, eu nu am rulat cauciucurile intre roti asa ca era de asteptat sa se intample asta dupa ceva ani. Cum spune americanul..."lesson learned". Anul asta ma ocup de schimbarea galeriei de admisie si posibil a sondei lambda plus o posibila revopsire a pragurilor ca a cam sarit vopseaua ici colo. Deci vreo 3500 RON bagati in Nera intr-un an, sau 5000 cu tot cu RCA :)) Zic ca ii ajunge. La anul vad si de geometria spate.
    1 point
  2. Profitand de putin timp si mergand pe prognoza meteo optimista, astazi BEE si-a incaltat slapii. Am schimbat gumele "de fabrica", Conti, DOT 4414, cu unele Michelin Primacy 3. Am prins in Octombrie trecut o promotie inexplicabila, au fost mai ieftine ca Hankook si chiar SAVA. DOT de Decembrie 2021 ... Nu atat gumele ma interesau, desi urmeaza sa revenim la naveta "de weekend" Bucuresti-Sibiu, cat placutele si discurile. Astea au facut aproape 1 an de la instalare si nu mi-am aruncat, pana acum, niciun ochi asupra lor. Discurile TRW de pe fata, puse de noi cu mana mea in 2022, s-au cuplat perfect cu EBCurile. Discurile spate doar au fost usor rectificate (cu pila si flexul, desigur :D), dar si alea arata perfect. Zero bavuri, zero santuri pe suprafata de frictiune. Se vede materialul bun (si relativ moale) al placutelor. Totusi, nici placutele nu au uzura observabila, ceea ce m-a intrigat putin. As aprecia ca "s-au dus" cu cel mult 10% in aproape 30.000km parcursi. La Leganza, la km astia se cereau schimbate !!! Regimul de mers nu este diferit, dar masa masinii isi spune cuvantul. Din punctul meu de vedere, un mare DA pentru EBC si tot asa pentru discurile TRW. Din fabrica, BEE a avut tot discuri TRW. Ca o curiozitate, observata astazi mai bine, etrierele si port-etrierele fata sunt ATE-GM, iar cele spate sunt "doar" TRW". Nu ca ar conta, isi fac treaba cu brio, dar sunt usor uimit de faptul ca un producator alege sa "corceasca" sistemul de franare. Dupa gustul meu, jantele astea de 16" se armonizeaza chiar bine cu pasajele rotilor si, de asemenea, inaltimea suspensiei as zice ca e reusita.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...