A/C FUNCTIONAL!🥳
In sfarsit, minunea s-a intamplat. Am scapat si ieftin, 170 de lei.
S-a facut test de presiune pozitiva, apoi testul de vacuum, efectuat cu aparatul. Sper sa tina... Inainte sa punem aparatul, am testat si valva de la conducta veche si, bineinteles, pierdea. Asa ca s-a inlocuit.
Adaugat 550 ml de freon si 2 gr de substanta de contrast (ca nu mai avea). Ulei avea compresorul (sper).
Ce nu-mi place e ca decupleaza compresorul des. Merge la inceput cateva minute, dupa care decupleaza la minut, sa zic asa; nu am cronometrat. Singura chestie ce-mi vine in minte, e senzorul de pe vaporizator. Ma gandesc la faptul ca proba AC-ului, facuta la 19 grade, face ca vaporizatorul sa inghete (sa se raceasca mult) si din cauza asta. Nu stiu... Mecanicul, care are Spark, a spus ca si la el e aceeasi situatie. Si ca la Loganuri e la fel. S-a uitat la presiuni, a spus ca sunt bune.
Nu mai conteaza si nu ma mai intereseaza. Sa mearga! Sa fim sanatosi si vedem la vara; mai e mult pana atunci. Dar rece baga bine. Nu am avut sa-i punem un termometru, dar e ce trebuie.
Inca ceva: asemanator zicalei multora, cum ca te ia vantul cu Matizul cand trece un tir pe langa tine, la fel e si aia ca nu mai trage deloc motorul, cu AC, e fix-pix. Da, e adevatat, il inmoaie nitel, dar nu-l stoarce de tot. Oricum si fara AC, tot blegeala era. Si cand trece tirul, se simte si-n masini mai mari/grele.