Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/11/22 in Posts

  1. Am zis ca mor, azi, de nervi. Avand vreo patru ore libere, am zis sa continui cu A/C-ul, cu electrica mai exact. Nu-mi mai trebuie, m-am taiat la maini, am pierdut o gramada de timp sa scot mufe si papuci din mufe, de mi-am facut cruce si cu stanga. In fine, sa nu ma mai plang... Am reusit sa rezolv doar partea din interior si pare ca functioneaza ceva. Butonul se ilumineaza, se activeaza doar la actionarea suflantei si, dupa trei secunde, porneste/se opreste electroventilatorul (la putere mica) - cu motorul pornit. N-a facut nimic "POC!", ECM-ul pare ca e ca inainte. M-am apucat sa iau un fir de plus de la bricheta, dar e pe accesorii. Nu stiu de unde sa iau un plus pe contact, pentru releu. Sau daca plus pe accesorii trebuie, habar nu am. Nu stiu cand o sa mai am timp sa continui, imi vine sa-mi smulg parul din cap... E clar ca migala asta cu bagatul pe sub bord, nu-i de mine!
    1 point
  2. Bun, azi a fost zi plina, incepem cu niste poze cu chiulasa in care am bagat 1250 RON 🙂 Sudura abea se observa. Si, a inceput montajul, intai am pus rampa de injectie si admisia fiindca e mai simplu de pus cu ea jos decat pe masina, ulterior mi-am dat sema ca la rampa am folosit 2 suruburi de la fulia pompei de servo si a trebuit sa le inlocui cu cele corecte 🙂 Dupa am avut de ales intre 2 garnituri de chiulasa, un victor reinz putin indoit (dar nu grav) si un mando (koreean). Intr-un final am ales mando. Totodata am schimbat si suruburile chiulasei, doar de-astea am gasit, sper sa fie mai bune decat tachetii de la aia verde 🙂 Am pus 6 tacheti noi (eu stiam ca am 8 insa aparent nu) axa de admisie noua (aveam 3 prin garaj) curea distributie noua (ca asa zice cartea) si, cam atat. Mai erau vre-o 2 poze dar depasesc aia 10 mb per post 🙂 Oricum nu erau interesante. Si, la final, dupa cum ne-am obisnuit 🙂 Asta e prima pornire, or sa urmeze si alea linistite. Acum, problemele care trebuiesc atacate maine. 1) Avansul tot aiurea e, bate daca il dau un pic mai sus de minim. 2) IAC-ul pare cam lenes si are cam putini pasi la relanti (cam 5, am vazut si 2 la un mom dat) ceea ce de obicei inseamna aer fals. 3) Cand cuplez aerul da sa moara la relanti si il decupleaza automat si desi pe tester IAC-ul sare in 30+ pasi motorul nu raspunde imediat la variatiune, asta am observat si cand cresc turatia din tester. Problemele astea pot fi corelate sau fara nici o legatura una cu alta, maine demontez delco-ul si clapeta de acceleratie de pe bej sa testez pe asta, dar intai o sa pun testerul si acolo sa fac niste snapshot-uri pentru comparatie.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...