Azi am redesfacut cureaua de transmisie si capacul distributiei ca aveam eu o banuiala si am avut dreptate, volanta nu era stransa cum trebuie.
Pe la distributie totul in regula, intinzatorul e la semn, ideea e ca am un zgomot usor de undeva din zona aia, nu stiu cum sa il definesc, un fel de "wailing" asa parca sunt dinti de transmisie, o fi pompa de ulei sau aia de apa, ideea e ca se aude si fara cureaua de accesorii, eh, poate am eu prea multe pretentii de la un motor vechi 🙂
Ca si alta operatiune, am vopsit rapid (si prost) capacul de la rezervor. Nu e perfect dar macar nu mai e alb 🙂 am bagat prea mult lac din pacate si s-a matuit dar dupa polish a iesit cat de cat.
La montaj am reusit sa il ciobesc un pic fiindca nu era "copt" bine (deh, frig) l-am reparat cat de cat cu un betigas de urechi si vopseaua s-a scurs un pic, mama masii, asa ramane momentan.
Ah si curgea si un pic de apa pe la furtunul superior de radiator care pare si cam umflat, o sa vad ce mai gasesc prin garaj cand schimb radiatorul. Momentan l-am strans mai bine.
Ah da, mi-am luat radiator nou de la nissens 🙂 La bmw-uri au fost ce trebuie, sper sa nu ma dezamageasca fiindca nu mai arata ca alea si nici ca originalul.
Provocarea a fost ca a trebuit sa gasesc o varianta cu gaura de termocupla (espero nu are) altfel era simplu.