Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/06/18 in Posts

  1. Asa sa fie 🙂 Eu sincer ii admir pe inginerii care au facut masina asta, am bucse originale vechi de 10.5 ani si ~150000km facuti 90% in Romania. Primele bucse pe care le-am schimbat au fost 96440047 si surata ei, cealalta bucsa de la bratul superior de pe partea dreapta spate pe la ~80000km. De fapt una din bucse era buna, eu le cumparasem pe amandoua, asa ca inca o pastrez pe aia buna in cutia cu piese 😉 . Dupa asta nu am mai schimbat nici o bucsa pana la ~110000km cand le-am schimbat pe cele semipline de la basculele fata + bucsele de la bara stabilizatoare fata si spate. Bucsele de bascula pline inca sunt originale si sunt bune, le verific anual la revizie. La 130000km un cap de bara care trosnea m-a facut sa le schimb pe amandoua + tampoane motor+bielete antirului fata. Iar acum, la 150000km am schimbat portfuzeta dreapta spate (DW96639741) din cauza unei bucse (din pacate nu se gasesc separat), bratele spate (96440033 si 96440032) si bieletele spate. Amortizoarele nu dau semne de oboseala, dupa ce am schimbat bucsele masina e super inchegata. Edit: Ieri am verificat oil catch can-ul si am gasit cam 3mm de ulei pe fundul lui. Uleiul era relativ curat, fara urme de condens sau alte minuni raportate de altii pe internet.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...