Jump to content
Sign in to follow this  
stalker

Papa Ulei....

Recommended Posts

domnilor, am iesit ptr prima data cu ticozauru meu la un drum lung (adica Cta-Buc-Pitesti-Valcea-Sibiu (aici se include si Transfagarasanu) si, evident retur! :) >-

eh... da lucru tare aiurea am patit... pe drumurile pe unde am mersc cu max 90/h(de ex. de la Cta pana la autostrada, sau de la Pitesti la Valcea sau Valcea Sibiu nu am avut absolut nici o problema sau inconvenient... (consumul de 4 la suta)..

boon..dar pe cele doua asa zise autostrazi ale patriei noaste am pus si eu picioru pe pedala si am tzinut lantz cu 120 km/h... cu mici tendinte de 130...

acu apare insa marea problema... la capatul celor 100 de km de autostrada am oprit si dupa ceva tim am verificat nivelul uleiului... ERA SUB MINIM!!!!!! :mda:

 

am verificat si ta intoarcere si..la fel... concluzia: oricat merg cu pana in suta (am mers peste 500Km) nu papa ulei de loc... oricat de putin merg peste 120...(max 200 km ca atat ai pe unde in romanika) papa de rupe!!!!!

 

poate oare cineva sa imi spuna de ce? si cam ce tre sa fac pe la motor in cazul asta?

multam si ...sper sa primesc si ceva raspunsuri nu numa pareri!!!

 

:drinkers:

 

 

completare mai concreta... de la Pitesti la Buc totul OK! la intrarea pe autostrada, verific... uleiul intre min si max la jumate!

opresc dupa autostrada, la popas... si completez cu , atentie!!!! 650 ml ca sa ajung la nivelul de plecare..adica la jumatate... nivel care, intre drajna si cta nu s-a modificat deloc... :spumelagura:

Edited by stalker

Share this post


Link to post

ce inseamna ceva timp? dupa cat timp de la oprirea motorului ai verificat nivelul uleiului?

Share this post


Link to post

Mergi la service si verifica presiunea din capul pistonului, posibil sa ai nevoie de segmentzi, sau vreun simering care "scapa" la turatzii mari.

La mine "papatul uleiului" a fost primul pas, dupa care a inceput sa "dea fum negru", si solutia a fost schimbatul segmentilor si simeringurilor de supape.

Multa Bafta. :lavolan:

Share this post


Link to post

bon. mercic. verificam..da cam cat a costat toata operatia asta?

Share this post


Link to post

Te-ai bagat imediat pe sub masina, sa vezi daca nu pierde ulei la viteza mare pe undeva (golire, baie, filtrul, simeringuri) ? Ce ulei (marca - model) aveai inainte si ai acum ?

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

m-am uitat. nu pika pe nicaieri... ulei am mobil 1 ..15w40...

Share this post


Link to post

De cand ? Fara a da relatii complete n-ai cum a afla ceva:

- cati km are motorul tau ?

- de cand mergi pe 15W40 ?

- pe motor nu sunt scurgeri de ulei ?

Share this post


Link to post

are 111000 merge cam de pe la 70 pe 15w40..nu. nici pik de ulei...

Share this post


Link to post

Schimba uleiul, baga un 10W30 si vezi cum se comporta.

Ai cumparat tu uleiul ala ? Ce scria pe cutie ?

Share this post


Link to post

ok..ok..multam de sfaturi/.... o sa ma duc la un service sa vad ce poate sa fie..o sa verific si presiunea in pistoane..si..probabail o sa schimb ce e de schimbat ...multam...

Share this post


Link to post

Despre ce ai scris tu "Mobil1 Super ... 15w40" am gasit referintze doar pe site-uri rusesti si din Europa de Rasarit, "afara-i vopsit gardul, inauntru ... leopardul" sau ca la vinuri, "din cele mai renumite ... tipografii". In principiu, ar trebui sa fie o raritate, scumpa, ulei 15w40 sintetic !!!

Daca nu mergi la service sa-ti verifice compresia, atunci ai doar varianta schimbarii uleiului, cum un alt model, alt producator si a testarii la viteze mari.

Inlocuieste si valva PCV si mai fa un test.

Share this post


Link to post

Foloseste functia de , s-a arhidiscutat :-W

Share this post


Link to post

Referitor la nivelul de ulei care era aproape de minim sa stii ca nu se poate verifica nivelul imediat ce te-ai dat jos din masina , dupa un drum oricat de scurt . Dureaza mai mult de 45 min pana tot uleiul se coboara de peste tot in baia de ulei si abia apoi poti sa masori nivelul .In principiu abia in momentul in care uleiul ajunge la temperatura mediului si motorul este racit complet se poate obtine nivelul corect . Cat despre tipul de ulei de ce nu folositi oameni buni uleiul recomandat de producator ??? Bafta !

Share this post


Link to post

la tico e 10w30 dar unde naiba sa gasesti indicativul asta?

eu am bagat de nou pana acum la 120000 numai 10w40 de diverse firme: shell (putin), aral si de vreo 40-50000 numai elf. nu consuma gram de ulei dar nici nu paraseste bucurestiul.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...