Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

Uleiuri recomandate - MATIZ

Cele mai utilizate uleiuri la MATIZ !  

1180 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

E bine ca motorul sa functioneze cu un singur tip de ulei. Motul este un ulei foarte bun dar vad ca pe site-ul lor recomanda pentru matiz ulei 10 W40.

Share this post


Link to post

Ce ai descoperit, defapt, ca ai bagat inainte un ulei inutil de bun si inutil de scump pentru km parcursi intre doua revizii ?

Share this post


Link to post

Robertino!Cutii rotunde (de ulei)?.S-au ca asta ?

post-8104-1213963221_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Niciodata nu exista inutil de bun :P . Scump, intr-adevar, este. Ideea este, Motul 5w30 este mai bun, in motorul meu, decat ceea ce am in prezent(Valvoline SynPower 5w30 XL-III)?

Share this post


Link to post

Daca ambele produse satisfac la fel de bine cerintele? E ca si cum ai cumpara mere ambalate individual in catifea, la fel de bune ca cele vandute direct dintr-un Logan Pickup :) , dar de 3 ori mai scumpe.

Edited by john

Share this post


Link to post

Nu-ti spun, ca tu iti cumperi :P

Share this post


Link to post
Robertino!Cutii rotunde (de ulei)?.S-au ca asta ?

Cutii cilindrice, cum sunt cutiile cu compot. Bineinteles mai mari, de un litru. Nu mai am cutiile, ca puneam o poza; au ramas la service.

Share this post


Link to post
Cutii cilindrice, cum sunt cutiile cu compot.

Aveau si cheiţă? Nu de alta, dar nu'mi place sa folosesc desfacartorul de conserve..

 

Motul sunt uleiuri FOARTE bune, daca sunt printre lideri la uleiurile de motociclete (turatii pana la 16-17mii rpm) nu vad de ce nu ar fi bune si cele pentru masini..

Share this post


Link to post

Vezi ca ii dai idei closhcutei, isi pune ulei de moto :)

Share this post


Link to post

Nu sunt bune la auto, au certificare API SG in marea lor majoritate si nu au (sau au putini) friction modifiers, pentru a nu patina ambreiajul. :)

Share this post


Link to post
Cutii cilindrice, cum sunt cutiile cu compot. Bineinteles mai mari, de un litru. Nu mai am cutiile, ca puneam o poza; au ramas la service.

Este o mica invazie de ulei GM Daewoo, made in Korea, 5W30...10W40, conserve de tabla rotunde 1 litru si prismatice la 3 litri sau 3,8 litri (gallon). Sintetic si semisintetic. Preturi cam 22... 25 lei, cam cel mai mic din piata, chiar sub GM Genuine. Cred ca numai la piese auto Daewoo se gaseste.

Share this post


Link to post

Eu ma gandeam mai degraba la un Motul 300 V Power Racing 5w30. Nu sunt chiar asa de batut in cap sa bag ulei de motor :P . Pretul nu conteaza. Vreau sa stiu doar daca este mai bun decat ce am in motor.

Share this post


Link to post

Ai facut o obsesie ? Vezi ca mecanicii batrani spun ca intr-un motor poti baga cele mai bune uleiuri, dar daca le schimbi de la un schimb la altul, ca Mutu telefoanele, mai rau ii faci.

Share this post


Link to post

Pai cam de ce se intampla asta? Ca doar este motor, nu se oftica ca-l trec pe alt ulei si sa faca urat.

Nu am facut o obsesie, vreau doar sa ii iau cel mai bun ulei pe care il pot gasi, potrivit pentru el.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Nu exista ulei de motor care sa nu depuna cate ceva, pe canale, pe la simeringuri. Acum, cum ti-o fi norocul, sa fie compatibile rezidurile. Altfel, pana si fierul are inima.

Share this post


Link to post

Salutare,

Se apropie schimbul de ulei la broscuta mea si m-am hotarat sa-l cumpar cu manutza mea, parca nu-mi place sa vad numai pe factura tipul uleiului pus in motor.. :P (paranoia).

La service Chevrolet, daca ii lasi pe ei iti pun 10W40, cel mai ieftin.. Ultima oara am insistat serios sa puna 5W40, (30 nu aveau) si receptionistul mi-a raspuns in sictir.. "ok ok, 5W40, daca zici matale... hai sa fie... cu toate ca matizul nu merita asa ceva..."(traducere libera). Asa m-am ales pana la urma cu ESSO 5W40, si ala pus peste nivel (sa fie, tata!). Asa ca m-am enervat si m-am hotarat sa fac schimbul singur, sau macar uleiul sa-l cumpar eu.

 

Am gasit intr-un magazin Valvoline DuraBlend FE 5W30 la un pret bun (il au la oferta) si ma intreb daca a mai folosit cineva pana acum. Am cautat si am gasit numai vorbe bune pe forum despre Valvoline, dar numai despre Synpower. In magazinul de care ziceam au Synpower, dar numai 0W40, indicativ care nu se potriveste.

O fi la fel de bun si acest DuraBlend 5W30?

Un ulei se poate invechi stand in magazin? Cat are termenul de garantie in ambalajul sigilat? Ma gandesc ca de aceea o fi la oferta... :-?

Edited by Belbody

Share this post


Link to post

Vad ca nu mai scrie nimeni aici, eu intre timp mi-am luat ulei Valvoline de care ziceam mai sus, filtru Mann, si maine ma apuc de treaba in parcare. :)

Share this post


Link to post

Multumesc pentru link, dar de ce asa de repede?

Share this post


Link to post

Cam offtopic...ca tot se pune accent pe ecologie... ce faci tu cu uleiul uzat dupa ce il schimbi in parcare?

Share this post


Link to post

Daca citesti, afli, ulei semi-sintetic. Trebuia sa stii dupa pretul dat pe el.

Share this post


Link to post
Cam offtopic...ca tot se pune accent pe ecologie... ce faci tu cu uleiul uzat dupa ce il schimbi in parcare?

Tocmai am terminat...

Pai l-am scurs din baie intr-un lighenas de plastic in care am pus un sac de plastic de gunoi, apoi l-am transferat cu ajutorul unei palnii de carton confectionta ad-hoc in doua pet-uri de plastic de 1,5L si tocmai :) (chiar imi venea sa rad cand am vazut postul tau acum) am fost la un miniservice auto aproape de mine unde cei de acolo l-au varsat intr-un butoi mare si chiar mi-au multumit..

Am reusit sa fac doar doua pete mici de ulei pe asfalt.. :>

Uleiul vechi era negru ca smoala, Esso 5w40, 9000km.

Filtrul l-am aruncat la gunoi.. [-X

Asa am facut si cu cel de la motocicleta schimbat cu 2 sapt in urma.

 

Tolin, oi fi eu batut in cap, dar tot nu inteleg, daca e semisintetic se schimba mai repede sau cum?

Share this post


Link to post

Da, fiind semi-sintetic recomandarea e sa fie inlocuit mai repede (la un nr. mai mic de km) decat unul sintetic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...